  • 31. Data: 2019-02-21 23:55:56
    Temat: Re: Impregnacja drewna - olejowanie z woskiem
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Tylko po co sie pierdolic i robic samemu jak w sklepach sa dedykowane preparaty.
    Maja gwarancje wsiakania, wysychania, trudnopalnosci itd.
    A tu się nie zgodzę.Własny pokost zacząłem robić, gdy pokost fabryczny okazał
    się do dupy.To po co mam kupować badziew po ( nie pamiętam), gdy dokładnie
    dopasowany do potrzeb mam po 7 zlotych za litr, a używalem wtedy dość dużo.
    Ale sykatywą kupuję gotową.
    Tak samo woski.Mogę kupić fabryczny dość drogi , mogę w podobnej cenie mieć
    zrobiony tylko na pszczelim wosku. Tyle, że warto wiedzieć gdzie taki
    stosować, go "wosk" z parafiny będzie czasem nawet lepszy.
    Ale w wielu wypadkach są subiektywne odczucia.
    Pozdro.abomito

  • 32. Data: 2019-02-22 00:31:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie jedynym logicznym wytlumaczeniem zeby samemu to robic jest cena. Jesli
    zuzywa sie sto litrtow tygodniowo i jesli zrobic samemu wyjdzie 12 zlotych za litr a
    jesli kupowac 35 zlotych za litr to warto. Robota zadna bo trzeba pogotowac olej z
    ciezarkami od wywazania kol, ciezarki wielokrotnego uzytku i kosztuja ok 2 zlote za
    kilo. Ale jak ktos chce sobie krzeselka na tarasie zrobic to nie warto.

  • 33. Data: 2019-02-22 08:39:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.02.2019 22:09, Adam wrote:
    > quent napisał
    >
    > Tak, na zewnatrz.

    Polecam izolant więc.
    Najpierw bejca i potem ten bezbarwny izolant i masz spokój

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 34. Data: 2019-02-22 10:29:06
    Od: "Adam" <d...@b...pl>

    abomito napisał:
    > Są wierzący którym szkodzą szczepionki, gluten, laktoza, różne takie.
    > Nie mówię że nic nie szkodzi- sam miałem córkę uczuloną na białko krowie.
    > Ale faktem jest że doszedł nam jeden wierzący w szkodliwość sykatyw.
    > Cóż- każdy wierzy t co chce.Dopiero nawracanie jest różnie oceniane.
    > Ale ekologiczny olej lniany i samodzielnie czyszczony wosk jest w zasięgu
    > ręki, więc nie ma co kopii kruszyć. Pozdro.abomito

    Ale to nie żadna wiara, tylko podstawowa wiedza.
    Jeśli w szczepionkach dla dzieci normalnie stosuje się rtęć, ołów i inne
    toksyny w ilościach przekraczających normy 100 razy dla dorosłego zdrowego
    człowieka, to trzeba być głęboko wierzącym żeby myśleć że to małemu dziecku
    nie zaszkodzi.
    Ołów i kobalt to są metale bardzo toksyczne nawet w niewielkich ilościach a
    ja będę impregnował nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz.
    Może olej lniany z woskiem pszczelim to nie najlepsze połączenie, pewnie
    wystarczy sam olej lniany, ale zastanawia mnie dlaczego nie ma nie
    toksycznych sykatyw?

  • 35. Data: 2019-02-22 10:32:24
    Od: "Adam" <d...@b...pl>

    Zenek Kapelinder napisał:
    > Tylko po co sie pierdolic i robic samemu jak w sklepach sa dedykowane
    > preparaty. Maja gwarancje wsiakania, wysychania, trudnopalnosci itd.

    Jakie gwarancje, kto je daje, chyba uwierzyłeś w reklamę?
    Problem w tym że w sklepach te preparaty są naprawdę wątpliwej jakości,
    wysokiej cenie, oraz nieznanym składzie, dodatkowo sykatywy do olejów dodaje
    się na gorąco a producenci (z oczywistych powodów ekonomicznych) dodają na
    zimno i to też znacząco odbija się na jakości.

  • 36. Data: 2019-02-22 16:47:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-22 o 10:29, Adam pisze:
    > w szczepionkach dla dzieci normalnie stosuje się rtęć, ołów i inne
    > toksyny w ilościach przekraczających normy 100 razy dla dorosłego
    > zdrowego człowieka
    A o tym można gdzieś przeczytać z wiarygodnego źródła?

    Robert

  • 37. Data: 2019-02-22 18:39:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W internetach mozna przeczytac. Takie rozne Adamy o tym napisali. Zapewne uwaza
    rowniez ze szczepioni na polio nie dzialaja a to ze choroba przestala praktycznie na
    ziemi istniec to cud.

  • 38. Data: 2019-02-22 20:37:06
    Od: "Adam" <d...@b...pl>

    Robert Wańkowski napisał:

    > A o tym można gdzieś przeczytać z wiarygodnego źródła? Robert

    Tak, można, jak chce ci się szukać i czytać, to znajdziesz wiarygodne
    źródła.
    Najlepiej to idź do apteki i kup sobie zestaw wszelakich szczepionek dla
    dzieci, poczytaj skład na etykietach, zobacz jakie dawki są tam toksycznych
    metali i porównaj je z granicą normy dla dorosłego człowieka. Przypomniała
    mi się sytuacja, gdzie armia Węgier, czy Czech wycofała jakąś szczepionkę na
    grypę, bo stwierdzili właśnie że ilość zawartego konserwantu (rtęć) jest
    ponad 100 razy powyżej granicy normy dla dorosłego człowieka. Uznali tą
    szczepionkę niezdatną dla zdrowego dorosłego żołnierza. Po wycofaniu tej
    szczepionki, koncern wprowadził je do Polski do szczepienia dzieci. Jak
    chcesz to znajdziesz nawet o tym.

  • 39. Data: 2019-02-22 22:00:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na szczescie szczepienia sa obowiazkowe i Twoje pierdolenie nie ma sensu.

  • 40. Data: 2019-02-23 09:07:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Na szczescie szczepienia sa obowiazkowe i Twoje pierdolenie nie ma sensu.

    Tylko w praktyce niewiele to daje. Jak ktoś się zaweźmie, to nie
    zaszczepi. A organa jakoś bez determinacji działają.

    Robert