  • 21. Data: 2010-12-10 19:57:25
    Temat: Re: Dobrze ocieplony dach rulez!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:op.vnhx5uu31cvm6g@linux-rj.dom...

    >Ale da się zrobić :) a ci co mają np blachodachówke już nic nie zrobią
    >bo na taki dach ciężko wejść.

    No nie wiem. Po moim dachu z blachy chodzi sie bez stresu. Wchodze
    odpowietrzam kolektory, chodza dachowcy jakis czas temu zamontowac
    kolektory, poprawic uszczelnienie komina i nic sie nie dzieje, nawet lakier
    sie nie porysowal. Moze jak ktos kupi jakas budzetowa blache to ma problem,
    ja tego nie widze.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2010-12-11 20:33:33
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-12-2010 o 20:57:25 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > lakier
    > sie nie porysowal. Moze jak ktos kupi jakas budzetowa blache to ma

    To ile masz spadu? bo ja 42% i jakoś nie widzę się chodzącego po
    dachówkach.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2010-12-11 21:04:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >To ile masz spadu? bo ja 42% i jakoś nie widzę się chodzącego po
    >dachówkach.

    42 stopnie. Piszac o chodzeniu bez stresu mialem na mysli uszkodzenie czy
    wgniecenie blachy. Oczywiscie ja po tym nie chodze bez stresu, natomiast
    dachowcom to chyba nie robi roznicy czy dach czy ziemia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2010-12-12 01:12:12
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    http://www.vibox.ru/video/15744/

  • 25. Data: 2010-12-12 09:27:29
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-12-2010 o 22:04:31 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > 42 stopnie. Piszac o chodzeniu bez stresu mialem na mysli uszkodzenie czy
    > wgniecenie blachy. Oczywiscie ja po tym nie chodze bez stresu,

    No to mnie pocieszyłeś, bo myslałem że to tylko ja jestem taki strachliwy.
    A co do uszkodzeń to faktycznie dachówki są za słabe żeby po nich chodzić.

    natomiast
    > dachowcom to chyba nie robi roznicy czy dach czy ziemia. :-)
    :)
    Mam takie trzy w okolicy i faktycznie wszedzie się dostaną :)

    --
    Pozdr
    JanuszK