  • 11. Data: 2017-08-21 09:58:39
    Temat: Re: Deska barlinecka w salonie z podłogówką
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:52:46 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    > przepraszam.
    >
    > Myślałem o oleju.

    O to to to. Rozwalają mnie ludzie którzy mówią że panele to takie sztuczne,
    plastik i w ogóle, a potem dają parkiet i zalewają go 1mm plastikową warstwą
    sztucznego lakieru :D I się wczuwają, jakie to wspaniałe jest odczucie
    chodzenia po "prawdziwym" drewnie gołą stopą :-) Hue hue.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-08-21 12:31:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 14:56:27 UTC+2 użytkownik d...@g...com napisał:
    > A może to nie jest najlepszy pomysł?

    W mieszkaniu mieliśmy deski trójwarstwowe, po 8 latach są mocno
    nadgryzione, ale to 2+3 w mieszkaniu 60m2. W domu mamy panele PCV,
    nie widzę żadnego problemu we współpracy z podłogówką, zimne nie są,
    kładzie się banalnie, póki co wyglądają na odporne. Ale swoje kosztują,
    chyba 80 zeta za m2 czy jakoś tak...

    L.

  • 13. Data: 2017-08-21 13:19:19
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:37:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Kocham takie porady. Dziwię się, że nie radzisz zrezygnować z podłogówki
    > i założyć kalafiory. :P

    No to sie dziw. Ja za to kocham takie czepialstwo, i projekcje aby sie ponakręcać.

    Pytający zapytał przedstawiając swoja sytuacje i swoje nastawienie.
    Pytanie z natury jest subiektywne i taka tez odpowiedz dostał.

    Wymierzyć cyframi uzytecznosci deki, kafli, ich trwałości, czułości dzieci na zimno
    itp sie nie da. A skoro to dzieci w tym równaniu (no, moze poza tanimi panelami) sa
    najkrótszym horyzontem czasowym to najprosciej jest ogarnąc problem dobrze i
    tymczasowo tym dzieciom pod tyłki dywanik połozyć przy czym jest spora szansa ze i
    tak będa miec taki:
    https://stylowedywany.pl/allegro/generator/zdjecia/d
    ywan_wykladzina_3/1.jpg

    A więc staraj sie kochac takie porady bo szybko odchodzą.

  • 14. Data: 2017-08-21 13:23:30
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:49:15 UTC+2 użytkownik abomito napisał:
    > Witam!
    >
    > No właśnie parkiet z surowego drewna to chyba byłby najlepszy wybór.parkiet
    > 19mm z dębu czy jesiona da się kupić już za 50zł/m.Do tego klej-ja dawałem
    > CR.Na razie 30 lat, ciągle trzyma...A zrobić parkiet samemu, wcale nie jest
    > trudno.A frajd ogromna.Tylko czas..

    Potwierdzam, tez niedawno robilem.
    .
    > Ale ja lakierowałem- teraz tego głupstwa już bym nie zrobił.

    O1 to to! u mnie olej najlepiej sie sprawdzil.

    > Wprawdzie widywałem
    > "z grubsza cyklinowane".Wszystko zależy, jak jest zrobiona posadzka.Ale tylko
    > zabezpieczyć lakierem i można używać.Bo chyba pasty do podłóg już nie na...
    > Bo jakoś płytki w pokoju...No nie wiem, ale to nie Włochy.Choć praktyczne jest.

    No wlasnie, o te plytki, panele, deski, parkiet to ludzie sie pociąc dają i wogóle
    obraza jakas. A praktyka jest taka jaka jest. Różnice sa w sumie subiektywne.

    Ja tam bym dał kafle w pokoju. A na do dywanik jakis fajny. Kafle praktycznne a
    dywanik mozna co roku zmienic na inny i sie cieszyc tym ze jego zdjęcie to 3 minuty
    działania. Itp.

    Ale niektórzy beda do tego podchodzic emocjonalnie :)

  • 15. Data: 2017-08-21 13:25:33
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 09:58:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > sztucznego lakieru :D I się wczuwają, jakie to wspaniałe jest odczucie
    > chodzenia po "prawdziwym" drewnie gołą stopą :-) Hue hue.

    Za surowa deska IMHO przemawia mozliwosc cyklinowania zamiast zrywania.
    No i ja trzeba kleić więc nie ma efektu membrany (chodaka tesciowej).

    A w praktyce to nawet deska sosnowa jest ok bo wszystko inne poza kaflami sie
    porysuje w rok jesli jest piach albo wcale jak piachu nie ma.

    *no poza piachem sa jeszcze plastikowe kółka foteli ale w praktyce to piach rysuje
    pod nimi ;)

  • 16. Data: 2017-08-21 13:32:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-21 o 13:23, s...@g...com pisze:

> [...]
    działania. Itp.

    > Ale niektórzy beda do tego podchodzic emocjonalnie :)

    Nie tyle emocjonalnie co estetycznie. A jak ktoś nie chce kafli na
    podłodze i pyta co zamiast, to oczywiście sa tacy co go będą nawracać
    na siłe. :P

    --
    Pete

  • 17. Data: 2017-08-21 16:18:33
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 13:32:46 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > >

    > Nie tyle emocjonalnie co estetycznie. A jak ktoś nie chce kafli na
    > podłodze i pyta co zamiast, to oczywiście sa tacy co go będą nawracać

    Ano, nic na siłę. :)

  • 18. Data: 2017-08-21 20:05:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-21 o 09:38, Pete pisze:

    > g... prawda. Wystarczy nie przekraczać maksymalnej temperatury podłogi i
    > utrzymywać zalecaną wilgotność w pomieszczeniu.

    Jasne "znafco" liczyłeś choć 1 podłogówkę?
    jakbyś liczył to byś takich głupot nie pisał.

  • 19. Data: 2017-08-22 09:57:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-21 o 20:05, Janusz pisze:

    > Jasne "znafco" liczyłeś choć 1 podłogówkę?
    > jakbyś liczył to byś takich głupot nie pisał.

    Wyobraź sobie, miszczu, że liczyłem i nawet używam.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2017-08-23 15:01:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 09:57, Pete pisze:

    > Wyobraź sobie, miszczu, że liczyłem i nawet używam.

    Wątpię, wyniki są jednoznacznie złe dla deski.

    --
    Pozdr
    Janusz