  • 21. Data: 2023-05-25 01:52:57
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Daje radę? - na jakiej powierzchni?

    Komfortu nie ma.
    Ona chyba jest do 350 m, ja mam więcej, więc mógłby być wyższy model.
    Do tego wkurza brak inteligencji, zwłaszcza że robot sprzątający dom
    (tańszy) ją posiada i sprząta lepiej niż ten kosi.

    Koszenie odbywa się poprzez jazdę do przodu w przypadkowym kierunku, a
    po dojechaniu do przeszkody, obrót o randomowy stopień i dalej w przód.

    Niemniej, nie dopłaciłbym kilku tys za to żeby robił równe paski na
    trawie...

  • 22. Data: 2023-05-25 09:40:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2023 o 01:52 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Niemniej, nie dopłaciłbym kilku tys za to żeby robił równe paski na
    > trawie...

    Robiłem rozpoznanie na wiosnę i jakieś sensowne roboty to po 5k+ były.
    Cena chora, za dużo marketingu zawiera.
    Jakiś sensowny do 2k pln to jeszcze bym może kupił, powyżej to już mi
    szkoda kasy.

    TG

  • 23. Data: 2023-05-25 10:46:48
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Robiłem rozpoznanie na wiosnę i jakieś sensowne roboty to po 5k+ były.
    > Cena chora, za dużo marketingu zawiera.
    > Jakiś sensowny do 2k pln to jeszcze bym może kupił, powyżej to już mi
    > szkoda kasy.

    Kupowanie robota to jak oglądanie pornola zamiast seksu. Nic mnie tak
    nie uspokaja jak robienie hałasu kosą spalinową i ścinanie trawy. Mszczę
    ze te wszystkie poranki, gdzie kiedyś mieszkając w mieście, nakurwiali
    od rana jak "W dniu świra" :) Teraz kurwa JA!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-05-25 12:39:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-25 o 10:46, LordBluzg(R)?? pisze:

> [...]
    > ze te wszystkie poranki, gdzie kiedyś mieszkając w mieście, nakurwiali
    > od rana jak "W dniu świra" :) Teraz kurwa JA!

    Ale to trochę bez sensu jest, bo adresat tych hałasów inny jest.
    Bo w to, że mieszkasz pośród tych, którzy kiedyś nakurwiali
    od rana, to nie uwierzę :-)

  • 25. Data: 2023-05-25 16:59:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Ale to przecież żaden czas, samo sobie żyje. Raz w tygodniu obczyścić
    > kurnik. Przy dobrej organizacji to kwestia 10 minut tygodniowo, tylko
    > kurnik trzeba zrobić przemyślany. No i jajka raz dziennie podebrać, ale
    > to kwestia 15s po drodze do skrzynki na listy.

    Robotę mam wyjazdową a jak uszczęśliwię małżonkę jeszcze kurami to mnie
    zadusi razem z tymi kurami ;P

    > O kaczkach nic nie wiem. A ślimak to takie miłe stworzenie, co prawda
    > mało pożyteczne, ale nikomu nie wadzi swoim byciem. Moje kury tak czy
    > inaczej ślimaków nie ruszają, ale u mnie występują tylko winniczki.
    > Gdyby jakiś mniejszy egzemplarz się napatoczył, to kto wie.

    Ponoć kaczki biegusy zżerają ślimole ale to tylko tak słyszałem.

    > Skąd ta niechęć do brzuchonogów?

    Skorupiaki mi nie przeszkadzają, ale tych bezskorupowych jest
    zatrzęsienie, czasami prawie że ziemia się rusza. Za dużo tego
    tałatajstwa stanowczo.

  • 26. Data: 2023-05-25 21:11:14
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 25.05.2023 o 16:59, Lisciasty napisał:
    > Skorupiaki mi nie przeszkadzają, ale tych bezskorupowych jest
    > zatrzęsienie, czasami prawie że ziemia się rusza. Za dużo tego
    > tałatajstwa stanowczo.

