  • 91. Data: 2015-06-20 14:44:08
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnmo8tce.856.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale gdyby tam tak krowę dżersejkę...

    :-))))

  • 92. Data: 2015-06-20 15:09:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ale gdyby tam tak krowę dżersejkę...

    Dziękuję, kartoniki lepiej mi się układają w kuchennych szafkach.

    Ewa

  • 93. Data: 2015-06-20 15:59:45
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    W dniu 2015-06-20 o 15:09, FEniks pisze:

    > Dziękuję, kartoniki lepiej mi się układają w kuchennych szafkach.

    Może chociaż te kartoniki z dżerseju?

    --
    B.

  • 94. Data: 2015-06-20 16:03:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Dziękuję, kartoniki lepiej mi się układają w kuchennych szafkach.

    Ułoży się sama przed oknem balkonowym. I będzie spoglądać swoimi
    pięknymi oczami. Tak jak Ten Rudy.

    Jarek

    --
    Gdy będziesz siedział na Broadwayu
    w barze piękniejszym niż oczy szatana

  • 95. Data: 2015-06-20 16:55:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2015 15:59:45 +0200, bbjk napisał(a):

    > Może chociaż te kartoniki z dżerseju?

    Widzę, że i Ciebie poruszyło do żywego.
    Miło.
    --
    XL
    http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

  • 96. Data: 2015-06-29 22:13:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    http://czysty-zysk.pl/oplacalnosc-zyski

    --
    XL

  • 97. Data: 2015-06-29 22:13:51
    Od: XL <i...@g...pl>

  • 98. Data: 2015-06-29 22:14:09
    Od: XL <i...@g...pl>

  • 99. Data: 2015-06-29 22:14:11
    Od: XL <i...@g...pl>

  • 100. Data: 2015-06-29 22:14:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> Wrote in message:

    > Jak już pisałam - zaoszczędzę znacznie więcej i nie tylko pieniądze. I to
    > JA wiem najlepiej, ile JA zaoszczędzę i czego.

    http://czysty-zysk.pl/oplacalnosc-zyski

    J.w.
    --
    XL