  • 11. Data: 2009-03-07 12:48:01
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Sie smiej. Ale zdajesz sobie sprawe z jaka sila dziala na slupek taka
    > ciezka wysunieta brama?
    > Lepiej wkopac troche glebiej i przesadzic majac swiety spokoj niz potem
    > poprawiac.

    Zwłaszcza, że cała różnica jedynie w m3 betonu bo roboty dokładnie tyle
    samo...
    A słuipki zwykle potem osiadają, brama opada itp. Szkoda prądu za trochę
    dodatkowego betonu....
    BTW. Brama przesuwna to straszna lipa - ale to każdego indywidualna sprawa
    :)

    --
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-03-07 14:20:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodatkowego betonu....
    > BTW. Brama przesuwna to straszna lipa - ale to każdego indywidualna sprawa

    Lipa?
    Jeden silnik, nie potrzebuje miejsca zeby otworzyc, samochod moze stac
    prawie oparty o nia, wiatr nia nie macha kiedy otwarta, to jest lipa??

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-03-07 14:23:02
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adi7" <a...@g...com> wrote in message

    > Prawie jak pod skytower :)

    Potem powiesz, że na każdej budowie robisz płyciej i nikomu się brama nie
    przechyla :-)

  • 14. Data: 2009-03-07 21:19:56
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Lipa?
    > Jeden silnik, nie potrzebuje miejsca zeby otworzyc, samochod moze stac
    > prawie oparty o nia, wiatr nia nie macha kiedy otwarta, to jest lipa??

    Tak, to jest lipa. Wyglada jak wjazd do fabryki ;-P
    Cały urok w dwóch skrzydłach otwieranych :)
    Brama przesuwna ani otwarta ani zamknieta nie wygląda ciekawie no i musi
    mieć sporo miejsca z boku a tam często jest albo furtka albo smietnik i juz
    mamy kolizję...

    --
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-03-07 22:30:48
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Cały urok w dwóch skrzydłach otwieranych :)
    Szczególnie jak się na ulicę, albo na wjeżdżające auto otworzą ;-)

    > Brama przesuwna ani otwarta ani zamknieta nie wygląda ciekawie
    ?? Wzór może być taki sam jak przy skrzydłowych.

    > no i musi mieć sporo miejsca z boku a tam często jest albo furtka albo
    > smietnik i juz mamy kolizję...
    Jaką kolizję ??
    Furtkę daje się z drugiej strony
    Brama jest gdzieś ~20 cm od linii ogrodzenia
    Budował bys śmietnik, stykający się z ogrodzeniem
    i to "na wejściu" ?

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2009-03-07 22:34:09
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tak, to jest lipa. Wyglada jak wjazd do fabryki ;-P

    I to jest argument.

    TK

  • 17. Data: 2009-03-07 22:40:12
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > I to jest argument.

    Żaden.
    Więcej jest dwuskrzydłowych do fabryk ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2009-03-07 22:40:45
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > I to jest argument.

    Jakby nie był to wszystkie domy byłyby parterowe w kształcie prostokata ;-P

    --
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-03-07 23:22:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Jakby nie był to wszystkie domy byłyby parterowe w kształcie prostokata
    > ;-P

    Dla mnie Twoja brama moze byc i dwuskrzydlowa, jedno skrzydlo do dolu,
    drugie do gory, bedzie oryginalnie. Trzy skrzydla to prawie mistrzostwo
    swiata, a cztery juz napewno. To Twoja brama i rob jak chcesz, dom mozesz
    miec i kulisty, przy okazji w rogach nie bedzie grzyba, koniecznie bez
    schodow to tez przezytek i wszedzie tego pelno. Zrezygnuj i z okien, bo
    wygladaja starodawnie, normanlnie wiocha, cepelia, ze nic nie bedzie widac
    ze srodka to nic. Kto by tam w 21 wieku przez okna patrzyl majac wentylacje
    mechaniczna, reku i DGP. Mozna zrezygnowac z drzwi, wazne zeby bylo inaczej.
    Sposob otwierania bramy, nawet takiej samej jak wiadomo determinuje style
    architektury.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-03-08 05:07:28
    Od: "kiki" <s...@s...ss>