    Kury karmić takim skarbem trochę szkoda. Tutaj serwują takie nagie
    ślimaki w co wykwintniejszych restauracjach. Mnóstwo protein, łagodne
    dla żołądka, łatwostrawne.

    Dla 2 osób: 4 nagie ślimaki, możliwie tłuste. Rosół warzywny.
    Szczypiorek.

    Bardzo starannie myjemy ślimaki, a następnie wrzucamy do gotującego się
    rosołu na ok. 10 minut - ale nie dłużej, inaczej stwardnieją! Studzimy.
    Na desce rozcinamy je w paseczki. Układamy carpaccio ze ślimaków na
    talerzu. Posypujemy szczypiorkiem. Palce lizać. Nie dziękuj.

    (przepis wygooglany, za wszelkie zatrucia nie odpowiadam)

    Najwyraźniej można z tego również zrobić pasztet do kanapek.

    Nigdy nie jeść na surowo, a po dotykaniu dokładnie umyć ręce. Te
    ślimaki miewają bardzo wredne (dla nas) pasożyty.

    > Robotę mam wyjazdową a jak uszczęśliwię małżonkę jeszcze kurami to
    > mnie zadusi razem z tymi kurami ;P

    Zająć małżonkę przepisem powyżej. Błyskawicznie nabierze przekonania do
    kur. :)

    Mateusz

  • 27. Data: 2023-05-25 21:29:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.05.2023 o 12:39, cef pisze:

    > Ale to trochę bez sensu jest, bo adresat tych hałasów inny jest.
    > Bo w to, że mieszkasz pośród tych, którzy kiedyś nakurwiali
    > od rana, to nie uwierzę :-)

    Nieoto chodzi. Teraz mam z tego przyjemność a kiedyś nie miałem jako
    słuchacz, co do okolicy, to w sumie wkurwiamy się wzajemnie (działka
    ROD) jak ja chcę ciszę, to sąsiad nakurwia i odwrotnie powielone przez
    resztę :) Rzadko się zdarza, że kosimy w tym samym czasie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2023-05-26 00:35:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 May 2023 21:11:14 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Kury karmić takim skarbem trochę szkoda. Tutaj serwują takie nagie
    > ślimaki w co wykwintniejszych restauracjach. Mnóstwo protein, łagodne
    > dla żołądka, łatwostrawne.
    > (...)

    Jeśli napiszę głupoty, to nie bijcie, nie znam się.

    U nas są czarne ślimaki - te bez obudowy.

    To, co ludzie mówią:
    Jak weźmiesz do ręki, to za chwilę wyskakuje coś jakby oparzenie. Ponoć jak
    jakaś gęś połknie ze dwa takie, to zdechnie lub choruje.
    Klika czy kilkanaście lat temu nazywali je "zemstą ruskich".

    Natomiast są też bez obudowy zwykłe, szare - te są normalne, nieszkodliwe
    dla człowieka.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2023-05-26 04:38:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Robiłem rozpoznanie na wiosnę i jakieś sensowne roboty to po 5k+ były.
    > Cena chora, za dużo marketingu zawiera.
    > Jakiś sensowny do 2k pln to jeszcze bym może kupił, powyżej to już mi
    > szkoda kasy.

    Dokładnie.
    Dlatego nie narzekam specjalnie, podstawowe urządzenie za 1000 zł to
    była dobra opcja.
    Trawnik kosi, nie trzeba poprawiać.
    A że nie wygląda tak ładnie jak po kosiarce i mniej chwasty wycina - cóż
    zrobić, coś za coś.

  • 30. Data: 2023-05-26 16:48:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 26.05.2023 o 00:35, Adam pisze:

> [...]
    > Jak weźmiesz do ręki, to za chwilę wyskakuje coś jakby oparzenie. Ponoć jak
    > jakaś gęś połknie ze dwa takie, to zdechnie lub choruje.

    Też czytałem o tym, te 'nagie' nie bez powodu mogą być nagie bo są po
    prostu niejadalne
    w związku z czym nie muszą mieć 'domku' na plecach czyli skorupki.

    --
    Janusz