  • 11. Data: 2017-08-16 07:33:25
    Temat: Re: Ciekawostka nie calkiem budowlana
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-16 01:44, marrgol wrote:
    > I co ma niby z tego faktu wynikać? Usprawiedliwienie dla rasizmu?

    a wspomnienie o tym ze kogos cos irytuje to juz rasizm?

    mnie bardzo wkurza ze 3/4 prasy naszego kraju jest w
    niemiecko-szwajcarskich rekach, Stacje telewizyjne w amerykanskich,
    radiowe znowu w niemieckich (i francuskich), podobnie jak portale
    informacyjne, uwazam ze dopuszczenie do podobnej sytuacji to
    najdelikatniej mowiac skandal, czy z tego powodu jestem rasista?

  • 12. Data: 2017-08-16 08:18:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-16 07:33, m4rkiz wrote:
    > czy z tego powodu jestem rasista?

    Dla lewackiej dziczy - tak!
    Tylko, że mało kogo już dziś obchodzi kogo nazywają rasistą czy tam
    faszystą.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2017-08-16 10:50:21
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 07:33:27 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
    > informacyjne, uwazam ze dopuszczenie do podobnej sytuacji to
    > najdelikatniej mowiac skandal, czy z tego powodu jestem rasista?

    Mnie irytuje niska jakość mediów uważających się za polskie, bo zamiast uczciwie
    informować i przytaczać opinie ekspertów to sieją zamęt.

    A wkurzają pomysły żeby wyciąć z rynku te najbardziej rzetelne pod hasłem
    'repolonizacji'.

  • 14. Data: 2017-08-16 11:30:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 10:50:23 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

> [...]
    informować i przytaczać opinie ekspertów to sieją zamęt.

    > A wkurzają pomysły żeby wyciąć z rynku te najbardziej rzetelne pod hasłem

    ze ale które są wg ciebie w miarę rzetelne? Bo zdaje sie ze to calkiem subiektywne
    odczucie -dla leminga rzetelne bedzie tvn bo tam slyszy to co chce usłyszec
    (nienawidze kaczora i z tvn-u wiem ze mam racje). Rzetelnosc na pewno daje sie ocenic
    obiektywnie ale trzeba sie odciąć od własnych poglądw politycznych i emocji.

    Tak na moje oko na obiektywnosc sili sie "dorzeczy", przynajmniej z tych czasopism do
    których zaglądam czasem.

    b.

  • 15. Data: 2017-08-16 12:31:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.08.2017 08:18, quent wrote:

    > Dla lewackiej dziczy - tak!
    > Tylko, że mało kogo już dziś obchodzi kogo nazywają rasistą czy tam
    > faszystą.

    Ja nie chcę żeby nasz naród był ubogacany murzynami i arabami pod
    pretekstem pomocy uchodźcom. To jest wojna hybrydowa zachodu przeciw
    spójności etnicznej i kulturowej naszego narodu. Chcą nas rozbić.

  • 16. Data: 2017-08-16 12:33:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.08.2017 11:30, Budyń wrote:

    > ze ale które są wg ciebie w miarę rzetelne? Bo zdaje sie ze to calkiem subiektywne
    odczucie -dla leminga rzetelne bedzie tvn bo tam slyszy to co chce usłyszec

    TVN-owi powinni cofnąć lub nieprzedłużyć koncesji za jednostronne szczucie.

  • 17. Data: 2017-08-16 12:37:33
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-08-16 at 07:33, m4rkiz wrote:
    > a wspomnienie o tym ze kogos cos irytuje to juz rasizm?

    Zapytaj swoich wychowawców, bo najwyraźniej nie masz pojęcia,
    co to jest rasizm i dlaczego wypowiedź Tornada była rasistowska.
    Ja ci tego tłumaczyć nie zamierzam.

    --
    mrg

  • 18. Data: 2017-08-16 12:41:46
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-08-16 at 12:33, KIKI wrote:
    > TVN-owi powinni cofnąć lub nieprzedłużyć koncesji za jednostronne szczucie.

    No to TVP też powinni zamknąć, bo robi dokładnie to samo.

    --
    mrg

  • 19. Data: 2017-08-16 13:52:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.08.2017 12:41, marrgol wrote:

    > No to TVP też powinni zamknąć, bo robi dokładnie to samo.

    Przynajmniej jest przeciwwaga.

  • 20. Data: 2017-08-16 13:58:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-16 12:41, marrgol wrote:

    > No to TVP też powinni zamknąć, bo robi dokładnie to samo.

    Koncesje - precz!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info