  • 1. Data: 2010-07-14 12:49:18
    Temat: Debowe deski w lazience?
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Witam!

    Po ulozeniu desek podlogowych zostal nam pewien niewykorzystany zapas.
    Teoretycznie z powodzeniem moglby wystarczyc na lazienke, zwlaszcza ze
    wyglada rewelacyjnie ale czy wytrzyma?
    Lazienka z wentylacja i oknem, deski grubosci 2 cm, szer.9, bez sekow.

    pozdrawiam

    H.

  • 2. Data: 2010-07-14 14:53:38
    Temat: Re: Debowe deski w lazience?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Huaskar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyglada rewelacyjnie ale czy wytrzyma?
    > Lazienka z wentylacja i oknem, deski grubosci 2 cm, szer.9, bez sekow.

    A czemu by mialo nie wytrzymac? Przeciez jak łazienka normalnie uzytkowana
    to woda litrami na podłoge sie nie leje.

    Kris

  • 3. Data: 2010-07-14 15:31:29
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

> [...]
    > wyglada rewelacyjnie ale czy wytrzyma?
    > Lazienka z wentylacja i oknem, deski grubosci 2 cm, szer.9, bez sekow.

    A pralkę będziesz miał w tej łazience? Bo jesli deski na legarach i na tym
    pralka, to podczas wirowania może być trochę głośniej niż na "sztywnej"
    podłodze.

    M.

  • 4. Data: 2010-07-14 16:22:07
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    > A pralkę będziesz miał w tej łazience? Bo jesli deski na legarach i na tym
    > pralka, to podczas wirowania może być trochę głośniej niż na "sztywnej"
    > podłodze.

    Pralki w tym pomieszczeniu nie przewiduje, deski bylyby klejone na plytach
    farmacel ktore sa na podlodze (na pietrze domu).
    Moje watpliwosci biora sie glownie stad, ze dab to nie drewno tekowe i nie
    wiem jak reaguje na iles-tam lat uzytkowania w warunkach zwiekszonej
    wilgotnosci.

    Jak rozumiem pod wanna nie ma sensu desek ukladac?

  • 5. Data: 2010-07-14 16:43:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyglada rewelacyjnie ale czy wytrzyma?
    > Lazienka z wentylacja i oknem, deski grubosci 2 cm, szer.9, bez sekow.

    Jeśli deski będą olejowane to powinny wytrzymać bezproblemowo. Lakierowanie
    z czasem może popękać na styku klepek i tam woda znajdzie dojście.

  • 6. Data: 2010-07-14 23:13:38
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości news:i1kpfd$t86

    > Jeśli deski będą olejowane to powinny wytrzymać bezproblemowo.
    > Lakierowanie z czasem może popękać na styku klepek i tam woda znajdzie
    > dojście.

    Tylko ze dab ma w porownaniu z drzewami egzotycznymi stosunkowo duza
    rozszerzalnosc pod wplywem wilgoci. Podobno debu do lazienek nie zaleca sie.
    Skutkiem tego moga byc powstajace z czasem spore szczeliny miedzy deskami.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-07-15 07:59:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dałem wiele lat temu drewno (egzotyczne, ale nie trafiłem z gatunkiem do łazienki) i
    żałuję.
    Daj ceramikę.
    Łazienka powinna być praktyczna, a nie do czasopisma.

    -----

  • 8. Data: 2010-07-15 15:53:57
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozszerzalnosc pod wplywem wilgoci. Podobno debu do lazienek nie zaleca
    > sie. Skutkiem tego moga byc powstajace z czasem spore szczeliny miedzy

    Sprawa jest jasna jakby ie pytał co kupic, ale skoro już ma materiał?

  • 9. Data: 2010-07-15 16:21:18
    Od: "Huaskar" <h...@i...eu>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Dałem wiele lat temu drewno (egzotyczne, ale nie trafiłem z gatunkiem do
    > łazienki) i żałuję.
    > Daj ceramikę.
    > Łazienka powinna być praktyczna, a nie do czasopisma.

    A co sie dzieje z tym drewnem? I co to dokladnie jest? Czy to deski, czy cos
    warstwowego?
    Problem w tym, ze mamy 6m2 do wylozenia, a zostalo 7m desek. Zastanawiamy
    sie nad olejowaniem, tak jak calej reszty. Gres dajemy w dolnej lazience
    (goscinnej), gorna chcemy miec dla siebie.

  • 10. Data: 2010-07-15 20:40:54
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    wiadomości

    > Sprawa jest jasna jakby ie pytał co kupic, ale skoro już ma materiał?

    Co prawda to prawda, tylko niech sie nie zdziwi, jak po zimie podloga moze
    nie bedzie wygladala tak samo jak latem. Mi pomysl sie podoba, ale z debem z
    tego co pisza moze byc roznie.

    Pozdro.. TK