  • 91. Data: 2015-06-09 18:46:45
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 15:53:31 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Maniek4 wrote:
    >

    > twierdziłeś, zę nie może bo go zmusili, żeby był ginekologiem. to jak?
    Dwóch ginekologów kilkanaście lat temu proponowało zabicie mojej corki. Trzeci wprost
    przeciwnie. Nie wiem i w sumie wisi mi to ktory z nich to katol a który ateista czy
    inny jehowy.
    Dzieciak żyje wybór był słuszny ale prostych decyzji jak widać tu nie ma.
    A gdybyśmy zaufali tym dwom pierwszym? W końcu lekarze i dobro matki dziecka itp

  • 92. Data: 2015-06-09 23:46:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-09 o 18:31, masti pisze:

    > "i podejrzewam, ze gdybys" twierdzisz, ze to nie jest sądem, tezą i
    > domniemaniem?

    Nie przypisuj mi zamiarow cytujac synonimy slowa. Zaczales od wdawania
    sadow. Ja takich nie wydaje. Czepiajac sie slowek kolejny raz chcesz
    sprowadzic dyskusje do nieistniejacych zamiarow.

    > tak samo jak ty wydumałeś sobie latających po aborcję zamiast środka
    > antykoncepcyjnego, zresztą też przez KK zakazanego. Pewnie tacy są i co
    > z tego?

    Siegnij do statystyk Budynia i nie przedstawiaj odsetkowych zdarzen jako
    reprezentacje a dojdziesz do prawdy.

    ja-o-umorzeniu-sledztwa-w-sprawie-prof-Chazana,wid,1
    7502814,wiadomosc.html?ticaid=11503a

    > tym bardziej pokazują, że nie odróżniasz faktów od dowodów

    Widzisz jak tu dyskutowac? Fakty sa inne, nie ma dowodow to znaczy, ze
    jest winny, bo to tylko brak dowodow. No zlituj sie i trzymaj pion. Tam
    byla opinia bieglych z wroclawskiej Akademii Medycznej. Stwierdzili, ze
    nie bylo zagrozenia zycia dla matki a sama ciaza byla prowadzona prawidlowo.

    > ponieważ zakaz zabijania ma podłoże filozoficzne.
    > Nie mówiąc już o tym, że naraz nie obowiązuje, żołnierzy, katów czy
    > policjantów

    Eeee tam. Chyba Ci sie plyta zaciela.

    > skoro swoją wiedzę o aborcji czerpiesz z fałsywych zdjęć wywieszanych
    > przez kościelne grupy antyaborcyjne to tylko pokazujesz swoje
    > niedouczenie

    I uwazasz, ze koniecznie potrzebuje sie douczyc z zabijania
    nienarodzonych by miec poglad na temat zycia i smierci? To cos zmienia,
    ze można dac zastrzyk zamiast wysysac mozg? Wcale nie chce wiedziec jak
    to sie robi, po co mi to? Smierc to smierc.
    W innym poscie pisalismy o zlodzieju ktory nie jest zlodziejem jak
    podpieprzy komus piec dych. Dla mnie to zlodziej. Dla Ciebie nie?

    Pozdro.. TK

  • 93. Data: 2015-06-09 23:49:21
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-09 o 18:46, Kris pisze:

> [...]
    > A gdybyśmy zaufali tym dwom pierwszym? W końcu lekarze i dobro matki dziecka itp

    Bo trzeba miec powod zeby sobie pogadac i krzyczec, ze jest sie przeciw.
    Jak widac nie miales problemow z mozliwosciami, ale nie o prawde tu chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 94. Data: 2015-06-10 07:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 23:49:21 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    "Wczoraj wieczorem dyskutowaliśmy jak zwykle z żoną o tym i o tamtym...
    Dochodząc do jakże delikatnego tematu eutanazji, o wyborze między życiem i śmiercią,
    powiedziałem:
    -Nie pozwól mi żyć w takim stanie, bym był zależny od jakichkolwiek urządzeń i
    karmiony przez rurkę z jakiejś butelki.
    -Jeśli przyjdzie mi znaleźć się w takiej sytuacji, lepiej odłącz mnie od urządzeń,
    które trzymają mnie przy życiu.
    A ona wstała, wyłączyła telewizor i komputer, a piwo wylała do zlewu..."

