  • 181. Data: 2017-02-26 10:48:06
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Feb 2017 20:05:13 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Ale jest podpisane, więc się nie wyprę.

    Wirtualnye popraw...

    --
    Marek

  • 182. Data: 2017-02-26 17:32:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Wirtualnye popraw...

    Przez osiemnaście lat nikt nie zauważył...
    Nie wiem, czy godzi się naruszać stan zabytku.

    --
    Jarek

  • 183. Data: 2017-03-01 21:49:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 15:53:26 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jaki tam kosmos. Jak komuś nie wadzą peemy, to sobie filtr standardowy
    > od kurzu i robali wymieni raz na pół roku za 10 zeta. A jak się człek
    > chce bawić w walkę ze smokiem to pewnie więcej kosztów i zachodu będzie.

    1m2 tkaniny F7 kosztuje 10 pln:

    http://allegro.pl/filtr-do-rekuperatora-f7-mata-wlok
    nina-filtracyjna-i5222413563.html

    Jeden filtr w Brinku ma 0,12m2 czyli za 10 pln masz 8 filtrow.
    Na wywiewny wystarczy EU4/G4, ktora kosztuje 6 pln / m2 :)
    Czyli za 16 pln masz komplet dwoch filtrow na 8 wymian.

    Moj reku dziala od 7 lat, przy ostatnim czyszczeniu - wszystko w nim
    jest jak nowe :)

    Od pazdziernika poki co ogrzewanie ~280m2 CO+CWU kosztowalo mnie
    1,6k pln :-)

    No i odkad zaczalem stosowac F7 to filtry wymieniam raz na miesiac, a ilosc
    kurzu w domu spadla kilkukrotnie - ze tez wczesniej na to nie wpadlem :)
    Wspolczuje grawitacyjnym, ze nie maja na to wplywu :P
    Pozdro!

    --
    Adam Sz.

  • 184. Data: 2017-03-01 22:30:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 marca 2017 21:49:51 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No i odkad zaczalem stosowac F7 to filtry wymieniam raz na miesiac, a ilosc
    > kurzu w domu spadla kilkukrotnie - ze tez wczesniej na to nie wpadlem :)
    > Wspolczuje grawitacyjnym, ze nie maja na to wplywu :P

    Ja właśnie zamówiłem F9. Przesadziłem?

    L.

  • 185. Data: 2017-03-01 22:34:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-01 o 21:49, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > kurzu w domu spadla kilkukrotnie - ze tez wczesniej na to nie wpadlem :)
    > Wspolczuje grawitacyjnym, ze nie maja na to wplywu :P

    Grawitacyjni nie wpuszczaja produktu powietrzopodobnego grubo ruro we
    Wodzislawiu. Szczerze wspolczuje, naprawde.

    Pozdro.. TK

  • 186. Data: 2017-03-01 23:12:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 marca 2017 22:31:02 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja właśnie zamówiłem F9. Przesadziłem?

    Sprawdzisz organoleptycznie jak to wpłynie na zużycie prądu :)
    U mnie 150m3/h przy F7 leci ok 50W :)

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2017-03-01 23:17:29
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 1 marca 2017 23:12:06 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Sprawdzisz organoleptycznie jak to wpłynie na zużycie prądu :)
    > U mnie 150m3/h przy F7 leci ok 50W :)

    Mam 2 plany, albo wsadzić w ramkę filtra w reku, możliwie harmonijkując,
    albo sklecić klatkę na króliki, powieszoną na zewnątrz, zamykającą
    czerpnię i trochę przestrzeni wokół. Ta druga opcja może też dostarczyć
    dziwowiska dla otoczenia, co też nie jest do pogardzenia.
    Plan zrobienia wielkiej puchy filtrującej wewnątrz w kotłowni chyba upadnie
    z powodu lenistwa osobistego.

    L.

  • 188. Data: 2017-03-01 23:24:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilka razy z ciekawosci sprawdzalem zanieczyszczenie powietrza w roznych miastach.
    Jak w centrum brudnej lodzi bylo 60 to w wodzislawiu 200.

  • 189. Data: 2017-03-01 23:32:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Taki chuj jak komin Batorego jest 150m? i 50W. Tyle by moglo byc bez filtrow z
    prostymi odcinkami gladkich w srodku rur i kilkoma bardzo lagodnymi lukami. 50W zgoda
    ale metrow szesciennych trzy razy mniej niz pobozne zyczenie.

  • 190. Data: 2017-03-01 23:37:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Kilka razy z ciekawosci sprawdzalem zanieczyszczenie powietrza w roznych miastach.
    Jak w centrum brudnej lodzi bylo 60 to w wodzislawiu 200.

    No niestety. Pare lat nie moglem zrozumiec niektorych argumentow, az do
    teraz.

    Pozdro.. TK