  • 11. Data: 2017-04-27 23:19:33
    Temat: Re: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:12:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Z szalunku. Sa nadlewki w poziomie.

    Podstawa to sciagniecie schodow do projektu. Ja to robilem jak widzisz
    w PRO100 - te "bloki" pod schodami to po prostu sciagniete dokladnie
    wymiary i wysokosci istniejacych schodow betonowych - tak jest najlatwiej
    bo w programie moglem sobie dokladnie dopasowac pozniej szerokosc stopni
    i wysokosc podstopnic tak, zeby po zlozeniu szpary wyszly jak najmniejsze
    (jak najmniej piany).

    > Nie widze lakobelu.

    Bo nie mam nic z lakobelu :-) Gdybym robil to bym np. podstopnice
    zamowil o 4mm ciensze i na nie przykleil lakobel. Lub kazal wyfrezowac
    rowki na lakobel. Nie wiem - nie mam lakobelu i nie myslalem o tym wiec
    nie poradze :-)

    > Tak czy tak dzieki. Przemysle temat, czy za dwa tysie warto sie nad tym
    > zastanawiac.

    Dwa tysie? Raczej blizej dziesiec tysi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-04-27 23:22:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:12:49 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie widze lakobelu.

    http://szyna.civ.pl/kuchnia/02.jpg

    O prosze - tu masz lakobel wklejony w wyfrezowany rowek w debowych, 1cm
    plytach drewnianych. Ten sam stolarz mi robil co stopnie na schody :)
    Ze 3 lata to ma i nie peklo, wiec na schodach tez by moze wytrzymalo ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-04-27 23:23:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:19, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > zamowil o 4mm ciensze i na nie przykleil lakobel. Lub kazal wyfrezowac
    > rowki na lakobel. Nie wiem - nie mam lakobelu i nie myslalem o tym wiec

    Nie oczekuje. Dodatkowy element do przemyslenia.

    > Dwa tysie? Raczej blizej dziesiec tysi :-)

    Twoje szesc plus dwa do trzech z wyginaniem lukow itp.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2017-04-27 23:25:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:23:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Twoje szesc plus dwa do trzech z wyginaniem lukow itp.

    Masz oferty na schody za 8-9k z lukami?
    Albo partacz albo szaleniec - mozesz ryzykowac :-) U mnie ponizej 13-14k
    nie schodza za najprostsze z podstopnicami z MDFu, a za dywanowe jak moje
    to z 16k :-) Kolezance robili pare tygodni temu troche bardziej fikusne
    - 30k.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2017-04-27 23:30:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:23:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Twoje szesc plus dwa do trzech z wyginaniem lukow itp.

    Aha - moje szesc to juz licze razem z balustradami.
    Same stopnie i podstopnice (to co widac na obrazkach w zamowieniu) u
    stolarza kosztowaly dokladnie: 3 355,00 zł (sprawdzilem w mailu ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2017-04-27 23:34:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:25, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > nie schodza za najprostsze z podstopnicami z MDFu, a za dywanowe jak moje
    > to z 16k :-) Kolezance robili pare tygodni temu troche bardziej fikusne

    No dzieki. Dlatego pytalem.
    Mam oferte na dziewiec tysi na gotowo za miesiac. Montaz na miejscu to
    max dwa dni. Partacz? Nie. Takie u nas ceny. Pierwszy powiedzial dyszke
    za dywanowe. Drugi z polecenia dziewiec. No i sie zastanawiam, czy warto
    biegac za towarem i chu wie jak mi to wyjdzie. To wiesz. Pewnie trudne
    nie jest, ale zaangazowanie tez kosztuje. A coraz bardziej zaczyna cenic
    wolny czas.
    Trzydziesci tysi za schody to jest kosmos.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2017-04-27 23:36:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:22, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > plytach drewnianych. Ten sam stolarz mi robil co stopnie na schody :)
    > Ze 3 lata to ma i nie peklo, wiec na schodach tez by moze wytrzymalo ;)

    No i git. W wyfrezowanych rowkach z luzem nie ma prawa nic sie dziac.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2017-04-27 23:38:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-27 o 23:30, Adam Sz. pisze:

    > Aha - moje szesc to juz licze razem z balustradami.
    > Same stopnie i podstopnice (to co widac na obrazkach w zamowieniu) u
    > stolarza kosztowaly dokladnie: 3 355,00 zł (sprawdzilem w mailu ;)

    Balustrade w proszku licze dwa tysie, czyli cos jak u Ciebie.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2017-04-27 23:38:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:34:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > biegac za towarem i chu wie jak mi to wyjdzie. To wiesz. Pewnie trudne
    > nie jest, ale zaangazowanie tez kosztuje. A coraz bardziej zaczyna cenic

    Za 9k to sam tez bym sie zastanowil czy robic samemu. Chociaz majac aktualna
    wiedze to to jest jeden dzien na projekt, jeden na przywiezienie materialu
    i dwa-trzy na montaz, ktory jest latwy i przyjemny ;) No jeszcze jeden
    dzien na montaz balustrad. 3-4k w tydzien w kieszeni? No oplaca sie :)

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-04-27 23:41:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:38:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Balustrade w proszku licze dwa tysie, czyli cos jak u Ciebie.

    Ja mam taka:

    http://szyna.civ.pl/schody/5.jpg

    Full komplet ze spawaniem pod wlasciwym katem tego lacznika co widac na
    zdjeciu i transportem kosztowala:

    "Razem do zapłaty: 1 649,90" :-)
    pozdr.

    --