  • 1. Data: 2009-04-17 21:35:00
    Temat: Co podgryza korzenie drzew ???
    Od: "kolega" <m...@o...pl>

    Co to za ssaki co robią dziury w ziemi i podgryzają korzenie małych drzew
    tak ze drzewo można wyjąć z ziemi ?

    Co to krety ? nornice?
    coś innego ?

    Czym to zwalczyć?

  • 2. Data: 2009-04-18 06:54:19
    Temat: Re: Co podgryza korzenie drzew ???
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kolega" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co to za ssaki co robią dziury w ziemi i podgryzają korzenie małych drzew
> [...]

    Karczownik :-( .
    Uwielbia głównie korzenie miłorzębu japońskiego.
    Kilkanaście drzew posadzonych w różnych miejscach na działce, po pierwszej
    zimie wyszedł goły badyl . Nawet koszyk z siatki metalowej nie zdał
    egzaminu.
    Zrezygnowałam z miłorzębu :-(( . A co teraz podgryza ? Może trzcinę ? Nie
    widzę szkód.
    Pozdrawiam - Jagoda