  • 11. Data: 2017-09-23 20:38:05
    Temat: Re: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 14:24:36 UTC+2 użytkownik Adam J napisał:

    > spodziewałem sie aż takiego efektu. Myłem karcherem o mocy 160bar, kostka po
    > kosce, nie wystarczy tylko spłukać, trzeba lance przykładać blisko i jechac
    > paskami. Zajeło mi to prawie cały dzień ale warto :) Powodzonka

    Do takich robót to t-racer wręcz stworzony jest :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-09-23 23:09:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 września 2017 20:38:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Do takich robót to t-racer wręcz stworzony jest :)

    Do opłukania z kurzu jak najbardziej
    Do kostki niemytej dłuższy czas po której często auta jeździły używanie t-racera to
    strata czasu.

    Ps
    Mam na zbyciu t-racera- raz użyty- oddam za czteropaka.= plus koszty wysyłki

  • 13. Data: 2017-09-24 00:07:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 23 września 2017 23:09:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Do opłukania z kurzu jak najbardziej
    > Do kostki niemytej dłuższy czas po której często auta jeździły używanie t-racera to
    strata czasu.

    t-racer daje dokładnie takie same ciśnienie co zwykła lanca karczerowa, więc
    jeżeli tracer nie domyje, to nic nie domyje :) A z t-racerem przynajmniej
    soda kaustyczna nie wpadnie Ci do oka :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-09-24 01:26:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 września 2017 00:07:40 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > t-racer daje dokładnie takie same ciśnienie co zwykła lanca karczerowa, więc
    > jeżeli tracer nie domyje, to nic nie domyje :)\

    Skoro tak twierdzisz. Ja mam inne zdanie

    A z t-racerem przynajmniej
    > soda kaustyczna nie wpadnie Ci do oka :D

    Tu pewnie masz racje

  • 15. Data: 2017-09-24 11:00:17
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sat, 23 Sep 2017 14:09:19 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    >
    > Ps
    > Mam na zbyciu t-racera- raz użyty- oddam za czteropaka.= plus koszty wysyłki

    Serio?
    Przygarnę chętnie.

    Napisz na imię@nazwisko.pl

    --
    Jakub Szułakiewicz

  • 16. Data: 2017-09-25 09:10:45
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Zwykła soda kaustyczna do udrażniania rur, ok 10zł za 500gr. Zrób 2%
    > roztwór, lekko szczotką rozprowadź po kosce, najlepiej odczekaj z pół
    > godzinki i karcher w ruch. Kostka jak nowa !!! :) Od wielu lat tak robie,
    > szkoda kasy na specjalne srodki, pozdro

    TY to możesz sobie ryzykować.
    Ja proponuję jeszcze gumowy fartuch i koniecznie przyłbicę.
    Wiem, że to dobry sposób.Problem w tym, ze amator może tego nie zobaczyć.
    Bo mu ług oczki wypali.
    pozdro.abomito

  • 17. Data: 2017-09-25 10:44:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 09:10, abomito pisze:

> [...]
    > Ja proponuję jeszcze gumowy fartuch i koniecznie przyłbicę.
    > Wiem, że to dobry sposób.Problem w tym, ze amator może tego nie zobaczyć.

    A jak ma się to do roślinek?
    Bo ewentualne żyjątka w glebie to chyba wybije przy okazji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2017-09-25 11:27:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 10:44:09 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A jak ma się to do roślinek?
    > Bo ewentualne żyjątka w glebie to chyba wybije przy okazji.

    Pomiędzy kostkami roślinki nie wskazane wiec dodatkowa zaleta tejk metody ze żadne
    zielsko nie urośnie.

  • 19. Data: 2017-09-25 11:54:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 11:27, Kris pisze:

    > Pomiędzy kostkami roślinki nie wskazane wiec dodatkowa zaleta tejk metody ze żadne
    zielsko nie urośnie.

    To wydaje się oczywiste.
    Ale też trudno, aby mieć wszędzie jakieś odwodnienia liniowe, aby zasada
    nie dostała się do roślin. Więc "obszar rażenia" może znacznie wychodzić
    poza samą kostkę. Chyba, że ktoś ma podwórko od murka do murka w całości
    w betonie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2017-09-25 12:07:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 września 2017 11:54:33 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > nie dostała się do roślin. Więc "obszar rażenia" może znacznie wychodzić
    > poza samą kostkę. Chyba, że ktoś ma podwórko od murka do murka w całości

    Wczoraj bawiłem się myjką i roztworem "Kreta"
    Polałem kostkę roztworem sody, pomachałem szczotką i myjką spłukałem w kierunku
    drogi. Jakieś ew rozbryzgi na trawnik sąsiadujący z kostka poszły ale przy takim
    rozcieńczeniu to raczej negatywnych skutków dla trawy nie przewiduję.