  • Data: 2009-04-03 12:02:54
    Temat: odkurzacz przemysłowy/domowy
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Potzrzebuje sobie kupic taki własnie odkurzacz sucho/mokro. Do garażu do
    domu do majsterkowania do sprzątania po remontach itd. Napaliłem się na
    Karchera model 2004 cena około 200zł ale po niepochlebnych opiniach na
    Skąpcu zrezygnowałem. Gniazdko w nim nie jest mi potzrebne ale jak bedzie to
    też fajnie. Pojamność w miarę mała tak do 20l czyli mały uniwersalny i w
    miarę bezworkowy jeśli się da bo z tego co się zorientowałem to i tak na
    suchy pył, drobny gruz trzeba zakładać worki bo się moment filtr zapycha i
    te tańsze jak wspomniany Karcher zaraz traci siłę ciągu. Cena tak max. do
    700zł ale im mniej tym lepiej.

    Piotr Klęba