  • 131. Data: 2017-12-19 00:37:51
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 18 Dec 2017 14:52:04 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:

    > A co do gier to nie wiem bo dorosly jestem.

    Masz na myśli "za stary" czy "zbyt stetryczały"?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 132. Data: 2017-12-19 03:25:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dorosly, sa tacy co dorastaja. A sa i wieczne dzieci. Biologiczny wiek nie ma
    znaczenia. Moze byc dorosly nastolatek i piecdziesiecio latek bedacy dzieckiem.

  • 133. Data: 2017-12-19 08:42:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 23:24:35 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Zapytać producenta TV ;)
    > A tak na poważnie, to za tę cenę to na 99,9% będzie 50hz

    Zapytałem
    Odpowiedzieli mi ze specyfikacje w sklepach z nimi współpracujących są ok i żebym np.
    w Eurortvagd sprawdził;)

  • 134. Data: 2017-12-19 09:09:54
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 23:52:06 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Kino to od zawsze 24 klatki na sekunde i nikt sie specjalnie nie skarzy. A co do
    gier to nie wiem bo dorosly jestem.

    ja sie skarżę od początku - sceny gdzie obraz sie przesuwa w poziomie wyświetlają sie
    z widocznymi przeskokami kadrów.

    b.

  • 135. Data: 2017-12-19 09:26:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > A co do gier to nie wiem bo dorosly jestem.
    A koty na YouTube oglądasz?

  • 136. Data: 2017-12-19 09:28:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W realu szybko poruszajacych sie obiektow tez nie widzisz wyraznie i jakos daje sie z
    tym zyc. Poza tym ok 10% ludzi na ziemi ma astygmatyzm i bez okularow nie widza
    wyraznie. Prosty przyklad z zycia. W wentylatorze z przelacznikiem predkosci
    najnizsze obroty to ok 700 obrotow na minute. Nikt nie widzi obracajacych sie lopatek
    tylko to co nimi jest.

  • 137. Data: 2017-12-19 09:33:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 09:28:06 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    najnizsze obroty to ok 700 obrotow na minute. Nikt nie widzi obracajacych sie lopatek

    no i fajnie - kino powinno wyświetlać obraz taki abym sie nie zorientował ze coś nie
    halo. Ale nie wyświetla. Już wentylator lepiej nadaje :P

    b.

  • 138. Data: 2017-12-19 10:20:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zamiast isc do kina ogladaj sobie przez poltorej godziny wentylator. Do kin
    rocznie chodzi kilka miliardow ludzi. Jak by bylo cos nie ten teges z obrazem to by
    nie chodzili.

  • 139. Data: 2017-12-19 10:33:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Kino to od zawsze 24 klatki na sekunde i nikt sie specjalnie nie skarzy.

    Problem w tym, że truchę inna technologia wyświetlania jest w kliszy
    filmowej a trochę inna w przypadku paneli LCD.

    > A co do gier to nie wiem bo dorosly jestem.

    współczuję :P

    --
    Pete

  • 140. Data: 2017-12-19 10:44:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-19 o 00:09, Adam Sz. pisze:

    > Z "poprawiaczami" właśnie całość jest super płynna i do gier, czy sportu
    > nadaje się idealnie. Nie wyobrażam sobie, żeby matryca 100Hz w jakimkolwiek
    > najmniejszym nawet stopniu mogła tu coś poprawić :) Ta płynność jest
    > aż do zwymiotowania płynna :D
    > pozdr.

    Nie będę się spierał, zwłaszcza, że nie wiem jaki masz TV i jak w nim
    siedzi matryca

    A dla chętnych do poczytania.
    http://www.audiostereo.pl/matryce-tv-50-hz-a-100-hz-
    a-200-hz-o-co-chodzi_121469.html