  • 81. Data: 2017-12-07 21:26:42
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:14:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Tragicznie beznadziejny
    > Córkę spytałem, żonę pytałem, sam siebie spytałem:
    > żadna z 3 ww osób nie kojarzy żadnej reklamy Apple, nie widziała żadnej reklamy ich
    produktów w ostatnim czasie

    No nie rób jaj ;) Czy ja pisałem, że w Polsce? Nasz kraj jest za biedny
    dla nich (a mimo wszystko i tak kupują te ajfony za ostatnie pieniądze
    wyrwane z MOPSu :D

    Globalnie to jest firma z wzorowym marketingiem - nie znam pod tym
    względem lepszej. Zobacz, co sprzedają, za ile i ile. Zobacz na przychody.
    Przecież to jest jedna z największych korporacji na świecie. Bez świetnego
    marketingu nikt jej produktów by nie kupił :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2017-12-07 21:51:26
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 21:26, Adam Sz. pisze:
    ich produktów w ostatnim czasie

    > No nie rób jaj ;) Czy ja pisałem, że w Polsce? Nasz kraj jest za biedny
    > dla nich (a mimo wszystko i tak kupują te ajfony za ostatnie pieniądze
    > wyrwane z MOPSu :D

    To tylko u nas niektorym wydaje sie, ze posiadanie tego to jakis fun czy
    cus. W Stanach "dodawane sa do gazety".

> [...]
    > Przecież to jest jedna z największych korporacji na świecie. Bez świetnego
    > marketingu nikt jej produktów by nie kupił :)

    Trudno powiedziec czy chodzi tylko o marketing. Jak sam zauwazyles u nas
    reklam nie ma zbyt wielu a sprzet porzadany przez bardzo wielu. Czasem
    wydaje mi sie, ze to jakas religia. Mam to w domu. Dwa iphone uzywane
    przez starsze dzieci. Oczywiste wady widza i wrecz smieja sie z
    prezentowanych nowych, innowacyjnych funkcji co to swiat uzywa od lat a
    Aplle wlasnie to odkrylo jak np. Qi. Mimo racjonalnego podejscia
    wybieraja kolejny model. Ot ciekawostka psychologiczna, ktorej w domu
    nie udalo sie zrozumiec.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 83. Data: 2017-12-07 21:58:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:51:20 UTC+1 użytkownik maniek4 napisał:

    > To tylko u nas niektorym wydaje sie, ze posiadanie tego to jakis fun czy
    > cus. W Stanach "dodawane sa do gazety".

    Znowu żartujesz :P Przy premierach ludzie po 3 doby tam w kolejkach stoją,
    żeby kupić najnowszy model. Przecież ten kult appla przyszedł do nas
    właśnie od durnych amerykańców :)

    > Trudno powiedziec czy chodzi tylko o marketing. Jak sam zauwazyles u nas
    > reklam nie ma zbyt wielu a sprzet porzadany przez bardzo wielu.

    To jest właśnie siła ich marketingu i tylko marketingu ;)
    Dobry marketing to nie puszczanie co 15 min durnej reklamy w telewizorze
    jak chyba uważa Kris ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2017-12-07 23:00:13
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-07 o 21:58, Adam Sz. pisze:

    > Znowu żartujesz :P Przy premierach ludzie po 3 doby tam w kolejkach stoją,
    > żeby kupić najnowszy model.

    Najnowszy. Starsze leza wszedzie po komisach tak jak u nas kazdy inny.

    > Przecież ten kult appla przyszedł do nas
    > właśnie od durnych amerykańców :)

    Uwazam po prostu, ze to bardziej skomplikowane niz zwykla moda z za
    oceanu. Jak by nie bylo pierwszy IPhone byl rewolucyjny i wtedy kazdy go
    chcial. Nie dla tego, ze byl z za oceanu i tam modny. Byl milowym
    krokiem i calkowicie innym podejsciem do telefonu, do tego drogi ze
    wszystkimi konsekwencjami posiadania drogiego sprzetu. Zreszta sama cena
    do modelu 6 dawala poczucie prestizu a i system glownie plynnoscia
    ciagle wyprzedzal inne rozwiazania. Stosunkowo niedawno reszta
    konkurencji dobila do poziomu cenowego iPhona, dajac podobny prestiz,
    oraz jakosc korzystania oferujac podobna plynnosc i inne bzdety. Mydlany
    Samsung S6 Edge zauwazalnie sprawil, ze ludzie zakochani w iPhon'ach
    coraz czesciej zerkali w innym kierunku a z modelem S8 wielu przesiadlo
    sie na slicznego i malo wygodnego Samsunga. Wczesniej konkurencyjne
    telefony byly plastikowe, nudne z relatywnie malo stabilnym i powolnym
    systemem. Malym wyjatkiem bylo Blackberry, ale to juz inna historia,
    ktora bodaj w zeszlym roku juz sie zakonczyla. Wsrod nich iPhone 4 z
    metalowa ramka i szklanymi pleckami wygladal jak perla, do tego oferowal
    niedoscigniona jakosc zdjec. I zdaje sie dopiero Sony modelem Z
    nawiazalo do tej minimalistycznej elegancji. Tyle, ze dla Apple czworka
    byla juz stara.
    Dzis jest juz bardzo wiele rownie ciekawych rozwiazan i kult iPhona mimo
    czestszych reklam niz kiedys, nie jest juz az tak zywy.

