  • 21. Data: 2017-08-23 15:06:43
    Temat: Re: Deska barlinecka w salonie z podłogówką
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-23 o 15:01, Janusz pisze:

    > Wątpię, wyniki są jednoznacznie złe dla deski.

    ROTFL.
    w PL pewnie z milion domów ma deskę na podłogówce a ty się ośmieszasz
    takimi stwierdzeniami.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2017-08-23 20:25:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie tyle emocjonalnie co estetycznie. A jak ktoś nie chce kafli na
    > podłodze i  pyta co zamiast, to oczywiście sa tacy co go będą nawracać
    > na siłe. :P

    Bo albo się coś robi dobrze albo w ogóle. Po co podpowiadać rozwiązania,
    które sprawią że później pytający będzie wracał tym razem po poradę -
    jak naprawić, bo się zepsuło.

    Jak ktoś lubi tak mieszać sobie w garku, to śmiało.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-08-23 22:18:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-23 o 15:06, Pete pisze:

    > ROTFL.
    > w PL pewnie z milion domów ma deskę na podłogówce a ty się ośmieszasz
    > takimi stwierdzeniami.

    Jasne "znafco" potem przy lekkim mroziku podłoga parzy w nogi, ale co
    tam, tacy mistrzowie ja Ty
    nie widzą problemu.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2017-08-24 09:37:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-23 o 22:18, Janusz pisze:

    > Jasne "znafco" potem przy lekkim mroziku podłoga parzy w nogi, ale co
    > tam, tacy mistrzowie ja Ty
    > nie widzą problemu.

    ROTFL^2
    Zdecyduj się miszczu, czy w końcu deska izoluje (wtedy podłoga jest
    zimna), albo świetnie przewodzi ciepło i jest gorąca?

    przestań już odpowiadać bo z każdym wpisem się kompromitujesz. Właśnie
    pokazałeś, że nie wiesz jak działa podłogówka, teoretyku od siedmiu boleści.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2017-08-24 10:47:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-08-24 o 09:37, Pete pisze:

> [...]
    >
    > przestań już odpowiadać bo z każdym wpisem się kompromitujesz. Właśnie
    > pokazałeś, że nie wiesz jak działa podłogówka, teoretyku od siedmiu

    Jak na razie to sam się kompromitujesz. Przeczytaj jeszcze raz, może
    zrozumiesz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 26. Data: 2017-08-24 11:24:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-24 o 10:47, Janusz pisze:

    > Jak na razie to sam się kompromitujesz. Przeczytaj jeszcze raz, może
    > zrozumiesz.

    Kompromitacji miszcza ciąg dalszy.
    Szkoda czasu.

    --
    Pete

  • 27. Data: 2017-08-26 18:30:03
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.08.2017 o 14:56, d...@g...com pisze:
    > Dzień dobry.
    >
    > Szukamy materiału na podłogę w naszym salonie. Mamy małe dzieci więc nie chcemy
    żeby podłoga była zimna przy wyłączonym ogrzewaniu (stąd chcielibyśmy uniknąć płytek,
    gresu itp).
    też tak chciałem mieć, więc dałem panele i minimalne ogrzewanie
    podłogowe. takie żeby podłoga nie była zimna. działało dobrze.

    > Dodam jeszcze tylko, że nasz budżet jest na skraju domykania się co dodatkowo
    zaczyna przechylać szalę na rzecz zwykłego panelu w jakimś AC4/5.

    ale po latach okazało się że panele nie są idealne. to znaczy pojawiają
    się rozejścia pomiędzy "deskami". Normanie ruszają się delikatnie, w
    szpary wchodzi pasek, ten piasek jest twardszy niż panel, więc szczeliny
    się powiekszają itd. jeśli chodzi o ogrzewanie - nie mam zastrzeżeń.
    zimna twarda powłoka panela była przyjemnie ciepła, lub neutralna.

    > A może to nie jest najlepszy pomysł?

    w następnym mieksznaniu zdecydowaliśmy się na deski i... ogrzewanie
    podłogowe, znowu w celu utrzymania temperatury desek na przyzwolitym
    poziomie. i co? nie włączamy go prawie wcale. bo deski są "cieplejsze"
    JAk staniesz stopą na panel, to jego wierzchnia warstwa jest twarda,
    jakieś tworzywo sztuczne, żywica czy cośtam, co ma przewodność cieplną i
    pojemność cieplną większą niz decha. decha, z mikrometrami lakieru nie
    odbiera ciepła prawie wcale i nie masz odczucia stanie/siedzenia na
    czymś zimnym.

    teraz sobie sam wybierz z tego co ja i koledzy doradzają. trwały gres i
    podłogówka, albo dechy i inne ogrzewanie. możesz też trafić pomiędzy i
    wybrać panele lub prasowane deski. bylebyś nie oczekiwał gruszek na
    wierzbie, i nie rozczarował się po ukończeniu inwestycji

    ToMasz