  • 191. Data: 2015-07-21 11:47:07
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Trochę drogi wyjdzie dom co za niego jest zapłacone za dwa i pół domu.

    A jednak cos Cie boli. Moze ktos jednak woli kupic sobie dom z tymi
    wszystkimi niedogodnosciami niz liczyc cale zycie ile to zaoszczedzil
    rezygnujac ze wszystkiego?

    Pozdro.. TK

  • 192. Data: 2015-07-21 11:48:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-18 o 16:42, Adam Sz. pisze:
> [...]
    Sosnowca co strącił chujem odrzutowca.

    > No coz, nikt Ci wierzyc nie kaze :-)
    >
    > Ten jeden konkretny - w picie za 2014 mial 3 mln zarobku do opodatkowania,
    > a buduje z kredytu ;)

    Pytanie po co?

    Pozdro.. TK

  • 193. Data: 2015-07-21 12:03:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-07-18 o 16:42, Adam Sz. pisze:

    >Pytanie po co?

    Jak to po co? "Bo kredyt hipoteczny jest tańszy od inwestycyjnego", naczy
    jest na tym kredycie do przodu, czyli zarabia :-D

  • 194. Data: 2015-07-21 12:29:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 11:48:15 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    -

    > Pytanie po co?

    Wyjasnilem po co - potrzebuje kasy na nowe inwestycje (otwiera pewien zaklad
    i potrzebuje min. 10 mln). Kredyt inwestycyjny = 10%, kredyt hipoteczny = 2,5%.
    Lepiej wybudowac dom na kredyt 2,5% i miec gotowke na inwestycje niz wybudowac
    dom za gotowke i placic 10% kredytu inwestycyjnego, nie? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 195. Data: 2015-07-21 12:33:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 12:04:28 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jak to po co? "Bo kredyt hipoteczny jest tańszy od inwestycyjnego", naczy
    > jest na tym kredycie do przodu, czyli zarabia :-D

    Coz moge wiecej napisac. To on zarobil 3mln w zeszlym roku. Ty ile zarobiles?
    Wiec te ironie mozesz sobie w dupe wsadzic bo robisz tylko z siebie durnia :)

    --
    Adam Sz.

  • 196. Data: 2015-07-21 12:56:13
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Coz moge wiecej napisac. To on zarobil 3mln w zeszlym roku. Ty ile
    >zarobiles?

    Hahahahahahahaha, misiek, u make my day :-DDDDD

    Nie misiek, napisałeś, ze miał do opodatkowania 3mln, przychodu mógł mieć i
    60mln.

  • 197. Data: 2015-07-21 13:02:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 11:48:15 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    -

    >Wyjasnilem

    Najwyraźniej niewyraźnie skoro nikt nie zrozumiał.

> [...]
    >wybudowac
    >dom za gotowke i placic 10% kredytu inwestycyjnego, nie? :-)

    I mówisz, ze 3mln, które przeznacza się na inwestycje jest opodatkowane?

    BTW gdzie daja kredyt z 2,5% calkowitego kosztu?

  • 198. Data: 2015-07-21 13:15:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Jakbym miał w każdą tego typu prace wliczać koszt rusztowania, to w życiu
    > nic bym w tej chacie nie zrobił. Po wuja mi rusztowanie do paru kabelków
    > na wysokości jakichś 3-4 m?

    Jemu nie chodzi o fakty tylko o udowodnienie tezy że zakup i utrzymanie domu
    jest droższe.

    Dlatego nie zdziwię się jak za chwilę przeczytam że aby zmienić żarnik w
    halogenie na zewnątrz domu na wysokości 3m trzeba wzywać zwyżkę i elektryka.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 199. Data: 2015-07-21 13:17:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > zarobiles?
    > Wiec te ironie mozesz sobie w dupe wsadzic bo robisz tylko z siebie durnia

    Ktoś kto nie inwestuje tego nie zrozumie, więc daruj sobie :-)
    Dzieci w podstawówce wiedzą że kredyt hipoteczny to najtańszy pieniądz na
    rynku ale znajdzie się ktoś komu się wydaje że ja się ma pieniądze to należy
    je wydawać a nie inwestować i nie pogadasz :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 200. Data: 2015-07-21 13:19:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2015 13:15:31 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Jemu nie chodzi o fakty tylko o udowodnienie tezy że zakup i utrzymanie domu
    > jest droższe.

    Najciekawsze, ze wymaga zeby przyjac jakies dziwne, sztuczne i nieprawdziwe
    zalozenie odnosnie ogrzewania mieszkania. Ja podalem ogrzewanie mojej mamy,
    Kżyho (chyba?) ogrzewanie swojego mieszkania. Ale to przeciez manipulacja
    - trzeba WYMYSLIC jakies dane i wtedy wynik wyjdzie poprawny :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.