  • 11. Data: 2021-02-16 22:11:36
    Temat: Re: wago to jednak dziadostwo
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 lutego 2021 o 23:51:22 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > oczywiście uwalony tak, że trzeba było go odciąć... i kable mam o 1mc
    > krótszy każdy.
    > Człowiek uczy się na błędach, ja się nauczyłem. jutro jadę po złączki
    > skręcane, trzy rozmiary, wymienię wszędzie tam gdzie się da.
    > ToMasz
    >
    > PS to nie były oryginały wago. całe czarne, no name. zdaję sobie sprawę,
    > że być może gdyby to były oryginały po parę zł za sztukę, to by się tak
    > nie stało. ale mnie, przez całe życie przy złączkach skręcanych, po 2zł
    > za listwę też nic nigdy się nie stało, a diagnostyka byłaby łatwiejsza,
    Mercedesy do jednak dziadostwo. Kupiłem używanego trabanta i się koło urwało.

  • 12. Data: 2021-02-17 07:56:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2021 o 20:27 wowa <w...@g...pl> pisze:

> [...]
    nka-2x4-oryginal-100szt-8004332907

    > Tam jest napisane 32A. Obciążyłeś tak złącze? Albo chociaż połową? Jakoś
    > nie mam odwagi :)
    > Wojtek

    Myślisz, że firma WAGO napisała sobie te 32A tak z du..py?
    Przecież te złączki montuje się w przemysłowych rozdzielniach.
    Co innego chińczyk z castoramy - tych to nawet pod oświetlenie domowe
    strach zakładać.

    TG

  • 13. Data: 2021-02-17 20:41:47
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Przecież te złączki montuje się w przemysłowych rozdzielniach.
    > Co innego chińczyk z castoramy - tych to nawet pod oświetlenie domowe strach

    Ja jestem panikarz i lubię mieć pewne rzeczy przewymiarowane. Spalone
    przemysłowe rozdzielnie też widziałem. Wszystko kwestia czasu.
    Wojtek

  • 14. Data: 2021-02-17 21:17:02
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 17.02.2021 o 20:41, wowa pisze:

    > Ja jestem panikarz i lubię mieć pewne rzeczy przewymiarowane. Spalone
    > przemysłowe rozdzielnie też widziałem. Wszystko kwestia czasu.

    No ale to właśnie masz w gruncie rzeczy przewymiarowane. Bo Wago podaje
    32 A, a tu wytrzymało nawet 90... To chyba wystarczający zapas, co? :)
    Bo ja też lubię mieć przewymiarowane, ale takie parametry mnie
    absolutnie satysfakcjonują :D

    Pzdr
    --
    /__/_* /