  • 21. Data: 2017-12-13 15:26:53
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: henio <h...@g...com>

    a wam ile gazu pali w takie dni?

  • 22. Data: 2017-12-13 16:21:27
    Od: henio <h...@g...com>

    rok temu jak patrzyłem spaliło mi 2600m3 gazu (tylko ogrzewanie)
    wyszło mi ok 4800

    znajomy ma mniejszy dom, pali weglem czy tam jakims ekogroszkiem i
    placil prawie 4 tys, ale musiał cały czas dokladac, brudno itd

  • 23. Data: 2017-12-13 18:20:24
    Od: l...@g...com

    W nowych domach płacą czasem 600-700 złociszy za gaz, miesięcznie.

  • 24. Data: 2017-12-13 18:52:42
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > W nowych domach płacą czasem 600-700 złociszy za
    > gaz, miesięcznie.

    Ile miesięcy w roku?

  • 25. Data: 2017-12-13 22:43:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2017 o 02:32, KIKI pisze:

    > Było cieplej. W mróz będzie palił 30.
    > Ludzie w mieszkaniach 80-100m w starym budownictwie płacą 600-900 za gaz.

    że jak? Ja mam mieszkanie prawie 60m budowane przez niemców przed
    hitlerem, i płacę rocznie 1200zł za gaz (zupa, kąpanie2+2 kaloryfery)
    Te kwoty to moze w nowoczesnych osiedlach gdzie masz ciepłą wodę i
    kalofyfery od miasta?

    ToMasz

  • 26. Data: 2017-12-14 07:09:34
    Od: henio <h...@g...com>

> [...]
    > hitlerem, i płacę rocznie 1200zł za gaz (zupa, kąpanie2+2 kaloryfery)
    > Te kwoty to moze w nowoczesnych osiedlach gdzie masz ciepłą wodę i

    nie porównuj mieszkania 60m do domu który ma 240m :)

    pytałem się znajomych to średnio za ogrzewanie gazowe w podobnym metrazu
    wydaja ok 5 tys

  • 27. Data: 2017-12-14 07:25:58
    Od: l...@g...com

    Przez 2-3 miesiące na pewno. Do tego, przeważnie i tak tam zimno, bo oszczędzają na
    gazie. Na węglu, przy obecnych cenach, podobnie. Znaczna część domów ma spartolone
    docieplenie, to po kieszeni ciągnie.

  • 28. Data: 2017-12-14 08:39:19
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 13 Dec 2017 22:43:27 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > hitlerem, i płacę rocznie 1200zł za gaz (zupa, kąpanie2+2 kaloryfery)
    > Te kwoty to moze w nowoczesnych osiedlach gdzie masz ciepłą wodę i

    KIKI podawał kwotę miesięczną :)

    --
    Yakhub

  • 29. Data: 2017-12-14 09:13:39
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Przez 2-3 miesiące na pewno. Do tego, przeważnie
    > i tak tam zimno, bo oszczędzają na gazie. Na
    > węglu, przy obecnych cenach, podobnie. Znaczna
    > część domów ma spartolone
    > docieplenie, to po kieszeni ciągnie.

    Tak więc nie pisz, że ktoś płaci 700zł
    miesięcznie, bo to nic nie mówi. Wiele mówi ile
    płaci się ROCZNIE za gaz. To co napisałeś, to bym
    porównał np. z: "mój samochód pali 30l/100km
    benzyny na pierwszych 50m po ruszeniu ze świateł".

    Ja płacę za gaz ok. 3400zł na rok, a zapewne w
    szczycie sezonu grzewczego może wyjść nawet
    500-600zł miesięcznie. Dokładnie nie wiem, bo
    faktury dostaję za 2 miesiące.

  • 30. Data: 2017-12-14 09:47:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 08:39:19 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:
    > KIKI podawał kwotę miesięczną :)

    Ale on to ma chyba ze 400m2 z tego co pamiętam? ;)

    L.