  • 171. Data: 2018-01-13 22:03:03
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-28 o 23:26, maniek4 pisze:

    > Tak to chyba bedzie. Przy zerowym zuzyciu koszty oscylowalyby w okolicy
    > 140 zyli za dwa miesiace.
    > Moge dac skan fucktury gdyby Janusz byl zainteresowany.
    Zdaję sobie z tego sprawę, ale z tego wynika że ma dużo niższe opłaty stałe,
    a mamy niby tą samą taryfę :(
    W zeszłym roku w marcu miałem fakturę za 750m3 gazu na 1508zł, i tam
    cena wyszła 2,01zł/m3 czyli sam popatrz jak daleko do 1,89 jak miał Kris.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 172. Data: 2018-01-13 23:00:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 13 stycznia 2018 21:53:48 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    zamodelowałem oba czynniki - co niby jeszcze mialbym zbadac?

    > Jak sobie wytniesz kawałek OSB 10x10cm grubości 18mm, podeprzesz go na dwóch
    > krawędziach i na nim staniesz to nic się nie stanie. Jak zrobisz to samo na
    > kawałku 2,5m to się złamie.

    dla belki nieważkiej? niewydajemisie ale musialbym sprawdzic

    b.

  • 173. Data: 2018-01-13 23:12:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trujesz. Material z ktorego sa robione mauzery sto stopni spokojnie wytrzyma.
    Zwlaszcza jak w oryginalnym opakowaniu bedzie. On moze sie zdegradowac po trzydziestu
    latach, ale przy cenie mauzera mozna go wymieniac co 10 lat.