  • 81. Data: 2015-06-09 13:51:02
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > No oczywiscie. :-DD

    emotikonki nie zmieniają faktów.

    > Przeciez mozna tak relatywizowac do usranej smierci. I takim prawem
    > chcesz decydowac o zyciu lub nie nienarodzonych dzieci? Czemu nie? To
    > przeciez tylko kilka komorek.
    > Roznimy sie tym, ze ja uwazam prawo do zycia jako swiete.

    święte ale uważasz, że "nie zabijaj" znaczy "nie morduj"
    hipokryzja i tyle

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2015-06-09 13:51:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > za niewazne co? Zakaz zabijania nienarodzonych czy mordowania? Nic sie nie
    zmieniło.

    nie rozumiesz prostego pytania? czy może nie znasz przykazań własnej
    wiary i Kościoła?

  • 83. Data: 2015-06-09 13:55:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Jakie znowu sady...

    nie wiesz sam co napisałeś?

    > Statystyk pewnie nie podasz?

    nie bo ich nie ma. Za to jest wystarczająco wiele informacji o tym.
    Zresztą sam nie podajesz żadnych statystyk

    > Prokurator byl innego zdania, ale dla Ciebie to i tak nic nie zmienia.

    > I widzisz jak Ci nawciskali propagandy?
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zapadla-decyz
    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    i co tam się nie zgadza? Chyba, zę nie odrózniasz faktów od tego czy są
    dowody wystarczające do skazania

> [...]
    > wyrzutow sumienia. Ty tego nie podejmiesz, bo nie da sie tym dopiec jak
    > gadka nt. przykazania o zabijaniu. Stad wlasnie wniosek o tym, ze jestes
    > adwokatem nieswojej sprawy a nie osadzanie Ciebie. Podejmujesz temat
    > zeby byc przeciwko, a prawda Cie nie interesuje.

    > Hehe, ja w ogole w tej sprawie nie patrze z pozycji wiedzy. Co to za
    > wiedza jak sie mysli czy jedna komorka to juz zycie czy jeszcze nie?
    > Chcesz licytacje nazywac wiedza? Jedyna perspektywa jaka mam to trojka
    > moich dzieci i pewnie ciut wyzsza wrazliwosc jak srednia spoleczna.

    człowiek biologicznie? 1 zapłodniona.
    Człowiek według wiary? to zalezy czy dziewczynka czy chłopiec. Kościół
    jakoś nie umiał się zdecydować

    >Jak wysysa sie mozg i odrywa
    > rece nienarodzonego dziecka to juz czlowiek czy tylko komorki?

    i znowu wykazujesz się zastraszającą niewiedzą na temat zabiegów aborcji
    wykonywanych według współczesnej sztuki medycznej. Mylisz propagandę
    kościelną z wiedzą. Nie jesteśmy w średniowieczu. Chyba. ze mówisz o
    zdesperowanych kobietach abortujących drucianym wieszakiem.

  • 84. Data: 2015-06-09 14:45:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 13:53:03 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > nie rozumiesz prostego pytania? czy może nie znasz przykazań własnej
    > wiary i Kościoła?

    zieeew, znam przykazania i je rozumiem - co nie wszystkim widac wychodzi. Ale meritum
    aborcyjnego problemu boisz sie dotknac bo moze okazaloby sie ze maja racje te
    oszolomy z prolife. A z nimi te glupie katole :)

    Chcesz o aborcji - prosze. O kosciele - nie tu - trolluj gdzie indziej.

    b.

  • 85. Data: 2015-06-09 15:15:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Chcesz o aborcji - prosze. O kosciele - nie tu - trolluj gdzie indziej.

    Ale po co w ogóle mieszać KK do aborcji ?
    Zakaz mordowania swoich współplemieńców jest starszy niż KK i jest obecny we
    wszystkich znanych nam kulturach pierwotnych. Ot po prostu te które go nie
    przestrzegały wymarły :-)

    Natomiast co do dyskusji czy dziecko w łonie matki jest już człowiekiem i ów
    zakaz go obejmuje czy też jest jakimś innym tworem to zarówno nauka jak i
    filozofia są zgodne że jest więc o czym tu dyskutować?

    Jedyną sytuacją gdzie filozofia i etyka dopuszczałyby aborcje byłoby
    zagrożenie życia matki, ale jak pisałem w praktyce ono nie występuje i jest
    tematem zastępczym.

    Sedno dyskusji o aborcji to chęć zawłaszczenia kolejnego obszaru dyskusji
    publicznej przez feministki. Zauważ że w dyskusji często pojawia się
    argument że sama matka ma prawo decydować bo to jej "ciało". Natomiast
    pomijany jest ojciec mimo że to jego _dziecko_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 86. Data: 2015-06-09 16:23:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-09 o 13:55, masti pisze:

    > nie wiesz sam co napisałeś?

    Nie ma tam zadnych sadow.

    > nie bo ich nie ma. Za to jest wystarczająco wiele informacji o tym.
    > Zresztą sam nie podajesz żadnych statystyk

    A jakie ja mam podac statystyki? Podstawa mojego pogladu nie jest
    statystyka a czlowieczenstwo. Ty sobie wydumales jakichs bogobojnych
    latajacych do lekarza po aborcje. Pewnie tacy sa i co z tego?

