  • 271. Data: 2017-03-27 03:25:26
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie znam sie na tym co napisales. W tej chwili w Lodzi wskaznik czystosci powietrza
    jest zielony i wynosi 34 a w Wodzislawiu jest czerwony i wynosi 174. To gdzie
    chcialbys zaczerpnac powietrza? W Wodzislawiu w palacu czy w Lodzi w mieszkaniu
    komunalnym? Ten najmniejszy syf jest takiej wielkosci ze nie ma szansy odfiltrowania
    go na amatorskich filtrach. Grawitacja tez na niego marnie dziala. Ten wiekszy jest
    mniej szkodliwy bo idzie go wycharchac a ten mniejszy przez pluca do krwioobiegu sie
    dostaje. I jak by ktos w takiej sytuacji napisal ze posial krzaczory i wysoka trawe
    bo pyl kiedys musi opasc. I jak opadnie na ziemia na ktorej rosnie trawa to zwiaze
    sie z ziemia. To by bylo dobre rozwiazanie. A wybetonowanie albo ulozenie kostki
    spowoduje ze po kazdym podmuchu wiatru pyl bedzie podrywany i znowu bedzie w
    powietrzu. Bo panie w zyciu najwazniejsze jest ze sie zyje i najpierw trzeba stworzyc
    albo znalezc sobie miejsce do bezpiecznego zycia a pozniej sobie zycie ulatwiac.

  • 272. Data: 2017-03-27 07:00:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 03:25:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    > Ten najmniejszy syf jest takiej wielkosci ze nie ma szansy odfiltrowania go na
    amatorskich filtrach.

    Znowu bredzisz - F7/F9 filtruja od PM1 w gore dosc skutecznie (facet na
    wykopie robil testy i juz F7 odfiltrowuje 90%.

    --
    Adam Sz.

  • 273. Data: 2017-03-27 08:28:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 07:00:21 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Znowu bredzisz - F7/F9 filtruja od PM1 w gore dosc skutecznie (facet na
    > wykopie robil testy i juz F7 odfiltrowuje 90%.
    A co to ma za znaczenie
    Z F7(cokolwiek to znaczy) na pysku łazisz?
    Nie wiem jak Ty ale ja raczej więcej na zewnątrz w ciągu doby przebywam jak w domu
    więc te F7 czy tam nawet F111122123 na wentylacji to leczenie syfa pudrem
    A tak z ciekawości na tym wykopie to jak on to testował?

  • 274. Data: 2017-03-27 08:54:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 08:28:38 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Z F7(cokolwiek to znaczy) na pysku łazisz?
    > Nie wiem jak Ty ale ja raczej więcej na zewnątrz w ciągu doby przebywam jak w domu
    więc te F7 czy tam nawet F111122123 na wentylacji to leczenie syfa pudrem

    Ja zima zdecydowanie wiecej spedzam czasu w domu. Tak wysokie poziomy PM10
    jak kogutek pisze zdarzaja sie u nas kilka razy w roku, a ogolnie normy
    sa przekraczane wylacznie w okresie grudzien-marzec, kiedy na zewnatrz
    przywali mroz. Pozatym okresem mamy powietrze czyste jak u Ciebie ;)

    > A tak z ciekawości na tym wykopie to jak on to testował?

    Czujnikami przed i za rekuperatorem z takimi filtrami, to chyba oczywiste?;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 275. Data: 2017-03-27 09:53:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    chcialbys zaczerpnac powietrza? W Wodzislawiu w palacu czy w Lodzi w mieszkaniu

    No a gdybys mial do wyboru mieszkanie w Lodzi a dom w Lodzi?

    Pozdro.. TK