  • 1. Data: 2011-08-17 20:49:49
    Temat: montaz baterii zlewozmywakowej
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    Witka,

    Mam problem z zamontowaniem baterii do umywalki. Nie robie tego
    pierwszy raz ale trafilo na baterie, ktora nie posiada wezykow
    elastycznych tylko rurki miedziane. Rurki te , o dlugosci ok 20cm, sa
    bardzo blisko siebie (rownolegle na calej dlugosci) i aby przykrecic do
    nich wezyki (ktore dalej beda podlaczone do zaworow) nalezaloby je lekko
    odgiac. Troche sie boje tej operacji bo nie wiem czy nie narusze
    mocowania ich do baterii? (one sa wkrecone do baterii?)
    Jak nalezy wwykonac poprawnie te czynnosc?
    Prosze o porady

    --
    Pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-08-17 21:24:02
    Temat: Re: montaz baterii zlewozmywakowej
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Uzytkownik "Wojtek" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (one sa wkrecone do baterii?)
    > Jak nalezy wwykonac poprawnie te czynnosc?

    Spróbuj wykrecic z baterii. Rurki odginasz palcami i podlaczasz do
    bezposrednio zaworów, bez zadnych wezyków. Ewentualnie skracasz. Troche z
    tym zabawy, ale wyglada bardzo ladnie.

    Pozdrawiam,
    Druid29