  • 1. Data: 2010-07-14 15:08:10
    Temat: Kładzenie gresu w upały...
    Od: Czarek <...@...pl>

    Cześć,

    zastanawiam się, na ile kategorycznie należy przestrzegać ograniczeń
    dotyczących maksymalnej temperatury przy której można używać kleju do
    płytek na zewnątrz? Jutro mam mieć kładziony gres na tarasie, wg
    prognozy pogody ma być jakieś 32 st. C. w cieniu, a wg informacji na
    kleju można go stosować do 25 st. C. w momencie kładzenia oraz w ciągu
    (chyba) 24 godzin od użycia.

    Czy bardzo restrykcyjnie należy tego przestrzegać, czy przy 30 st. C.
    można jeszcze próbować? Mniej więcej "do obiadu" taras jest zacieniony,
    po południu zaczyna operować słońce...

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 2. Data: 2010-07-14 19:31:25
    Temat: Re: Kładzenie gresu w upały...
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy bardzo restrykcyjnie należy tego przestrzegać, czy przy 30 st. C.
    > można jeszcze próbować? Mniej więcej "do obiadu" taras jest zacieniony, po

    JA bym nie kładł, za szybko odparuje woda i klej straci swoje właściwości.
    A taras musi być idealnie zrobiony, bo w zimie Ci płytki odejdą.
    Pamiętaj, że płytkarz powie ci wszytko co będziesz chciał usłyszeć bo za rok
    to go już dawno nie będzie.
    A ty będziesz musiał wszytko znowu poprawiać.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2010-07-15 20:12:35
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    Mozna połozyć póznym popołudniem.Przez noc jest chłodno.Pamietaj klej elastyczny.
    pozdro.jack