  • 1. Data: 2010-05-17 17:15:12
    Temat: hybner - wymiary
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące ceramiki Hybner model aga. Na stronie producenta:
    http://www.hybner.com.pl/oferta/ceramika_lazienkowa/
    aga/miska_ustepowa_lejowa_wiszaca/
    podano wymiar rozstawu otworów do śrub mocujących na 190. Mój stelaż ma
    albo 180, albo 230. Dzwoniłem do działu handlowego Hybner'a i Pani
    powiedziała, że będzie pasował. Niestety nigdzie w pobliżu nie ma takiej
    muszli w sklepie cobym sam sprawdził. Czy Pani z hybnera ma rację i będzie
    pasował, czy musi być specjalny stelaż, albo regulowany? Jako ciekawostkę
    podam, że dla innego systemu tej firmy - retro - podają rozmiar 235mm.

    Może zna ktoś odpowiedź na to pytanie

    --
    Pozdrawiam,
    lukas