  • 1. Data: 2009-08-28 09:35:09
    Temat: Balustradaa betonowa czy kuta
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Dom w stylu dworkowym, kolumny, gzymsy itp.
    Wybór balustrady stał się nie lada problemem, gdyż do wyboru są:
    Betonowe słupy na rogach (http://www.kamex.bls.pl/main.php?oferta) słup
    bazowy
    pomiędzy to tralki kute stalowe z rozętą z herbem na środku
    lub.
    Tradycyjnie betonowe poręcze i tralki w stylu przedwojennym.

    Co wy byście wybrali?

  • 2. Data: 2009-08-28 09:55:32
    Temat: Re: Balustradaa betonowa czy kuta
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub.
    > Tradycyjnie betonowe poręcze i tralki w stylu przedwojennym.

    Mi się podobają kute, łącznie ze słupkami i poręczami, bo lekko wyglądają,
    ale przeciez to ty tam będziesz mieszkać, nie ja.

  • 3. Data: 2009-08-28 10:45:13
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:h789l1$svu$...@n...aster.pl...

    > Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się podobają kute, łącznie ze słupkami i poręczami, bo lekko wyglądają,
    > ale przeciez to ty tam będziesz mieszkać, nie ja.
    no nie do konca

    Znajomy architekt zaprezentowal wlasnie dwa pomysly kuta z grubymi
    betonowymi slupami (slupy betonowe muszą zgodnie ze sztuką być nad
    kolumnami)
    a druga to wlasnie tralki betonowe z parapetami dolnymi i górnymi.
    Odstepstwa od tego nie przewiduje gdyz sama balustrada kuta tak jak
    powiedziales wyglada lekko a to kompletnie nie pasuje do reszty budynku.
    Nikt nie chce stanowczo zadecydowac. Zjednej strony balustrada betonowa
    nadaje budynkowi swoistego uroku rezydencji a z drugiej kuta z tymi słupami
    była by połączeniem jakiejs ekstrawagancji z tradycją. Jednakże takiego
    pieprzenia to się już nasłuchałem więc może ktoś mi definitywnie doradzi
    krytykując jak burą suke.

  • 4. Data: 2009-08-28 12:36:51
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Jednakże takiego pieprzenia to się już nasłuchałem więc może ktoś mi
    >definitywnie doradzi krytykując jak burą suke.

    To znaczy pytasz tylko i wylacznie ze wzgledu na estetyke a nie ze wzgledu
    na ewentualne kwestie techniczne ?

    Masakra. Opieprze cie jak burą sukę - wez chlopie zdecyduj sie na jablko
    albo gruszke a nie rozmyslaj o tym jakby to miala byc istota dzialania
    kamienia filozoficznego. ;) To twoj/wasz dom, ty go widziales, my nie. Jak
    ci tu ktos ma doradzic ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2009-08-28 12:43:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo gruszke a nie rozmyslaj o tym jakby to miala byc istota dzialania
    > kamienia filozoficznego. ;) To twoj/wasz dom, ty go widziales, my nie. Jak

    Kwestie techniczne przy balustradzie maja drugorzedne znaczenie.
    Bardziej chodzi pewnie o estetyke.
    Ale to nie my tam bedziemy mieszkać tylko autor postu wiec powinien zrobic
    tak jak sie jemu podoba.
    Mnie np nie podobają się domy stylizowane na rezydencje ale to mój gust i
    moja opinia.
    Tak samo zresztą jak nie podobają mi się domy w stylu
    nowoczesnym(nierdzewka, duże przeszklenia przyciemnienia itp)

    Do autora wątku- zrób tak jak się Tobie podoba i w kwesti wyglądu nie zdawaj
    się na niczyje opinie- w końcu to Ty tam będziesz mieszkał. A na grupie ew
    doradzimy Tobie w kwestiach technicznych itp.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-08-28 12:55:06
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    > Do autora wątku- zrób tak jak się Tobie podoba i w kwesti wyglądu nie
    > zdawaj się na niczyje opinie- w końcu to Ty tam będziesz mieszkał. A na
    > grupie ew doradzimy Tobie w kwestiach technicznych itp.

    Sedno problemu i to jest ładne i to jest ładne.
    Moze zadając pytanie co jest praktyczniejsze/rozsądniejsze ?

    pozdrawiam serdecznie

    ps. pewnie zrobie najmniejszy balkon i zobaczymy co z tego wyjdzie zawsze
    mozna demolke zrobic

  • 7. Data: 2009-08-31 11:12:59
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    emes pisze:
> [...]
    > lub.
    > Tradycyjnie betonowe poręcze i tralki w stylu przedwojennym.

    pamiętaj by herb był na każdej tralce...... ;)

    pozdrawiam
    Michał