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > i co tam się nie zgadza? Chyba, zę nie odrózniasz faktów od tego czy są
    > dowody wystarczające do skazania

    Aaaa, czyli jak fakty swiadcza inaczej to tym gorzej dla nich?

    > człowiek biologicznie? 1 zapłodniona.
    > Człowiek według wiary? to zalezy czy dziewczynka czy chłopiec. Kościół
    > jakoś nie umiał się zdecydować

    Czy ktos pytal o kosciol? Pytalem Ciebie, ale ciagle chcesz koniecznie
    epatowac pogladem.
    Skoro jedna zaplodniona komorka to juz czlowiek, to czemu piszesz gdzies
    indziej o kilku komorkach bez swiadomosci? Mozemy przyjac takie
    kryterium, ze jak ktos nie jest swiadomy to mozna go zabic? Czy moze
    jest jakis glebszy sens Twojego pogladu?

> [...]
    > kościelną z wiedzą. Nie jesteśmy w średniowieczu. Chyba. ze mówisz o
    > zdesperowanych kobietach abortujących drucianym wieszakiem.

    I bardziej humanitarna forma jest mniej zabojcza? :-)
    No litosci.

    Pozdro.. TK

  • 87. Data: 2015-06-09 16:28:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 15:16:00 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale po co w ogóle mieszać KK do aborcji ?

    ano aby uzasadnic aborcje metodą nie-wprost. Kosciół zakazuje aborcji + kosciol jest
    zły--->aborcja jest dobra. Na pewnym uproszczonym poziomie myslenia czy emocji to
    moze byc skuteczne.

> [...]
    > zakaz go obejmuje czy też jest jakimś innym tworem to zarówno nauka jak i
    > filozofia są zgodne że jest więc o czym tu dyskutować?

    dla ikki ta oddzielnosc bytów jest nieprzekonujaca

> [...]
    > publicznej przez feministki. Zauważ że w dyskusji często pojawia się
    > argument że sama matka ma prawo decydować bo to jej "ciało".

    No własnie -nie da sie przebic w publicznej dyskusji ze to nie jest jej ciało.
    Noga jest, nerka jest a kilogram bakterii ktore mamy w sobie, tasiemiec i inny
    czlowiek -nie.

    >Natomiast pomijany jest ojciec mimo że to jego _dziecko_.

    W przyjeciu dziecka bierze udzial, jesli placi za aborcje tez. Natomiast gdy dziecko
    pojawia sie po zakrapianej imprezie to faktycznie matka sama zostaje - jakiejs metody
    pomocy jej i dziecku nalezy szukac.

    b.

  • 88. Data: 2015-06-09 16:35:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-09 o 13:51, masti pisze:

    > emotikonki nie zmieniają faktów.

    Ja z nimi nie duskutuje i sie z Toba zgadzam. Tylko czemu niewinny facet
    zostal wydymany przez panstwo? To jest dopiero jazda. I wszystko wg.
    Ciebie jest OK? Przeciez gdyby nie naglosnil nikt tej sprawy to komornik
    czy asesor dalej by sobie piastowal ciepla posadke. To nie byl jego
    pierwszy przypadek.

    > święte ale uważasz, że "nie zabijaj" znaczy "nie morduj"
    > hipokryzja i tyle

    Nie mowilem nic na ten temat, tylko Ty chcesz mnie wciagnac w dyskusje o
    czym innym. Nie Twoja wiara i nie wiem po co sobie glowe tym zaprzatasz.
    Ja o ateistach nie wtracam co chwile, bo mnie nie interesuja. Nie boli
    mnie, ze sobie zyja a podobno jako katolik awansem nie jestem
    tolerancyjny. Trzymaj sie tematu to bedzie lepiej.

    Pozdro.. TK

  • 89. Data: 2015-06-09 18:27:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > zieeew, znam przykazania i je rozumie

    jak widać nie znasz, znasz tylko swiją ich interpretację

  • 90. Data: 2015-06-09 18:31:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie ma tam zadnych sadow.

    "i podejrzewam, ze gdybys" twierdzisz, ze to nie jest sądem, tezą i
    domniemaniem?

    > A jakie ja mam podac statystyki? Podstawa mojego pogladu nie jest
    > statystyka a czlowieczenstwo. Ty sobie wydumales jakichs bogobojnych
    > latajacych do lekarza po aborcje. Pewnie tacy sa i co z tego?

    tak samo jak ty wydumałeś sobie latających po aborcję zamiast środka
    antykoncepcyjnego, zresztą też przez KK zakazanego. Pewnie tacy są i co
    z tego?

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > Aaaa, czyli jak fakty swiadcza inaczej to tym gorzej dla nich?

    tym bardziej pokazują, że nie odróżniasz faktów od dowodów

> [...]
    > kryterium, ze jak ktos nie jest swiadomy to mozna go zabic? Czy moze
    > jest jakis glebszy sens Twojego pogladu?

    ponieważ zakaz zabijania ma podłoże filozoficzne.
    Nie mówiąc już o tym, że naraz nie obowiązuje, żołnierzy, katów czy
    policjantów

    > I bardziej humanitarna forma jest mniej zabojcza? :-)
    > No litosci.

    skoro swoją wiedzę o aborcji czerpiesz z fałsywych zdjęć wywieszanych
    przez kościelne grupy antyaborcyjne to tylko pokazujesz swoje
    niedouczenie