  • 71. Data: 2017-12-06 14:48:14
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-06 o 12:46, Adam Sz. pisze:
> [...]
    sluchu muzycznego. To posrywal sie nie bede nawet w filharmonii.

    > Nie trzeba mieć specjalnego słuchu ani być audiofilem żeby docenić efekty
    > w 5.1, czy muzykę w DTS. Jak słyszysz różnicę między mono, a stereo,
    > to między stereo, a 5.1 jest taka sama przepaść :) Nie musisz mieć
    > do tego audiofilskich głośników za parę kloców. W chyba 2001 kupiłem sobie
    > za wtedy bodaj 500 pln głośniki creativa 4.1 do kompa plus soundblastera
    > dobrego i to też był niezły szok. Głośniki mam do dzisiaj - dziś są warte
    > flaszkę, a dźwięk z subem dają dalej całkiem porządny :)

    To cos jak opinie na temat sluchawek airpods, ktore wczoraj czytalem.
    Dowiedzialem sie, ze 98% polek w Gdansku uwaza, ze szybko sie laduja, sa
    wygodne i nie wypadaja. Poza tym nic o tym jak graja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2017-12-07 11:30:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 14:48:11 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > To cos jak opinie na temat sluchawek airpods, ktore wczoraj czytalem.
    > Dowiedzialem sie, ze 98% polek w Gdansku uwaza, ze szybko sie laduja, sa
    > wygodne i nie wypadaja. Poza tym nic o tym jak graja. :-)

    Jestem antyfanem appla, ale marketing mają genialny.. Widziałeś reklamę
    tych airpodsów?

    https://www.youtube.com/watch?v=1lGHZ5NMHRY

    Świetna jest. Prawie jak nasze "włączamy niskie cenyyyyyyyyyyy" :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 73. Data: 2017-12-07 13:40:04
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 11:30, Adam Sz. pisze:

    > Jestem antyfanem appla, ale marketing mają genialny.. Widziałeś reklamę
    > tych airpodsów?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=1lGHZ5NMHRY
    >
    > Świetna jest. Prawie jak nasze "włączamy niskie cenyyyyyyyyyyy" :D

    Szczerze, to ta reklama mnie odrzuca. Po pierwsze zarosniety koles. Po
    drugie nie rozumiem o co im chodzi. Po trzecie gejowska muza. No i po
    czwarte niczego sie nie dowiedzialem. Na upartego nie wiem czy to
    reklama cichow, sluchawek, plyty pisenkarza, czy szkoly tanca? Ale to
    tak jest z Applem. Najwazniejsze jest logo na koncu filmu. W koncu jak w
    dzisiejszych czasach mozna z sukcesem sprzedawac tak ograniczony sprzet
    za takie pieniadze?

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 74. Data: 2017-12-07 14:28:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.12.2017 11:30, Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=1lGHZ5NMHRY
    >
    > Świetna jest. Prawie jak nasze "włączamy niskie cenyyyyyyyyyyy" :D

    O jednym tylko myślałem oglądając tę reklamę - jak wypadłaby w śnieg ta
    słuchawka (jest baaardzo prawodpodobne) to kuniec... 8stów poszło się
    kochać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 75. Data: 2017-12-07 14:32:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 13:39:59 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > czwarte niczego sie nie dowiedzialem. Na upartego nie wiem czy to
    > reklama cichow, sluchawek, plyty pisenkarza, czy szkoly tanca?

    To przede wszystkim reklama marki ;) I jest genialna. Tak się buduje
    marke. Apple robi to doskonale - głównie to :D

    > Ale to
    > tak jest z Applem. Najwazniejsze jest logo na koncu filmu. W koncu jak w
    > dzisiejszych czasach mozna z sukcesem sprzedawac tak ograniczony sprzet
    > za takie pieniadze?

    Właśnie mając tak dobry dział marketingu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2017-12-07 15:52:01
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 14:32, Adam Sz. pisze:

    > To przede wszystkim reklama marki ;) I jest genialna. Tak się buduje
    > marke. Apple robi to doskonale - głównie to :D

    Co w niej jest genialnego? Chcialbym dostrzec to co dziala na innych, bo
    mnie niemal wszystko w niej drazni. Jakos nie moge zlapac dystansu.

