  • 151. Data: 2015-06-28 23:41:06
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-27 o 23:50, ikka pisze:

    > nie o kasę chodzi, już mówiłam :)

    Wygodne zycie rodziny z zapewnieniem przyszlosci i tzw.
    odpowiedzialnosci sprowadza sie do kasy. Z grubsza mozna przyjac, ze
    ilosc domownikow nie ma znaczenia gdyby tylko portfel byl z gumy.

    Pozdro.. TK

  • 152. Data: 2015-06-29 21:07:41
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-06-28 o 23:41, Maniek4 pisze:

> [...]
    > odpowiedzialnosci sprowadza sie do kasy. Z grubsza mozna przyjac, ze
    > ilosc domownikow nie ma znaczenia gdyby tylko portfel byl z gumy.

    Może w twoim świecie :)

    --
    "widzę ją jako decyzję nierozłączną z wolnością osobistą
    matki. Dopóki płód nie może przeżyć poza jej ciałem, to do

  • 153. Data: 2015-06-29 23:16:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-29 o 21:07, ikka pisze:

    > Może w twoim świecie :)

    A nie w moim wlasnie. Ja nie boje sie miec dzieci. To ludzie o podobnych
    do Twoich pogladow maja takie dylematy odnosnie ilosci dzieci w rodzinie.

    Pozdro.. TK