  • 121. Data: 2017-12-18 16:33:23
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 16:14:54 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > 1. matryca pewnie 50hz
    nie mogę nigdzie doczytać jaka matryca
    Jak to sprawdzić?
    > 2. brak USB 3.0
    Gdzie wyczytałeś ze nie ma?
    A jest to potrzebne w telewizorze?
    > 3. brak DVB-S2
    Wg opisu ma

  • 122. Data: 2017-12-18 17:51:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 16:14:54 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > 1. matryca pewnie 50hz

    Że jak? ;) On ma odświeżanie 1300Hz :-)

    > 2. brak USB 3.0

    Kompletnie niepotrzebne.

    > 3. brak DVB-S2

    Ma.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2017-12-18 19:07:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A to ze ma odswiezanie 1300Hz to z wyjatkiem chwalenia sie cos daje?

  • 124. Data: 2017-12-18 19:56:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 19:07:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > A to ze ma odswiezanie 1300Hz to z wyjatkiem chwalenia sie cos daje?

    Mnie tylko wkurwia bo trzeba sztucznie zmniejszać w opcjach, inaczej
    wszystko wygląda jak "opera mydlana" :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 125. Data: 2017-12-18 20:03:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    napisał:
    > A to ze ma odswiezanie 1300Hz to z wyjatkiem chwalenia sie cos daje?

    Poooozatym to raczej nie jest realne 1300Hz.
    Ale różnica między standardowym 50Hz jest gigantyczna. Już o tym pisałem.
    Ja filmów w tej "technologii" nie potrafiłem oglądać. Nawet jak coś było
    nagrane w mniejszej ilości klatek to sofcior w TV dorabia na żywca
    "międzyklatki". W grach to działa świetnie i tutaj widzę zastosowanie,
    po prostu upłynnia rozrywkę. Ale w filmach to jest totalna katastrofa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 126. Data: 2017-12-18 23:16:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-18 o 17:51, Adam Sz. pisze:

    > Że jak? ;) On ma odświeżanie 1300Hz :-)

    1300 to on ma poprawiacze. A matryca zapewne 50hz. Do sportu i gier -
    porażka. Ale jeśli Kris do tego nie będzie używał tego TV, to da się żyć

    > Kompletnie niepotrzebne.

    Do 4K z dysku albo pendrive'a?
    USB 2.0 może nie dać rady

    > Ma.

    Fakt, google wywalił mi model 6120 a ten nie ma tunera sat.

    --
    Pete

  • 127. Data: 2017-12-18 23:22:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-12-18 o 16:33, Kris pisze:

    > nie mogę nigdzie doczytać jaka matryca
    > Jak to sprawdzić?

    Zapytać producenta TV ;)
    A tak na poważnie, to za tę cenę to na 99,9% będzie 50hz

    > Gdzie wyczytałeś ze nie ma?
    http://www.afgcomputers.pl/product_info.php?products
    _id=163713
    > A jest to potrzebne w telewizorze?
    USB 2.0 i materiał 4K może nie dać rady

    > Wg opisu ma

    Zgadza się, wyskoczył mi w googlach inny model.

    --
    Pete

  • 128. Data: 2017-12-18 23:28:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 23:18:29 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Do 4K z dysku albo pendrive'a?
    > USB 2.0 może nie dać rady

    USB 2.0 to 42MB/sek - film 120 minut musiałby zajmować > 300GB żeby
    "zabrakło" szybkości interfejsu. Póki co filmy np. w Netflixie w 4k są
    kodowane do 15Mbps czyli niecałe 2MB/sek - czyli USB2.0 jest i tak
    21 x szybszy dla takich filmów.

    Ja wiem - RAWy nie pójdą ale nikt RAWów nie będzie oglądać :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 129. Data: 2017-12-18 23:52:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kino to od zawsze 24 klatki na sekunde i nikt sie specjalnie nie skarzy. A co do gier
    to nie wiem bo dorosly jestem.

  • 130. Data: 2017-12-19 00:09:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > 1300 to on ma poprawiacze. A matryca zapewne 50hz. Do sportu i gier -
    > porażka. Ale jeśli Kris do tego nie będzie używał tego TV, to da się żyć

    Z "poprawiaczami" właśnie całość jest super płynna i do gier, czy sportu
    nadaje się idealnie. Nie wyobrażam sobie, żeby matryca 100Hz w jakimkolwiek
    najmniejszym nawet stopniu mogła tu coś poprawić :) Ta płynność jest
    aż do zwymiotowania płynna :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.