  • 11. Data: 2009-04-29 19:31:24
    Temat: Re: Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tydzien temu kupilem sobie garnek do gotowania ryzu (Rice Cooker).

    po cholere?

    > Po googlalem troche i znalazlem opis, ze podobno takiego przypalania
    > nie da sie uniknac?

    gotowac normalnie jak czlowiek ?
    zwykly ryz w woreczku do garnka na 15 min i gotowe, ew sypany do miski z
    woda na 10 min do mikrofalowki.
    zero problemow

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2009-04-29 20:29:18
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Mirek1275 pisze:

    > Nie, nie, nie :) nie ulegam łatwo reklamie.
    >
    > Ten sposób gotowania podpatrzyłem kiedyś u znajomego Wietnamczyka.

    sprowadza garnki do gotowania ryzu? ;)

    pozdr

  • 13. Data: 2009-04-30 10:29:32
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Ryz przed gotowaniem trzeba starannie oplukac na sitku pod strumieniem zimnej wody z
    kranu i dopiero wtedy wrzucic do garnka.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-04-30 17:17:55
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Kwi, 12:29, acelnószz <u...@w...eu> wrote:
    > Ryz przed gotowaniem trzeba starannie oplukac na sitku pod strumieniem zimnej wody
    z kranu i dopiero wtedy wrzucic do garnka.
    > JaC

    Tez tak robie ;) i nic ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2009-04-30 17:24:55
    Od: "Mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "doslaw" napisał :

    > sprowadza garnki do gotowania ryzu? ;)

    Nie mam nic wspólnego z dystrybucją tego sprzętu :)

    Pozdrawiam!

  • 16. Data: 2009-04-30 17:38:08
    Od: "Mirek1275" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" napisal:

    > Tez tak robie ;) i nic ;)

    To pluczesz ryz w sitku zimna woda czy tez goraca?

    Moze uzywasz nieodpowiedniego ryzu?

    pzdr Mirek

  • 17. Data: 2009-04-30 19:16:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Kwi, 19:38, "Mirek1275" <m...@o...pl> wrote:

    > To pluczesz ryz w sitku zimna woda czy tez goraca?

    Zimna woda

    > Moze uzywasz nieodpowiedniego ryzu?

    Zwyly ryz dlugoziarnisty z 1kg workow.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 18. Data: 2009-04-30 19:17:31
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:31, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

    > gotowac normalnie jak czlowiek ?
    > zwykly ryz w woreczku do garnka na 15 min i gotowe, ew sypany do miski z
    > woda na 10 min do mikrofalowki.
    > zero problemow

    A jadles kiedys ryz z takiego garka? Nigdy wiecej badziewia z
    worczkow... w dodatku 2 razy drozszego.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2009-04-30 19:58:39
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Q..rcze.
    Nieodpowiedni ryz! Do specjalnego garnka kup specjalny ryz. Albo spróbuj
    mojego patentu z blacha.
    Jacek

  • 20. Data: 2009-04-30 23:09:06
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > Ma ktos moze sposob na to, aby uniknac przypalania sie ryzu na spodzie
    > garnka? Przy kazdym rodzaju powstaje cieniutka przypalona warstwa
    > ryzu. Schodzi ona bez problemu jako cienki placek.

    Co daje taki garnek ?

    Do przypalajacych sie dan, a zwlaszcza odgrzewajac czy nie majac za
    wiele czasu do pilnowania stosuje garnek do gotowania mleka. Podwojna
    scianka, w srodku woda, gwizdek daje znac ze gotuje sie.

    Chociaz mam pomysl na wlasne rozwiazanie. Zamiast wody ciecz o wyzszej
    temp. wrzenia, szybszy mechanizm napelniania lazni, mycia, timer,
    czujnik kipienia, ustawianie temp., pelna elektryka :)

    AF