  • Data: 2009-04-03 16:48:32
    Temat: Re: odkurzacz przemysłowy/domowy
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    toolpusher <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Potzrzebuje sobie kupic taki własnie odkurzacz sucho/mokro. Do
    > garażu
    > do domu do majsterkowania do sprzątania po remontach itd.

    Podepnę sie pod wątek: a jak w roli takiego warsztatowego odkurzacza
    będzie się sprawdzał odkurzacz centralny? Mówię o odsysaniu trocin
    spod piły i tym podobnych? Sprawdzić się sprawdzi na pewno, ale czy
    aby nie będzie to używanie armaty na gołębie?
    Dla jasności: mówię o dorywczym majsterkowaniu, nie o zarobkowej
    stolarni, więc takie odsysanie pyłu/trocin nie będzie działało dzień
    w dzień 8 godzin/doba, myślę, że realna skala wykorzystania to
    raczej kilka godzin na miesiąc.

    J.