  • 11. Data: 2016-09-21 11:17:13
    Temat: Re: Chwalę się i ku przestrodze :)
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 20.09.2016 18:01, wolim wrote:
    > Dzisiaj, po siedmiu latach od wprowadzenia, udało mi się praktycznie
    > całkiem skończyć łazienkę na piętrze
    Ja na piętrze nie mam płytek a na parterze już mieszkam.
    I uważam, że zje*m sprawę. Bardzo żydziłem na kredycie i tutaj był błąd.
    Teraz widzę, że wolał bym płacić te 200zł miesięcznie więcej i mieć z
    bani to czego nie zrobiłem. Bo bałem się kredytu. Teraz jak już go mam
    to inaczej postrzegam jego obecność.

    I obecnie jest bardzo słaba sytuacja. Kredyt jest i dom nie wykończony
    po kokardkę.
    --
    GreDi

  • 12. Data: 2016-09-21 12:35:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Sąsiad teścia 20 lat temu remontował łazienkę, folię ochronną
    na drzwiach ma do dzisiaj ;)

    L.

  • 13. Data: 2016-09-21 13:18:34
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 21.09.2016 12:35, Lisciasty wrote:
    > Sąsiad teścia 20 lat temu remontował łazienkę, folię ochronną
    > na drzwiach ma do dzisiaj ;)
    To jest słabe :P
    To analogicznie jak czasami na sprzędzie elektronicznym jest folia na
    wyświetlaczach naklejona i ludzie jej nie zrywają bo przecież dłużej rys
    nie będzie. A to że z folią wygląda tragicznie to tego nie widzą :)
    A jak im proponuje, że zapomniał zerwać folię to się patrzą na mnie jak
    bym chciał ich sprzęt zdewastować ;-)

    Tak przynajmniej mi się wydaje. :)
    --
    GreDi

  • 14. Data: 2016-09-21 13:49:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 września 2016 13:18:36 UTC+2 użytkownik GreDi napisał:

    > A jak im proponuje, że zapomniał zerwać folię to się patrzą na mnie jak
    > bym chciał ich sprzęt zdewastować ;-)
    >
    > Tak przynajmniej mi się wydaje. :)

    Jeszcze nie tak dawno co niektórzy piloty od telewizorów wkładali w woreczek foliowy
    i oklejali taśmą.
    Albo woreczki foliowe założone na konwerterach przy czasach satelitarnych

  • 15. Data: 2016-09-21 14:08:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Jeszcze nie tak dawno co niektórzy piloty od telewizorów wkładali
    > w woreczek foliowy i oklejali taśmą. Albo woreczki foliowe
    > założone na konwerterach przy czasach satelitarnych

    No i mieli długo działajace piloty a nie przyłazili Piter naprawisz?

    Żelazna zasada w prawej pilot, myszka lewą żrę.

    --
    Piter

    Anglia dom za 1mln - pleśń szczury karaluchy
    Polska dom za 1mln - bażanty kozy kucyk

  • 16. Data: 2016-09-21 14:10:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.09.2016 13:49, Kris wrote:

    > Jeszcze nie tak dawno co niektórzy piloty od telewizorów wkładali w woreczek
    foliowy i oklejali taśmą.
    > Albo woreczki foliowe założone na konwerterach przy czasach satelitarnych

    Bida...
    albo handel samplami perfum na allegro.

    Socjalizm ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2016-09-21 15:20:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 21 Sep 2016 11:17:13 +0200, GreDi

> [...]
    > Teraz widzę, że wolał bym płacić te 200zł miesięcznie więcej i mieć z
    > bani to czego nie zrobiłem. Bo bałem się kredytu. Teraz jak już go mam

    Ja się nadal "boję" kredytu. ;) Znaczy, nie chciałęm i nadal nie chcę brać
    -- buduję tylko to, na co mam kasę. A i tak co jakiś czas się piętnuję że
    buduję za duży dom...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2016-09-28 21:43:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-20 18:01, wolim wrote:

    > Dzisiaj, jakbym się budował po raz drugi, nigdy nie wprowadziłbym się do
    > nie wykończonego w 100% domu. Przed czym i Was, drogie dziatki,
    > przestrzegam :)

    dwa lata za pozno, na swoje usprawiedliwienie mam tylko to ze inaczej w
    zasadzie sie nie dalo

    ale potwierdzam, im dluzej sie mieszka tym mniej niedokonczone rzeczy
    przeszkadzaja ;)