  • 11. Data: 2015-11-20 18:00:29
    Temat: Re: Czym usunąć resztki zaprawy z cegły klinkierowej?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 listopada 2015 17:25:30 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > A przeczytałeś kartę techniczną Szopa że tak kategoryczne oceny wygłaszasz?

    "Atlas Szop zawiera kwas nieorganiczny"
    http://www.atlas.com.pl/pl/produkty/grupa/148/14/81/
    353/ATLAS_SZOP

  • 12. Data: 2015-11-20 18:37:40
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 20.11.2015 o 17:53, Adam Sz. pisze:

    > Litr SZOPA kosztuje 11 pln i naprawde daje ostro po rekach i gardle jak go
    > uzywasz bez rozcienczania :)
    > pozdr.

    Piłeś?!!! ;)

  • 13. Data: 2015-11-21 09:03:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-20 o 17:25, MK pisze:

    > A przeczytałeś kartę techniczną Szopa że tak kategoryczne oceny wygłaszasz?

    Gimnazjalista?

  • 14. Data: 2015-11-21 09:23:17
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.11.2015 o 09:03, Maniek4 pisze:

    > Gimnazjalista?

    Masz na myśli siebie?
    Wg karty technicznej zawiera kwas ortofosforowy który jest
    bezpieczniejszy w użyciu ale droższy.

  • 15. Data: 2015-11-21 10:09:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-21 o 09:23, MK pisze:

    > Masz na myśli siebie?
    > Wg karty technicznej zawiera kwas ortofosforowy który jest
    > bezpieczniejszy w użyciu ale droższy.

    Nie no czad. :-) Jednak gimnazjalista bo:
    nic nie pisalem o zadnej szopie.

    TK

  • 16. Data: 2015-11-21 10:18:54
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 21.11.2015 o 10:09, Maniek4 pisze:

    > Nie no czad. :-) Jednak gimnazjalista bo:
    > nic nie pisalem o zadnej szopie.

    Gimbusiarski argument. Szop jest nazwą zwierzęcia a nie rodzajem męskim
    od szopy.

  • 17. Data: 2015-11-21 10:34:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-21 o 10:18, MK pisze:

    > Gimbusiarski argument. Szop jest nazwą zwierzęcia a nie rodzajem męskim
    > od szopy.

    No ale po co piszesz o zwierzetach na grupie budowlanej?

    TK

  • 18. Data: 2015-11-21 15:17:02
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2015-11-21 o 10:34, Maniek4 pisze:

    > No ale po co piszesz o zwierzetach na grupie budowlanej?

    Ty zacząłeś - "Wlewaja rozcienczony kwas solny nazywaja jakims
    zwierzeciem i kroja za ciezka kase. ".

    Gimbaza i już alzhaimer?

    Jest na rynku jakiś inny preparat do usuwania nadmiaru kleju i zaprawy
    zawierający kwas o nazwie kojarzonej ze zwierzęciem niż Szop Atlasa?

  • 19. Data: 2015-11-22 19:56:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-21 o 15:17, MK pisze:

    > Ty zacząłeś - "Wlewaja rozcienczony kwas solny nazywaja jakims
    > zwierzeciem i kroja za ciezka kase. ".
    >

    > Gimbaza i już alzhaimer?

    No nie wiem, moze zacznij od okulisty?

    > Jest na rynku jakiś inny preparat do usuwania nadmiaru kleju i zaprawy
    > zawierający kwas o nazwie kojarzonej ze zwierzęciem niż Szop Atlasa?

    Nie wiem o co Ci chodzi, ale zaczynam podejrzewac, ze nie podoba Ci sie
    cos co napisalem. Moze darmowa wiedza Ci przeszkadza?

    TK