  • 31. Data: 2014-09-17 17:08:15
    Temat: Re: Hydrant na dzialce
    Od: dolniak <d...@g...com>

    W którymś twoim poście doczytalem,że "jest to odcinek sieci polożony na zlecenie
    poprzedniego wlaściciela". No to d...blada.Gorzkie żale do niego.
    Jedyne co możesz zrobić,to furtkę.I klucz dać strażakom,drugi ewent wodociągom.
    Swoją drogą - dlatego ta dzialka powinna być tańsza od innych.
    Pozdro dolniak
    P.S. Nie karmić trolli!

  • 32. Data: 2014-09-17 17:29:27
    Od: dolniak <d...@g...com>

    A,bo mi się jeszcze przypomnialo...
    Swoją drogą , to nieglupie mieć takie nieopomiarowane oczko na dzialce.Możesz
    podlewać do woli,możesz często wodę w basenie zmieniać...
    Tylko nie mów tego wodociągom, bo jeszcze sami hydrant zabiorą!
    (gorzej,jak tylko zabezpieczą...)
    Pozdro dolniak

    P.S. Nie karmić trolli!

  • 33. Data: 2014-09-17 20:26:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Sep 2014 08:29:27 -0700 (PDT), dolniak napisał(a):

    > Swoją drogą , to nieglupie mieć takie nieopomiarowane oczko na dzialce.
    >Możesz podlewać do woli,możesz często wodę w basenie zmieniać...

    Ja to nazywam zlodziejstwem i nie praktykuje.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 34. Data: 2014-09-17 20:55:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.09.2014 20:26, Maciek pisze:

    > Ja to nazywam zlodziejstwem i nie praktykuje.

    No i sam widzisz, jaki ten dolniak to bęcwał i szuja...

    A wracając jeszcze do kwestii droga-nie-droga... Budowlana działka
    zabudowana z dojazdem przez sąsiednie posesje?

    To może to jakoś narysuj (i uprzednio obejrzyj aktualny plan
    zagospodarowania oraz mapki geodezyjne) bo zaczynam się obawiać, że tam
    jednak może być jakaś planowana lub wytyczona droga.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 35. Data: 2014-09-17 21:12:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maciek wrote:

    > A moze spytaj poprzedniego wlasciciela.

    > Nie jestem slepy, wiadomo bylo przeciez, ze bedzie zawadzac. Po
    > prostu
    > temat ogrodzenia jest aktualny dopiero teraz.

    > A niby dlaczego? Rura jest nowa, plastikowa, przezyje i mnie i
    > ogrodzenie.

    ciesz się, masz darmowe podlewanie trawnika

    jeffrey

  • 36. Data: 2014-09-17 21:19:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Jednak skoro służebności czy innego zapisu w KW nie ma to trochę na
    >wariackich papierach stoi.

    Wystarczy ze przedsiebiorstwo od tego urządzenia ma kwit "wyrażam zgode na
    budowę" i pozamiatane. Do kw sie nic nie wpisuje.

    b.

  • 37. Data: 2014-09-18 21:40:27
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:lvcmrv$koq$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    zgode na
    > budowę" i pozamiatane. Do kw sie nic nie wpisuje.

    Jesteś w błędzie.
    Służebność wpisije się do KW.
    I tak ZE robi.
    Powinieneś wiedzieć, reprezentujesz przecież tę drugą stronę.
    g.

  • 38. Data: 2014-09-18 21:59:41
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jesteś w błędzie.
    > Służebność wpisije się do KW.
    > I tak ZE robi.
    > Powinieneś wiedzieć, reprezentujesz przecież tę drugą stronę.

    wiesz, projektuje od nastu lat, a nie zdarzyło mi sie wpisywac cos w kw. No
    ale pewnie byłem w błędzie ...
    Ja wiem ze ostatnio cos sie czasem wpisuje, ale jesli sie nie wpisze a
    zalatwi innym kwitem sprawa tez jest legalna i nie do odkrecenia.

    b.

  • 39. Data: 2014-09-18 23:23:54
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Panowie!
    Dyskusja jest dość akademicka,bo nikt nie ma prawa cczegoklwiek wpisywać do KW bez
    zgody wlaściciela.Nawet sąd .WydzialKW może najwyżej wpisać zastrzeżenie,że KW nie
    jest zgodna ze stanem faktycznym.
    Wcześniej wspomnialem o niopomiarowanym oczku.To może być jedyna szansa na bezplatne
    przeniesienie-choć raczej nikla.
    Ogólnie - nie wolno kupować niruchomości bez ustalonego - przynajmniej notarialnie-
    dojazdu do drogi publicznej.To proszenie się o klopoty-teraz,lub póżniej . A takie
    naniesienia jak wodociąg czy hydrant nie powinny się na niej znależć-znacznie
    obniżają wartość i tak samo utrudniają sagospodarowanie.
    Mamy przyklad.
    Pozdro dolniak

  • 40. Data: 2014-09-19 07:27:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 września 2014 23:23:54 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:

    > Dyskusja jest dość akademicka,bo nikt nie ma prawa cczegoklwiek wpisywać do >KW
    bez zgody wlaściciela.

    Ale takie wpisy sa robione najczęściej za zgode właściciela.