  • 41. Data: 2012-06-14 09:53:54
    Temat: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > To własnie wyżej napisałem że te umowy są dla specyficznych grup
    > zawodowych.
    > Palikot chce aby je wszystkie uzusowić. Sporo osób by na tym zyskało
    > ale np tacy jak Ty by stracili.

    gdyby ten ZUS był mniejszy dla wszystkich to byłbym za tym aby każdy go
    płacił.

  • 42. Data: 2012-06-14 10:01:49
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > gdyby ten ZUS był mniejszy dla wszystkich to byłbym za tym aby każdy go
    > płacił.

    a ja byłbym za, gdyby ZUS potrafił wypracować z tych pieniędzy taką
    emeryturę, jak przeciętnie rozgarnięty inwestor (czyli ja...) :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 43. Data: 2012-06-14 10:15:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 09:53:54 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > gdyby ten ZUS był mniejszy dla wszystkich to byłbym za tym aby każdy go
    > płacił.

    Dokałdnie tak. I w sumie przychody były by większe.
    Mój koleś co zatrudnioa 15 osób gdyby płacił za wszystkich Zus to musiałby wywalic z
    10 tysi samego zusu miesięcznie. Płaci więc tylko za 3 osoby przyjmijmy 2tys. Gdyby
    zus itp kosztował 250-300zł to pewnie nie opłacało by mu się ryzykowac i te 4000 by
    płacił za wszystkich.

  • 44. Data: 2012-06-14 10:19:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > za 3 osoby przyjmijmy 2tys. Gdyby zus itp kosztował 250-300zł to
    > pewnie nie opłacało by mu się ryzykowac i te 4000 by płacił za

    stara prawda mniejsze podatki ale powszechne niż wysokie ale tylko do tych
    co są zbyt strachliwi aby unikać.

  • 45. Data: 2012-06-14 11:16:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 10:19:07 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > stara prawda mniejsze podatki ale powszechne niż wysokie ale tylko do tych
    > co są zbyt strachliwi aby unikać.

    I sktecznośc w ich egzekwowaniu.
    Gdyby tak urzednicy skarbowi ruszyli dupy i zrobili zakupy kontrolne/wypozyczyli
    rowery w miejscowościach tuirystycznych i za brak wydruku paragonu tak po 5tys
    dowalili to przychody do budżetu by wzrosły.
    Kilka miesięcyu temu była taka akcja że robili zakupy kontrolowane i za brak paragonu
    karali.
    Później po kilku miesiącach podsumowali to i okazało sie ze u wszystkich ukaranych w
    kolejnych miesiącach przychody wzrosły;)
    do czasu kontroli nie wykazywali obrotu, po kontroli nagle opficjalne obroty
    wzrosły;))

  • 46. Data: 2012-06-14 13:24:24
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Thu, 14 Jun 2012 08:27:18 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > na umowach śmiecowych to są ludzie nic nie umiejący konkretnego robić.

    Np. kierowcy ciezarowek...?

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 47. Data: 2012-06-14 13:30:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >stara prawda mniejsze podatki ale powszechne niż wysokie ale tylko do tych
    >co są zbyt strachliwi aby unikać.

    A potem Ci sami co nie płacą podatków i itd narzekają że emerytury niskie ,
    że służba zdrowia kiepska i itd ...

    Pracodawcy którzy nie płacą podatków i wyzyskują pracowników (nie płacąc za
    nich podatków , zus i itd) po prostu są zwykłymi złodziejami którzy okradają
    Państwo i swoich pracowników.

    Jeśli pracodawcę nie stać na pracownika i jego normalne utrzymanie to może
    niech po prostu go nie zatrudnia i robotę sam wykonuje ...

    Osobiście jestem aby szarą strefę wytępić tak jak w Niemczech. Pamiętam jaki
    był popłoch jak zaczęły się kontrole i szukali tych co na czarno pracują.
    Kary dla tych co zatrudniali na czarno były ekstremalnie wysokie że po
    krótkim okresie czasu nikomu nie opłacało się na lewo zatrudniać ...

  • 48. Data: 2012-06-14 13:32:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 13:24:24 UTC+2 użytkownik RadekNet napisał:
    > Np. kierowcy ciezarowek...?

    Albo monterzy konstrukcji stalowych;)

  • 49. Data: 2012-06-14 15:42:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    /// Kaszpir /// wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli pracodawcę nie stać na pracownika i jego normalne utrzymanie to
    > może niech po prostu go nie zatrudnia i robotę sam wykonuje ...

    wszytsko fajnie tylko klienci chca bez faktury i tanio :)

    i jak się chce uczciwe jechac to można iść na żebry...

> [...]
    > na czarno pracują. Kary dla tych co zatrudniali na czarno były
    > ekstremalnie wysokie że po krótkim okresie czasu nikomu nie opłacało

    tja... słyszałem że państwo socjalen skutecznei nauczyło Niemców oszukiwać.

  • 50. Data: 2012-06-14 15:58:30
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > To własnie wyżej napisałem że te umowy są dla specyficznych grup
    > zawodowych.
    >Palikot chce aby je wszystkie uzusowić. Sporo osób by na tym zyskało ale np
    >tacy jak Ty by stracili.

    Palikotowi to widzę odbiło w drugą stronę :-)
    Żeby płacić za kogoś zus trzeba od klienta "krisa" wziąć więcej za przybicie
    blaszanego daszku :-)