    > To jest właśnie siła ich marketingu i tylko marketingu ;)
    > Dobry marketing to nie puszczanie co 15 min durnej reklamy w telewizorze
    > jak chyba uważa Kris ;)

    Nie tylko. Ciagle iPhone to prestiz. Nie tylko cenowy, ale kult
    niepowtarzalnych rozwiazan i ciagnaca sie moda. Jak by nie bylo, nie
    mozna powiedziec, ze to gowniane telefony. Ciagle to swietna jakosc i
    elegancja, ktora z pewnoscia bedzie sie podobac.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 85. Data: 2017-12-08 01:48:06
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Z iPhone jest jeden problem - działa ;)

  • 86. Data: 2017-12-08 08:15:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.12.2017 16:19, maniek4 wrote:

    > Ciagle nie wiem co w nich gra i jak. Jakis Hi Resolution, czy cus?

    Grają przeciętnie.
    Na mnie sprzęt apple nie robi wrażenia od dawna już. Poprawny sprzęt dla
    średniowymagających.
    Posiadam co prawda m.in. ip7 ale mam ją chyba tylko dlatego, że jest
    mała ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 87. Data: 2017-12-08 12:56:25
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-08 o 08:15, quent pisze:

> [...]
    > średniowymagających.
    > Posiadam co prawda m.in. ip7 ale mam ją chyba tylko dlatego, że jest

    Nie mam nic do sprzetu tej firmy. To bardzo dobrze zoptymalizowany
    system z bezkompromisowa jakoscia wykonania. Poza beznadziejnie
    wystajacym obiektywem. I to naprawde beznadziejnie.
    Mnie przed zakupem powstrzymuje zamkniety system. Polityka
    maksymalizacji zysku przez wciskanie ideologii "lepsze" a obiawiajaca
    sie min. dedykowanymi kablami za chore pieniadze, brak gniazda
    sluchawkowego, karty pamieci i ogolnie beznadziejny dostep do zawartosci.
    A jesli chodzi o muze w iPhon'ach to ogolnie lezy odlogiem od poczatku.
    I zadne, nawet najlepsze sluchawki tego nie zmienia, bo po prostu zrodlo
    kuleje. Sluchawki dodawane do iPhona okazaly sie calkiem przyzwoite ale
    dopiero po podpieciu do Sony. Ogolnie nie ma co biadolic. Na rynku jest
    raptem kilku producentow zwracajacych uwage na dzwiek w telefonie.
    Reszta po prostu gra.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 88. Data: 2017-12-08 13:01:26
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-08 o 01:48, Piotrek Paradysz pisze:
    > Z iPhone jest jeden problem - działa ;)

    Eee, to taki problem ma reszta swiata.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 89. Data: 2017-12-11 16:12:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 grudnia 2017 21:53:35 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Zdradziłem swoją plazmę, wziąłem
    > samsungowego leda 4k hdr. Kąty widzenia ma dużo gorsze od plazmy ale kolory
    > no i ten 4k w netflixie.. naprawdę widać różnicę na wieeelki plus

    Jakiego model kupiłeś?
    Bo badam temat i tez mi tylko samsungi sensownie wychodza
    UE55MU6272 krzywemu samsungowi się przygladam ale sam nie wiem czy krzywy ma jakies
    zalety ew wady w porównaniu do prostego

  • 90. Data: 2017-12-11 16:22:50
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Piotrek Paradysz" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Z iPhone jest jeden problem - działa ;)

    uściślijmy, że chujowo - żona ma firmowego i z niejednym problemem musiałem
    się na nim borykać, w przeciwieństwie do niesrajfonów