  • 261. Data: 2017-03-24 19:15:46
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 14:42:19 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Przestan klamac jak stara cyganka. Ze stronu ktora sam dales. Listopad 2016 pyl
    zawieszony srednia 61 maksimum 179. Grudzien 2016 srednia 76 maksimum 293. Styczen
    2017 srednia 146 maksimum 675. Luty 2017 srednia 106 maksimum 377.

    Czyli mniej wiecej tyle co w Lodzi :-)

    http://www.wios.lodz.pl/index.php?id=261&type=pm_all
    &id_param=10&id_station%5B%5D=11

    Niewiele sie rozni :D

    --
    Adam Sz.

  • 262. Data: 2017-03-24 19:21:46
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    2017 srednia 146 maksimum 675. Luty 2017 srednia 106 maksimum 377.

    W Lodzi maksimum w lutym bylo 407 :-)

    http://www.wios.lodz.pl/index.php?id=213&id_station[
    ]=11&type=all&id_param=10

    "2017-02-15 09:00 407"

    Sobie przejrzyj te wykresy - w Lodzi praktycznie tez non stop powyzej 50
    i spokojnie tez przekroczyliscie w 2017r. limit na caly rok.

    --
    Adam Sz.

  • 263. Data: 2017-03-24 19:45:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U Ciebie srednia za cztery miesiace to ok 100 w Lodzi w zyciu nie wyjdzie za te
    miesiace 50. W Lodzi nigdy nie bylo prawie 700. O czym Ty rozmawiasz? Mieszkasz w
    miejscu gdzie ludzie zyja 10 lat krocej bo maja toksyczne powietrze.

  • 264. Data: 2017-03-24 19:52:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 19:45:43 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > U Ciebie srednia za cztery miesiace to ok 100 w Lodzi w zyciu nie wyjdzie za te
    miesiace 50.

    Haha :) Popatrz na linki ktore wkleilem - od grudnia to tylko kilkanascie
    dni bylo ponizej 50, reszta zdecydowanie powyzej :-)

    https://scr.pgr.pl/2017/03/2017-03-24_19-48-37-35485
    .png

    > W Lodzi nigdy nie bylo prawie 700.

    700 bylo u mnie moze dwa razy przez pare godzin.

    > O czym Ty rozmawiasz? Mieszkasz w miejscu gdzie ludzie zyja 10 lat krocej bo maja
    toksyczne powietrze.

    A podasz jakies zrodlo badan, czy sobie to tylko wymysliles? :)

    http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1018683,zobac
    z-ile-bedziesz-zyl-na-slasku-w-ktorym-woj-masz-szans
    e-przezyc-najdluzej-infografiki,id,t.html

    Jakbys nie zauwazyl:

    https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/75/5b/525f0f1c36146_p
    .jpg?1401067900

    O jeju, Łódzkie na samym koncu, ales sobie wybral miejsce do zycia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 265. Data: 2017-03-24 21:02:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos o Lodzi w rankingach miast z syfiastym powietrzem nie ma a Wodzislaw wystepuje
    na punktowanych miejscach. Nie twierdze ze w Lodzi jest idealne do zycia powietrze
    ale ze w Wodzislawiu jest duzo gorsze. W tej chwili wedlug http://aqicn.org w lodzi
    30 w wodzislawiu 70.

  • 266. Data: 2017-03-24 22:53:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 21:02:51 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wystepuje na punktowanych miejscach. Nie twierdze ze w Lodzi jest idealne do zycia

    To jeszcze sie zapoznaj z:

    http://stat.gov.pl/download/gfx/portalinformacyjny/p
    l/defaultaktualnosci/5470/2/10/1/trwanie_zycia_2015.
    pdf

    Zanim bedziesz dalej pieprzyl farmazony o dlugosci zycia :)

    https://scr.pgr.pl/2017/03/2017-03-24_22-50-27-76583
    .png

    Jak widac powietrze na Slasku nie przeszkadza nam zyc najdluzej w Polsce :-)
    A Lodz i Warszawka - na szarym koncu. Tutaj to idealnie widac - najwieksza
    odchylka in minus w stosunku do sredniej w Polsce:

    https://scr.pgr.pl/2017/03/2017-03-24_22-52-07-65645
    .png

    Masz cos do dodania? :-) Byle z sensem i poparte linkami, bo bez tego to
    tylko klapanie jezorem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 267. Data: 2017-03-25 14:52:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tabelki ktore dales bez komentarza z dokumentu sa nic nie warte. Ten link co dales
    nie chce sie u mnie ogworzyc. Ale otwiera sie dokument z 2014. Poniewaz dokumenty
    stworzyl GUS sa one zrobione wedlug tego samego szablonu. I jesli w dokumencie z 2014
    podaja srednia dlugosc zycia dla ludzi doroslych na poziomie 64 lat to w tym z 2015
    nie podadza 80 tylko 64,05 lat. Zgadnij dlaczego nie podaja sredniej dlugosci zycia
    dla calej populacji tylko dla doroslych? W tabelkach jakie dales jest przewidywany
    czas zycia dla ludzi ktorzy urodzili sie w czasie tworzenia dokumentu. Dla zyjacych
    stworzono tabele dlugosci zycia. Zrobione jest to tylko i wylaczne dla celow
    ubezpieczeniowych i nie ma realnego zwiazku z Malinowskim czy wdowa po Kowalskim.
    Wykresy ktore dales to doskonala pozywka dla gimbazy. Pewno dokumentu nie czytales a
    w nim napisane ze na slasku bedzie w przyszlosci wiecej zgonow z powodu nowotworow i
    chorob pluc niz w mazowiecki i lodzkim. Od czystego powietrza na pluca sie nie
    choruje.

  • 268. Data: 2017-03-26 06:27:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 marca 2017 14:52:49 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Zgadnij dlaczego nie podaja sredniej dlugosci zycia dla calej populacji tylko dla
    doroslych?

    Podają przewidywany okres życia dla osoby, która ma dzisiaj 0 lat, czyli
    dla świeżo urodzonych :-) "Life expectancy at birth". Znowu sobie cos
    wymysliles.

    Jeszcze raz, przypatrz sie dobrze nim bedziesz sie dalej kompromitowal:

  • 269. Data: 2017-03-26 14:49:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz Ci wczesniej napisalem ze mapka jaka dales bez opisu z dokumentu jest chuja
    warta. W dokumencie opisano jakie przewiduja przyczyny zgonow.

  • 270. Data: 2017-03-26 22:47:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Juz Ci wczesniej napisalem ze mapka jaka dales bez opisu z dokumentu jest chuja
    warta. W dokumencie opisano jakie przewiduja przyczyny zgonow.

    Bez sensu ta dyskusja. Fakt, ze powietrze w jedny miejscu jest czystsze
    nie ma zadnego wplywu na to, czy posiadanie domu jest bardziejsze, czy
    niebardziejsze od nieposiadania. W Wodzislawiu o ile wiem sa tez
    mieszkania. Tak samo jak w innych czesciach swiata.

    Pozdro.. TK