  • 151. Data: 2018-02-26 16:23:07
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 15:18:07 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    manta-65lua58l-emperor.bhtml?link=lp

    > Manta :D Lubisz ryzyko :D
    Informacyjnie podałem
    Aczkolwiek 2 lata gwarancji dają
    Ja tam Samsungi raczej kupuje i z rok temu TCL kupiłem i też zadowolony jestem

  • 152. Data: 2018-02-26 16:31:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 16:23:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ja tam Samsungi raczej kupuje i z rok temu TCL kupiłem i też zadowolony jestem

    TCL to jeden z największych producentów TV na świecie (chyba pierwsza
    piątka). Manta to nędzny składak na najtańszych podzespołach.. Jak tam wolę
    kupić, powiesić i niech działa X lat. Wysyłanie 65' na gwarancję też do
    najprostszych czynności nie będzie należało - to wielki kloc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 153. Data: 2018-02-26 16:33:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 15:43:29 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Za tyle mozna kupic projektor hd i miec obraz 150 cali. Po poltora roku uzywania
    projektora zamiast telewizora nie widze dla projektorow zadnej alternatywy.

    Nie bardzo mi pasuje projektor
    Bo musiałbym w ścianie i suficie bruzdę na kable kuć
    W sumie do zrobienia ale to przy okazji jakiegoś kolejnego malowania salonu

  • 154. Data: 2018-02-26 17:01:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-02-26 o 16:33, Kris pisze:
> [...]
    > Bo musiałbym w ścianie i suficie bruzdę na kable kuć
    > W sumie do zrobienia ale to przy okazji jakiegoś kolejnego malowania salonu

    Może teraz to?
    https://www.google.pl/search?q=xiaomi+mi+laser+proje
    ctor+recenzja
    --
    Pete

  • 155. Data: 2018-02-26 18:21:42
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 grudnia 2017 10:39:08 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Cześć.
    >
    > Swego czasu pisałeś o chęci nabycia foteli kinowych.
    > Aktualne?
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam

    Dobra jak już jesteśmy w temacie rzutników...
    Przed zabudową KG wrzucłbym od razu kable do rzutnika pomiędzy szafką "rtv" a
    miejscem na rzutnik.

    Co tam wrzućić prócz zasilania i HDMI???

    Odległość 4m między ekranem a rzutnikiem -> jaka wielkość ekranu powinna być?
    Może i laickie pytania ale nie znam się na tym :-)

    Dzięki

  • 156. Data: 2018-02-26 18:26:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Fajny tylko troche jeszcze drogi. Jak sie moj wykonczy to pewno laserowe beda sporo
    tansze. Jak na razie do mojego zrobionego z ryzu znanej chinskiej firmy gombao w
    pieciu smakach zastrzezen nie mam. Gra po dziesiec dwanascie godzin dziennie od
    poltora roku. Tydzien temu gruntownie go w srodku wyczyscilem z kurzu. Zaczyna
    zdychac wentylatorek chlodzacy matryce. Na oko typowy komputerowy kosztujacy tyle co
    paczka lepszych fajek. Znalazlem w necie porady jak usprawnic chlodzenie i przy
    okazji bardziej wyciszyc projektor. Moze zrobie jak radzili kiedy zdechnie padajacy
    wentylatorek.

  • 157. Data: 2018-02-26 18:42:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To zalezy jaki bedziesz mial projektor. Do mojego idzie zasilanie, hdmi i wychodzi z
    niego sygnal do glosnikow. W srodku ma wifi i net zapodaje mu bezprzewodowo.
    Dokupilem myszke i klawiature bezprzewodowa, dziala. Sa takie co maja dekoder dvbt to
    pewno kablowke tez lykna. Wtedy jeszcze przewod do kablowki i antenowy. Nie udalo mi
    sie sparowac projektora z tabletem.

  • 158. Data: 2018-02-26 19:01:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.02.2018 o 16:31, Adam Sz. pisze:
    > Wysyłanie 65' na gwarancję też do
    > najprostszych czynności nie będzie należało - to wielki kloc:)

    Znajomemu pojawiła się wada matrycy w Samsungu około 50" po pół roku
    użytkowania - serwisant po dokładnym umówieniu się co do dnia i godziny
    przyjechał z nową matrycą i wymienił ją na stole w pokoju (widziałem
    zdjęcia robione przez znajomego w czasie tej operacji)

    --
    Czarek

  • 159. Data: 2018-02-26 19:54:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 19:01:33 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

> [...]
    > przyjechał z nową matrycą i wymienił ją na stole w pokoju (widziałem
    > zdjęcia robione przez znajomego w czasie tej operacji)

    Mówimy o gwarancji Manty, nie Samsunga!

    Zapomnij o serwisancie w domu, przecież oni nie mają żadnej sieci
    gwarancyjnej - gwarancja jest door2door, czyli musisz spakować w pudło
    i wysłać do nich kurierem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 160. Data: 2018-02-27 21:03:44
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Mówimy o gwarancji Manty, nie Samsunga!

    >Zapomnij o serwisancie w domu, przecież oni nie mają żadnej sieci
    >gwarancyjnej - gwarancja jest door2door, czyli musisz spakować w pudło
    >i wysłać do nich kurierem :)

    Misiu ze nazistoskiej wsi - powyzej okreslonej wagi/gabarytow nie ma zadnego
    wysylania.