  • 21. Data: 2014-03-01 01:11:34
    Temat: Re: 2014 - zima wszechczasow?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-01 00:47, Adam pisze:

    > Czyli statystyczny Polak ma kazde kolo inne w samochodzie.
    > Tak nie moze byc. Powolac urzad do kontroli ogumienia!
    > pozdr.

    Przecież już się przymierzają do obowiązkowych zimówek.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2014-03-01 11:22:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2014 21:59:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A ja jednym caly rok na zimowkach. :-)
    A ja jesienią pierwszy raz zimówki założyłem- do tej pory cały czas jeżdziłem na
    letnio-zimowych;)

  • 23. Data: 2014-03-03 11:10:28
    Od: <m...@g...com>

    Bo Rosjan trzeba umieć interpretować.
    Przykładem niech będzie taka informacja z lat 60-70'
    Tytuł brzmiał "W Moskwie na placu im. Lenina rozdają skutery za darmo!"

    Na drugi dzień sprostowanie brzmiało
    "Nie w Moskwie tylko w Stalingradzie, nie na placu Lenina tylko Puszkina,
    nie skutery tylko rowery i nie rozdają tylko kradną"