  • 21. Data: 2017-04-27 23:54:25
    Temat: Re: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:41, Adam Sz. pisze:

    > Ja mam taka:
    >
    > http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg
    >
    > Full komplet ze spawaniem pod wlasciwym katem tego lacznika co widac na
    > zdjeciu i transportem kosztowala:
    >
    > "Razem do zapłaty: 1 649,90" :-)

    No i git. Zobacze jak to wyjdzie. Na razie szacuje w gore. Jak bedzie
    sie okaze.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2017-04-28 06:44:41
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Ja mam taka:
    >
    > http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg

    Większej lipy nie widziałem.
    Ty widziales kiedys schod jak powinny byc wykonane?
    Z MDF-u to ty sobie klatke dla pieska zbuduj, a nie schody.

    --
    Pozdr.
    PiOtR

  • 23. Data: 2017-04-28 09:18:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 06:46:11 UTC+2 użytkownik PiOtR napisał:

    > Większej lipy nie widziałem.
    > Ty widziales kiedys schod jak powinny byc wykonane?
    > Z MDF-u to ty sobie klatke dla pieska zbuduj, a nie schody.

    Rotfl :)
    I odrazu EOT bo z idiotami szkoda czasu :)

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2017-04-28 09:30:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-28 o 09:18, Adam Sz. pisze:

    > Rotfl :)
    > I odrazu EOT bo z idiotami szkoda czasu :)

    A wiesz co, tak sobie gadamy, ale wydaje mi sie, ze cena drewna w tym
    roku jest jednak znacznie wyzsza jak te dwa lata temu.

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2017-04-28 09:36:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 09:30:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A wiesz co, tak sobie gadamy, ale wydaje mi sie, ze cena drewna w tym
    > roku jest jednak znacznie wyzsza jak te dwa lata temu.

    Lokalni stolarze to mi chcieli 2 x wiecej za to wziac..
    Jak chcesz namiar na mojego stolarza (bardzo dobry i kumaty, robi wszystko
    co chcesz zgodnie z projektem, towar mzoe kurierem dostarczyc) to pisz
    na priva to Ci podam. Watpie, ze drewno jakos specjalnie mocno podrozalo
    - robilem pod koniec zeszlego roku u niego kilka duzych blatow debowych
    i placilem tyle samo co 3 lata wstecz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2017-04-28 17:12:59
    Od: "PiOtR" <p...@i...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Rotfl :)
    > I odrazu EOT bo z idiotami szkoda czasu :)

    Posłuchaj palancie zabidzony, jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj
    się od uzewnętrzniania negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o
    twoim podłym charakterze nie jest do niczego potrzebna.

    --
    Pozdr.
    PiOtR

  • 27. Data: 2017-04-28 18:04:07
    Od: "Mikolaj" <s...@w...pl>

    sk wrote:

    > Jeżeli się nie brzydzisz czegoś udającego drewno a jednocześnie
    > bardziej wytrzymałego (12 lat gwarancji na trwałość powierzchni) to
    > zajrzyj na www.nowe-schody.pl

    http://www.stolarts.pl/wszystkie/schody-drewniane-be
    z-podstopnic/

  • 28. Data: 2017-04-28 18:26:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 17:13:43 UTC+2 użytkownik PiOtR napisał:

    > Posłuchaj palancie zabidzony, jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj
    > się od uzewnętrzniania negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o
    > twoim podłym charakterze nie jest do niczego potrzebna.

    I napisal to gosc ktory starajac sie odpisac fachowo o instalacji grzewczej
    pokazal, ze jest skonczonym partaczem w tej dziedzinie :-) Az tak zabolalo?
    Lepiej zmien branze, zbieranie owocow np. - mam oferte na zbieranie
    truskawek - 2 pln za koszyczek, zarobisz wiecej niz teraz i nikomu
    nie spierdolisz domu :)

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2017-04-28 20:10:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Większej lipy nie widziałem.
    > Ty widziales kiedys schod jak powinny byc wykonane?
    > Z MDF-u to ty sobie klatke dla pieska zbuduj, a nie schody.

    Z ciekawości:
    Jak i gdzie tam dojrzałeś MDF?

  • 30. Data: 2017-04-28 21:08:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 18:26:16 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > Lepiej zmien branze, zbieranie owocow np. - mam oferte na zbieranie
    > truskawek - 2 pln za koszyczek, zarobisz wiecej niz teraz i nikomu

    a daj mu spokój, biedny jakis prawdziwy fachowiec , 3 dni tu posiedzi, "madrosci"
    naprodukuje i zniknie. Czego sobie i mu życzymy.

    b.