  • 101. Data: 2017-07-24 11:58:35
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 11:28:21 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > To 17 pln jest przytłaczającym argumentem. Oszczędnością i pracą ludzie
    > się bogacą.

    Znaczy wolisz wylewać 9m3 i wlewać ponownie (co u mnie trwa kilkanaście
    godzin - mam identyczy basen) niż raz na tydzień wrzucić tabletkę do wody?
    Efekt ten sam. No nie rozumiem tego zwyczajnie - mi nie chodzi o oszczędności,
    myślałem że dla Krisa ma to znaczenie, tudzież uważa, że chemia to duże
    pieniądze :-) Zresztą ja osobiście nie wszedłbym do basenu z dwu tygodniową
    wodą w którym nie ma chloru - to jest niehigieniczne. Weź sobie taką wodę
    i zobacz pod mikroskopem ile tam już jest różnego rodzaju życia :-)
    Chlor wszystko ubija. Ale jak tam se chcecie, na siłę zbawiał świata nie
    będę :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 102. Data: 2017-07-24 12:30:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Sz. napisał:

    > Znaczy wolisz wylewać 9m3 i wlewać ponownie (co u mnie trwa kilkanaście
    > godzin - mam identyczy basen) niż raz na tydzień wrzucić tabletkę do wody?

    Nie mam basenu ani nie mam go nawet w najdalszych planach. Nie dotyka
    mnie więc dylemat, czy wydać 15 złotych, czy 17.

    > Efekt ten sam. No nie rozumiem tego zwyczajnie - mi nie chodzi o
    > oszczędności, myślałem że dla Krisa ma to znaczenie, tudzież uważa,
    > że chemia to duże pieniądze :-)

    Jako że patrzę na wszystko z boku, być może mogę być w tym bardziej
    obiektywny. Otóż mniemam, że efekt dodania czegoś do wody, oraz efekt
    usunięcia (wraz z całą wodą) może nie być tożsamy. Zakładam, że dla
    niektórych posiadaczy basenów może to mieć pewne znaczenie. Z wanny
    wodę po użyciu wylewam, choć niektórzy mają na to pewnie jakieś
    multifunkcyjne tabletki za parę złotych.

> [...]
    > w którym nie ma chloru - to jest niehigieniczne. Weź sobie taką wodę
    > i zobacz pod mikroskopem ile tam już jest różnego rodzaju życia :-)

    Moja deklaracja poczyniona na wstępie wynika stąd, że nie odnajduję
    przyjemności we wchodzeniu (osobiście) do basenu. A już szczególnie
    nie znajduję upodobania w zanurzaniu się we chlorze. Natomiast lubię
    bardzo nurzać się w rozległych akwenach pełnych życia.

    Jarek

    --
    W innych krajach nazywają to "weltszmercem"
    i tabletki na to różne muszą brać.

  • 103. Data: 2017-07-24 13:20:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 12:30:43 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Z wanny wodę po użyciu wylewam, choć niektórzy mają na to pewnie jakieś
    > multifunkcyjne tabletki za parę złotych.

    Tabletki nie, ale mają multifunkcyjne wanny z ustaloną kolejnością
    taplania. Najpierw starzy, później dzieci, a na końcu zwierzyna
    domowa ;)

    L.

  • 104. Data: 2017-07-24 13:26:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 24 Jul 2017 04:20:02 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Tabletki nie, ale mają multifunkcyjne wanny z ustaloną kolejnością
    > taplania. Najpierw starzy, później dzieci, a na końcu zwierzyna
    > domowa ;)

    Niektórzy nawet odwrotnie, bo przecież
    zwierzyna to lepszy członek rodziny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 105. Data: 2017-07-24 15:07:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 13:26:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Niektórzy nawet odwrotnie, bo przecież
    > zwierzyna to lepszy członek rodziny.

    O, wychodzi znowu podejście do zwierząt. Jak tam - dalej bijesz swojego
    psa nazywając to "szkoleniem"? Zwyrol.

    --
    Adam Sz.