    > Właśnie mając tak dobry dział marketingu ;-)

    To wiadomo od lat.
    Jak wyszedl nowy iPhone w tym roku to jeden bloger opisywal jak to Apple
    robi wszystko lepiej od innych, nawet rewolucyjne ladowanie indukcyjne. :-D
    Nie do pomyslenia jak z inteligentnych ludzi mozna baranow zrobic prasa
    pisana i wyswietlana.

    ---
    Avast.

  • 77. Data: 2017-12-07 16:19:07
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 14:28, quent pisze:

    > O jednym tylko myślałem oglądając tę reklamę - jak wypadłaby w śnieg ta
    > słuchawka (jest baaardzo prawodpodobne) to kuniec... 8stów poszło się
    > kochać.

    Ciagle nie wiem co w nich gra i jak. Jakis Hi Resolution, czy cus?

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 78. Data: 2017-12-07 16:48:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 15:52:19 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > Co w niej jest genialnego? Chcialbym dostrzec to co dziala na innych, bo
    > mnie niemal wszystko w niej drazni. Jakos nie moge zlapac dystansu.

    Na tle 99% wszystkich innych reklam jest po prostu genialna :-)
    Nie wiem co na Ciebie w niej źle działa - jest subtelna, delikatna,
    fajny lachon w niej gra. Dla każdego coś miłego :D No chyba że jesteś
    fanem włączania niskich cen, to masz i delektuj się:

    https://www.youtube.com/watch?v=YyzmLJVYtqk

    Ja tam wolałbym jednak w TV oglądać reklamy pokroju tej aplowej. Z polskich
    reklam jedynie Allegro naprawdę daje radę. I kiedyś sławetna reklama chyba
    Ery (czy t-mobila już?) "zadzwoń do mamy" :) Reszta to szmira i chłam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2017-12-07 20:22:20
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 16:48, Adam Sz. pisze:

    > Na tle 99% wszystkich innych reklam jest po prostu genialna :-)
    > Nie wiem co na Ciebie w niej źle działa - jest subtelna, delikatna,
    > fajny lachon w niej gra.

    No ale ten kolo z broda w ktorej nie wiadomo co zyje i jakas gejowska
    muza. Zupelnie nie moje klimaty.
    Mam pewne podejrzenia co autor chcial przekazac zawila fabula...
    Ona idzie, wlacza muze i?? Jakas magia? Czy to jej sie wydaje, ze
    tanczy? Biegnie z nieogolonym kolesiem. Czy to bezdomny? Niby
    szczesliwi, zakochani, ale przeciez dopiero piec sekund temu wcisnela mu
    sluchawke w ucho. Nie wypada, to widac. :-) Jedyna iformacja o
    produkcie. Ojej odgarniaja snieg ze stolu, tylko po ki chu? Pojedynek na
    reke? Nie. Ona ucieka na samochod. Pewnie to gwalciciel. Tez nie. Upada
    w jego rece.
    Jakis most, bieganie po scianie, salto w powietrzu, najarali sie czego
    czy co? Finalnie konczy sie atak psychozy, widzi kolesia przed soba i
    odchodza w przeciwne strony. WTF? Czy on byl naprawde, czy to jej
    urojenia? Spoko, spoko. Czy tak wyglada atak psychozy afektywnej
    dwubiegunowej w fazie maniakalnej? Oczywiscie. Oczami chorego mniej
    wiecej tak.
    To nie reklama. To film w ktorym Aplle przedstawia filozofie dzilania.
    Zaklada, iz ich fani sa bardziej lub mniej stuknieci, co z grubsza
    zgadza sie z rzeczywistoscia. :-)

    Cos zle zrozumialem? :-)

    > Dla każdego coś miłego :D No chyba że jesteś
    > fanem włączania niskich cen, to masz i delektuj się:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=YyzmLJVYtqk

    Aić. Szkoda czasu zeby rozmawiac o reklamach. Przez nie zastanawiam sie
    po chu mi w ogole telewizor?

    > Ja tam wolałbym jednak w TV oglądać reklamy pokroju tej aplowej.

    No ja najchetniej wcale.. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 80. Data: 2017-12-07 21:14:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 14:32:24 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Właśnie mając tak dobry dział marketingu ;-)
    Tragicznie beznadziejny
    Córkę spytałem, żonę pytałem, sam siebie spytałem:
    żadna z 3 ww osób nie kojarzy żadnej reklamy Apple, nie widziała żadnej reklamy ich
    produktów w ostatnim czasie