  • 95. Data: 2015-06-10 08:12:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 23:46:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Eeee tam. Chyba Ci sie plyta zaciela.

    Maniek spróbuj go troche zrozumiec - on nic nie rozumie :) Masti - zakaz zabijania ma
    oczywiscie podloze filozoficzne, a w praktyce jest mechanizmem ochrony spoleczenstwa.
    Zakaz zabijania to nie te dwa słowa - to jest pewien system ochrony zycia i
    potwierdzenie prawa do zycia (dla jasnosci bo nie wiem co wymyslisz: dla zycia
    ludzi). Zatem zeby spoleczenstwo moglo w spokoju sie rozwijac nalezy zapewnic
    przestrzeganie owych praw. Trzeba miec wojsko dla obrony przed obcymi, trzeba miec
    policje i ewentualnie kata jako prewencje. I te grupy sa wyposazone w prawo do
    zabijania - ale to jest prawo do karania za zamach na życie.
    A im bardziej sa sprawni to tym silniejszy jest mechanizm prewencji i tym mniejsza
    ilosc ofiar po stronie sprawcow oraz w konsekwencji aparatu sprawiedliwosci.
    Nikt nie twierdzi ze ilosc zamordowanych bedzie rowna zeru, ale sprawne wojsko,
    policja i kat zapewnia to minimum ofiar.

    b.

  • 96. Data: 2015-06-10 09:09:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > ano aby uzasadnic aborcje metodą nie-wprost. Kosciół zakazuje aborcji +
    > kosciol jest zły--->aborcja jest dobra.

    Aha :-) Tak właśnie podejrzewałem że to jakaś logika rodem z przedszkola.

    > w czasach
    > Na pewnym uproszczonym poziomie myslenia czy emocji to moze byc skuteczne.

    Ale to musi być bardzo uproszczony poziom bo KK ( i inne kościoły)
    zabraniają też np. kradzieży, czy kłamstwa, a już kilkuletnie dziecko
    przekonuje się że to jest złe.

    > dla ikki ta oddzielnosc bytów jest nieprzekonujaca

    Wystarczy zadać sobie proste pytanie "kiedy"? Co takiego dzieje się między
    100 a 101 dniem ciąży że nagle staje się człowiek? A może między 200 a 201?
    Jest tylko jeden moment w którym cos się zmienia i to jest moment
    zapłodnienia - wtedy powstaje nowe życie. Jak ktoś tego nie rozumie to
    znaczy że powinien wrócić do podstawówki na lekcje biologii.

    > No własnie -nie da sie przebic w publicznej dyskusji ze to nie jest jej
    > ciało.
    > Noga jest, nerka jest a kilogram bakterii ktore mamy w sobie, tasiemiec i
    > inny czlowiek -nie.

    Osobiście nie znam nikogo kto by tak twierdził, a w debacie publicznej z
    rzadka jakieś wojujące feministki. To raczej niedojrzałe gimnazjalistki
    powtarzają takie bzdury w sieci ale z tego na szczęście wyrastają.

    > W przyjeciu dziecka bierze udzial, jesli placi za aborcje tez. Natomiast
    > gdy dziecko pojawia sie po zakrapianej imprezie to faktycznie matka sama
    > zostaje

    Nie ma znaczenia czy dziecko zostało poczęte w łóżku czy na imprezie oboje
    mają takie same prawa i takie same obowiązki.

    > - jakiejs metody pomocy jej i dziecku nalezy szukac.

    Jak zostanie porzucona to oczywiście tak i to w miarę działa. Znam osobiście
    dwie samotne matki. Jedną z przypadku (chłopak ją rzucił) a druga z głupoty
    (spała z każdym kto się nawinął). Obie uzyskały pomoc i obie sobie
    poradziły. Pierwsza nawet z dzieckiem "na ręku" skończyła studia.

