  • 21. Data: 2016-08-23 21:46:03
    Temat: Re: Czym pokryć dach...?
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    On Mon, 22 Aug 2016 21:24:59 +0200
    "Tomasz" <t...@g...com> wrote:

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał
    >
    > Ale kierunek autorowi wątku wskazaliśmy- niech weryfikuje sam;)
    >
    > Następny kierunek to płyta falista , bitumiczna "Onduline"
    > http://www.castorama.pl/produkty/budowa/dach-i-rynny
    /pokrycia-dachowe/plyty/plyta-bitumiczna-base-brazow
    a-200-x-86-cm.html

    > Ja mam tym pokryte wszystkie dachy od 15 lat, jestem bardzo
    > zadowolony, bardzo tanie i wytrzymałe.
    >
    > --
    > Tomasz

    Hmm, jest taki dom, po drodze go widuję, pokryty zielonom onduline i
    wyglada .. jak zwiędły, jak przytopiony, straszy.
    Musze sie przyjrzec czy przypadkiem nie widac ze to zostalo zrobione na
    (rzadko) łatach i kontrłatach - moze to jest przyczyna?

    Mam to na altance/domku wakacyjnym (taki 2,5x2m) u teściowej, chyba z 8
    lat tam lezy i wyglada w porządku , ale domek stoi w choinkach,
    zacieniony.

  • 22. Data: 2016-08-24 14:23:13
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    Może tak:
    znajomy kupił dom a końca lat 60(bodajże 68) Strych nieużytkowy.Na krokwiach
    położone deski-dość rzadko, jakby co druga.Blacha była cała, szlag trafił obróbki
    i rynny.Ostatnie ok 15 lat dom był nieużywany.
    Faktycznie jeśli jest papa, powinny być być kontrłaty i łaty.I dużo wyższe
    obróbki(czyli i podwyższone kominy).
    Ale to Twój dach i Twoja decyzja.Ale papa jest dość łatwa do zdejmowania.
    Pozdro.abomito