  • 121. Data: 2017-11-17 12:31:48
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 16 listopada 2017 22:04:14 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Teraz już mam pewność - to jest troll ;)

    Od początku śmierdział trollem, kupa postów a wartości dodanej zero :>

    L.

  • 122. Data: 2017-11-18 23:01:15
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Tak mniej więcej połowa taniej jak kontenery
    > Do etapu kontenerowego(ściany i dach) dość precyzyjne wyliczyłem wyżej
    > Ty napisałeś że machnąłem się o jedno zero ale nie napisałeś gdzie
    > dokładnie
    > ta pomyłka Ciągle czekam aż sprostujesz które konkretnie kwoty podane
    > przeze mnie są błędne.

    Już ci wcześniej napisałem że gdzie zrobiłeś błąd, zapomniałeś o
    fundamentach, posadzkach, stropach, materiałach budowlanych, transporcie i
    kto wie o czym jeszcze a za sam dach brat zapłacił 30 tyś zł, więc tyle są
    warte twoje wyliczenia co nic.
    Jak znajomym powiedziałem że postawisz murowańca 100m2 w stanie surowym
    zamkniętym za 15tyś zł, to mało ze śmiechu nie pomarli, powiedzieli że od
    ręki ci zapłacą jeśli im taki postawisz i jeszcze z dachem:)
    Ja nawet ci 20 koła dam, żebyś pierwszy u mnie wybudował:)

  • 123. Data: 2017-11-18 23:04:28
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > bez murowanego komina to może trochę kiepsko działać ;)

    W domkach holenderskich jakoś działa bez problemów.
    Kto ci powiedział że kanał wentylacyjny musi byc kominem i w dodatku
    murowanym?