    Tyle że piszę to przez pryzmat Zabrza pewnie w małych miejscowościach może
    być z tym gorzej. Choć z drugiej strony np. na wsiach problem nie istnieje -
    kobietę owszem można porzucić ale na dziecko płacić trzeba bo jak nie to
    sąsiedzi żyć nie dadzą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 97. Data: 2015-06-10 10:28:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-10 o 08:12, Budyń pisze:

    > Maniek spróbuj go troche zrozumiec - on nic nie rozumie :)

    Ja mysle, ze rozumie doskonale, ale w ramach wewnetrznej potrzeby
    odbycia krucjaty probuje nam wykazac niekonsekwencje, zabobony i
    staroswieckosc w stosunku do dzisiejszej nowoczesnej mysli gender. :-P
    Zwroc uwage, ze mimo iz nie powolujemy sie na wiare to wlasciwie gdzies
    od poczatku dyskusji zostalismy zapuszkowani czego dowodem sa wyciagane
    kroliki z kapelusza iluzjonisty w postaci odnosnikow do nauki kosciola
    chociaz nikt nawet o tym nie wspomina.
    Mamy oto glowny nurt dyskusji i co chwile wrzucony granat zaczepny a to
    o niekonsekwencji przykazania nie zabijaj itp., ktory ma na celu
    sprowadzic dyskusje do mielenia i wytykania. Nie pomagaja tlumaczenia.
    Prawda niekogo nie interesuje. Odnosze wrazenie, ze to standardowe
    zachowanie ludzi ktorym ogolnie wiara przeszkadza mimo deklarowanej
    wszem i wobec tolerancji. To sa ich duchy za kazdym rogiem o ktorych
    gdzie sie da trzeba cos krytycznego powiedziec. Oczywiscie w ramach
    tolerancji. :-) Ciekawe jest to, ze to u wielu proces podswiadomy.

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2015-06-10 10:38:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-10 o 07:35, Kris pisze:
> [...]
    które trzymają mnie przy życiu.
    > A ona wstała, wyłączyła telewizor i komputer, a piwo wylała do zlewu..."

    Znaczy lubi Cie bardzo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2015-06-10 11:34:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie przypisuj mi zamiarow cytujac synonimy slowa.

    przypisuję Ci zamiary cytując twoje słowa? Ciekawe.

> [...]
    > nie bylo zagrozenia zycia dla matki a sama ciaza byla prowadzona prawidlowo.

    nie. Usiłuję uzyskać od Ciebie odpowiedź na proste pytanie jak doszedłeś
    do relatywizacji aborcja vs żołnierz czy kat

> [...]
    > ze można dac zastrzyk zamiast wysysac mozg? Wcale nie chce wiedziec jak
    > to sie robi, po co mi to? Smierc to smierc.

    no właśnie. Chyba, żę to żołnierz czy kat to wtedy już może ją zadawać?

    > W innym poscie pisalismy o zlodzieju ktory nie jest zlodziejem jak
    > podpieprzy komus piec dych. Dla mnie to zlodziej. Dla Ciebie nie?

    dla mnie jest.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 100. Data: 2015-06-10 11:42:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-06-10 o 11:34, masti pisze:

    > przypisuję Ci zamiary cytując twoje słowa? Ciekawe.

    Oczywiscie. To sie nazywa manipulacja.

    > nie. Usiłuję uzyskać od Ciebie odpowiedź na proste pytanie jak doszedłeś
    > do relatywizacji aborcja vs żołnierz czy kat

    A skad wiesz, ze doszedlem do relatywizacji?

    > no właśnie. Chyba, żę to żołnierz czy kat to wtedy już może ją zadawać?

    Trzymaj sie tematu. O lokomotywach tez mozemy, ale nie w tym watku.

    > dla mnie jest.

    To po co odwolujesz sie do bardziej humanitarnych metod aborcji?

    Pozdro.. TK