  • 91. Data: 2017-11-12 11:44:25
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > 10k za wymurowanie piętra? Na głowy się chyba zamieniłeś z bobem
    > budowniczym :D Nie rób jaj :) Dla ekipy ~3 murarzy to jest 3-4 dni roboty.
    > 4*3 = 12 roboczodni. 3k / 12 = 250 pln / dzień. Mało? :-)

    Tutaj jest drobny problem.Trzeba znależć fachowca, który będzie chciał
    pracować za te pieniądze.Nie kogoś kto uważa, że umie murować, a FACHOWCA.

    > Przy 10k wychodzi 833 pln / dzień. Rzucam działalność i idę murować :D
    > pozdr.
    No i dobre by to było. fachowców szuka się rok wcześniej.Byłoby szybciej.
    no ale u siebie też żle nie masz. Przyzwoite pieniądze, robota w ciepełku, ręce nie
    boją, a dochody( z zusem) pewno podobne...

  • 92. Data: 2017-11-12 21:28:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 11:44:26 UTC+1 użytkownik abomito napisał:

    > Tutaj jest drobny problem.Trzeba znależć fachowca, który będzie chciał
    > pracować za te pieniądze.Nie kogoś kto uważa, że umie murować, a FACHOWCA.

    Bez problemu, mimo wszystko nadal u nas popularni są "górale", którzy robią
    od fundamentów po dach. Choć fakt - sam nie szukałem od dawna ale sporo
    znajomych buduje i nie słyszę, żeby mieli problemy ze znalezieniem
    fachmanów.

    > No i dobre by to było. fachowców szuka się rok wcześniej.Byłoby szybciej.
    > no ale u siebie też żle nie masz. Przyzwoite pieniądze, robota w ciepełku, ręce nie
    boją, a dochody( z zusem) pewno podobne...

    Ja nie narzekam ale niestety takie ceny to fikcja - żaden murarz nie zarabia
    16k / mc w Polsce :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2017-11-12 21:30:43
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > pod kontenery tego nie trzeba? A po co strop?
    > a w kontenerach posadzki nie potrzeba?
    > W kontenerach to jest w standardzie czy jednak dorobić trzeba?
    Kontener jest w stanie surowy, zamkniętym, ma ściany, posadzki,.strop i
    dach, fundamentu nie potrzebuję, mogę go bezpośrednio na gruncie postawić,
    lub na kilku bloczkach betonowych, ewentualnie na słupkach betonowych.

    Ty sobie same pustaki na ściany zewnętrzne policzyłeś i zadowolony. Policz
    kompletny koszt murowanego budynku, razem z fundamentem, posadzką, stropem,
    dachem, ścianami zewnętrznymi i wewnętrznymi, betonem, robocizną, oraz
    transportem materiałów na plac budowy, bo ja podałem cenę kontenerów z
    transportem i ustawieniem na działce

    Albo nie licz, od razu podaj cenę za m2 twojego stanu surowego zamkniętego,
    jak będzie cena niższą od kontenera, to od razu zlecam ci budowę, będziesz
    miał za co pić:)

  • 94. Data: 2017-11-12 23:02:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 listopada 2017 22:30:30 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Kontener jest w stanie surowy, zamkniętym, ma ściany, posadzki,.strop i
    > dach, fundamentu nie potrzebuję, mogę go bezpośrednio na gruncie postawić,
    > lub na kilku bloczkach betonowych, ewentualnie na słupkach betonowych.

    ROTFL. Jakbyś mieszkał w Kaliforni to może tak :D
    Ale w naszych warunkach oznacza to możliwość używania go tylko i wyłącznie
    w lato.

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2017-11-13 08:33:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kumpel teraz buduje parterówkę ~200m2 - firma mu to buduje i ma wycenę
    > za stan surowy zamknięty na ok 110k pln. Ale palcem nie rusza - wszystko
    > robi firma :) No i oczywiście całość na wypasie, dach prawie 400m2
    > wielospadowy z dachówką ceramiczną :)
    > pozdr.

    cytuje post z 12-09:
    "
    zbieram oferty wykonawców dachu. Dach ok 340m2. Koszt robocizny 32tys.
    na 3 ludzi (kuj-pom).
    "

    To koszt samej robocizny. Gdzie wtedy byliście z tymi cenami?
    ToMasz

  • 96. Data: 2017-11-13 08:55:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 08:33:56 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > na 3 ludzi (kuj-pom).
    > "
    >
    > To koszt samej robocizny. Gdzie wtedy byliście z tymi cenami?

    Kolejny z którym się gada jak ze ślepym o kolorach
    Oczywiście bez różnicy dla Ciebie jest że tamten dach to może kryty dachówką+ rynny,
    opierzenia może okna dachowe itp a tu piszemy o zadaszeniu blachodachówką hali
    10x10m.
    Przypomnę ze piszemy w kontekście kontenerów
    A tak na marginesie-za mój dach- 4spadowy+ dwa wykusze, dachówka, nabicie łat
    kontrłat, folia, położenie dachówki, rynny, opierzenia i montaż 4 okien dachowych na
    przełomie 2007/2008 zapłaciłem 8 tys
    Robiła profesjonalna firma nie żadne Mietki

  • 97. Data: 2017-11-13 09:41:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 08:55:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    przełomie 2007/2008 zapłaciłem 8 tys
    > Robiła profesjonalna firma nie żadne Mietki

    Ja mam dach 270m2 i płaciłem 45 pln / m2 za robociznę, czyli 12k :)
    Wiezba, laty, folia, dachowka, 8 okien dachowych, rynny. Bez podbitki
    (+2k chcieli jakoś wtedy ale nie miałem ocieplenia ścian jeszcze więc
    nie chciałem od razu).

    Dzisiaj biorą 60 pln / m2.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 98. Data: 2017-11-13 09:44:47
    Od: l...@g...com

    Miałem do czynienia z kilkoma ekipami, niestety olewactwo, tumiwisizm i jakos to
    będzie oraz bedziesz pan zadowolony to znaki rozpoznawcze tych " fachowców". Ale
    pewnie pechowy jestem jak obywatel Piszczek.

  • 99. Data: 2017-11-13 19:26:55
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > ROTFL. Jakbyś mieszkał w Kaliforni to może tak :D
    > Ale w naszych warunkach oznacza to możliwość używania go
    > tylko i wyłącznie w lato.-- Adam Sz.

    Obkładam kontener wewnątrz 10cm wełną, lub styropianem na drewnianym
    rusztowaniu, wstawiam piecyk i mogę używać cały rok.

  • 100. Data: 2017-11-13 21:51:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 20:26:00 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy
    napisał:

    > Obkładam kontener wewnątrz 10cm wełną, lub styropianem na drewnianym
    > rusztowaniu, wstawiam piecyk i mogę używać cały rok.

    Tak ci się tylko wydaje. Dlaczego - pisałem już kilka razy w tym wątku.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.