  • 21. Data: 2017-02-22 13:50:06
    Temat: Re: Dlaczego styropianem nie zastąpić wełny w ociepleniu?
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 21:32:18 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > To marnowanie przestrzeni między belkami stropowymi. Bez sensu trochę.

    Mialem na mysli kladzenie na stropie lanym.
    U siebie tak mam zrobione i kumpel ostatnio w domu - kostce prl tak robi.
    Kladziesz dwie-trzy warstwy na zakladke i gotowe.
    Jak na wierzch położysz jakiś gumolit/dywan/sklejke to można nawet po tym chodzic i
    jakieś graty na tym trzymać.

    W takim zastosowaniu styro jest sporo lepszy od czegokolwiek innego...

    Dzis buduje sie tak aby poddasza wykorzystać i niestety rozwiązania takie wymuszają
    to żeby dach był idealnie dobry. Jakakolwiek nieszczelność, przeciek, zwierzak robi
    spore problemy.

  • 22. Data: 2017-02-23 13:29:59
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Poszukaj postĂłw Marka Dyjora
    dokladnie to samo polecam. W podobnym czasie jak MD budowalismy nasze domy.
    Ja zastosowalem u siebie zamiast styropianu plyty z pianki PUR.
    Od wewnatrz krokwie sa pieknie widoczne.
    Oczywiscie nalezy o tym myslec na poczatku budowy, zamowic odpowiednie
    drewno i ciesle nie z przypadku.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 23. Data: 2017-02-24 14:08:39
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 23.02.2017 o 13:29, Marek pisze:

> [...]
    > Od wewnatrz krokwie sa pieknie widoczne.
    > Oczywiscie nalezy o tym myslec na poczatku budowy, zamowic odpowiednie

    Też zastanawiałem się nad taką opcją. Co masz na tych płytach? Tzn jak
    potem pokrycie dachowe takiej powierzchni masz zamontowane? Widziałem
    gdzieś, że ludzie robią łaty/kontrłaty przykręcane przez całą grubość
    izolacji do więźby, ale jakoś nie podoba mi się takie coś ;)