  • 71. Data: 2019-04-20 13:15:44
    Temat: Re: Choinka
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-04-18 o 23:01, collie pisze:

    > Przyganiał kocioł garnkowi...
    >
    > Za Wikipedią:
    > Symptomami trollowania mogą być poniższe sposoby zachowania w dyskusjach:
    > - [...]
    > - chętne używanie argumentów ad personam - atakujących osoby lub ich
    >   cechy szczególne, jak wiek/zainteresowania/etc., bez związku z tematem
    >   dyskusji;
    > - częste nazywanie innych dyskutantów trollami internetowymi;

    Co dokładnie czynisz w każdej swojej wypowiedzi.

    Więc jesteś trollem.

  • 72. Data: 2019-04-20 13:20:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.04.2019 12:08, Uzytkownik pisze:

    > Tylko, że grupa dyskusyjna jest po to, ab y wymieniać się wiedzą i ewentualnie
    > poglądami, a ty tu przyłazisz i pieprzysz od rzeczy jak głupek, co ci ślina na ten
    > twój niewyparzony jęzor przyniesie.

    A kto tu pierdolił jak potłuczony o chlebie wodnym? No kto tak pierdolił
    o tym zawzięcie, że echo niosło się ze ściany wschodniej aż na Piotrkowską
    ("w mieście Łodzi jedną troską, jak Łódź zmieścić na Piotrkowską"), no kto?
    Nie odwracaj teraz kota ogonem i nie kradnij cudzych określeń, bo tępota
    umysłowa Cię nie usprawiedliwia, nawet w Wielką Sobotę. Albowiem parę dni
    temu pisałem tu tak:

    > Tylko głupek, tylko głupek p... jak potłuczony co mu ślina na język przyniesie,
    > choć przedmiotem rozmowy jest głupota ludzka związana z kupowaniem tzw. żywej
    > choinki na bazarze (albo w Biedrze), z okazji przesilenia zimowego. Dla zdrowego
    > na umyśle człowieka, wystarczającym argumentem (pomijając wszystko inne) za
    > powstrzymaniem się przed kultywowaniem tego pogańskiego obyczaju (corocznego,
    > masowego rżnięcia kilkuletnich drzewek iglastych), są słowa żony Budynia:
    > "szkoda drzewka". Po prostu.
    >
    > Ale dla Ciebie to nie jest argument, bo Ty jesteś zwykłym głupkiem.

    Powtórzę zatem tylko: jesteś zwykłym głupkiem.