  • 21. Data: 2017-08-16 15:01:03
    Temat: Re: Ciekawostka nie calkiem budowlana
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2017-08-16 at 13:52, KIKI wrote:

    > Przynajmniej jest przeciwwaga.

    A ty byś chciał, żeby jedynie słuszna telewizja przeciwwagi nie miała.
    Jak my szczujemy to to jest dobry uczynek, a jak nas szczują, to zły.

    --
    mrg

  • 22. Data: 2017-08-16 16:13:48
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 12:37:34 UTC+2 użytkownik marrgol napisał:

    > Zapytaj swoich wychowawców, bo najwyraźniej nie masz pojęcia,
    > co to jest rasizm i dlaczego wypowiedź Tornada była rasistowska.
    > Ja ci tego tłumaczyć nie zamierzam

    Chyba sam jesteś rasista a przypisujesz to mnie. Zauwaz, ze ja pisząc slowo
    zydowka napislem je z malej litery. Gdybym miał na myśli narodowość, rase czy
    pochodzenie, napisalbym Zydowka. Tu chodzi o religie, wyznanie, etyke, sposób
    zycia a nie o rasizm.

    I nie podoba mi się to, ze jak w naszej religii każdy chescijanin powie:
    Miluj bliźniego swego jak siebie samego, to religii mojzeszowej odpowiednik
    tego przykazania brzmi "Miluj bliźniego swego az skora zejdzie z niego".
    Ale dobrze, skoro te slowo Cie tak zdenerwowalo to następnym razem napisze
    o Bulgarach lub innych Albanczykach. I wzorem lat ubiegłych napisze co podaje
    radio Erewan.
    Moze wtedy bedziesz usatysfakcjonowany. A tak to zaraz mi na myśl
    przychodzi powiedzenie uderz w stol a nożyczki się odezwa.
    Ja chciałem wyrazic deazprobate jednostronnego, wybiorczego informowania
    społeczeństwa przez w większości zagraniczne media. Do znudzenia powtarza się
    bezwartościowe wiadomości, zajmuje czytelnikom cenny czas, ale wiadomości
    pożytecznych, ważnych czy wręcz dla zycia fundamentalnych, jakos w serwisach
    informacyjnych bardzo trudno jest znaleźć.

    Pzdr
    Tornad

  • 23. Data: 2017-08-17 10:45:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-15 o 17:03, marrgol pisze:

    > ,,zydowa celebrytka", ,,judeopolonia" -- proszę, jak to czasem niewiele
    > słów potrzeba by się przekonać z kim ma się do czynienia.

    No to napieraj. Ja chętnie poczytam z kim mamy do czynienia?