  • 21. Data: 2012-03-24 17:29:39
    Temat: Re: Jak posiać owies?
    Od: " skryba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mirzan <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Próbuje podtrzymać przy życiu to forum,podkręcając atmosferę.Reanimacja nie
    > pomoże,już boletus przewidział upadek.Zaglądam tu z rozpędu.

    Po jej próbach podtrzymania czegokolwiek śmierć pewna.
    Nawet tak spolegliwemu forum jak pl.rec.ogrody.
    Prawdę "prawisz" Boletus śmierć tego forum przewidział
    zanim przerośnięte wymiona na to forum wtargnęły.

    Pozdrawiam na podtrzymaniu
    skryba

  • 22. Data: 2012-03-24 18:36:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 16:29:39 +0000 (UTC), skryba napisał(a):

    > Po jej próbach podtrzymania czegokolwiek śmierć pewna.
    > Nawet tak spolegliwemu forum jak pl.rec.ogrody.
    > Prawdę "prawisz" Boletus śmierć tego forum przewidział
    > zanim przerośnięte wymiona na to forum wtargnęły.

    I tak wzajemnie się podtrzymujecie, zaiste skutecznie.

    --

    XL marne 75D, nie uciekaj

    D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
    strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
    powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
    kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
    skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
    40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

  • 23. Data: 2012-03-24 18:40:22
    Od: "Ponury" <k...@o...pl>

    A ja tam czytam i wprowadzam w życie!
    Dziś sadziłem czosnek i czosnek niedźwiedzi!

    Pozdrawiam!

    Jacek

  • 24. Data: 2012-03-24 19:42:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 18:40:22 +0100, Ponury napisał(a):

    > A ja tam czytam i wprowadzam w życie!
    > Dziś sadziłem czosnek i czosnek niedźwiedzi!

    Niedźwiedzi posadziłam późną jesienią. Czekam na efekty, ale póki co sucho
    jest i nic się nie pokazuje.

    --

    XL

  • 25. Data: 2012-03-26 09:04:56
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Bzów i u nas pełno wzdłuż płotu, starych, skromnych, z bladymi
    pojedynczymi kwiatkami, ale za to pachnących, jak prawdziwy wiejski bez
    powinien pachnieć. W Szkółkach Kórnickich ze trzy, czy cztery lata temu
    dokupiliśmy im gromadkę kolegów szlachetniejszego pochodzenia, a więc o
    kiściach kolorowych, tęgich i bogatych. Ale zapach już nie taki. Wzdłuż
    płotu od strony drogi piaszczystej (tzw. z tutejsza ulicy)panoszą się
    jaśminy. A może jaśminowce? Są ogromne. Pachnące, gdy zakwitną, a
    miastowa ludność idąca "do sanatorium" lub szlakiem turystycznym pewnie
    znów poszarpie gałęzie, by nasycić się nietrwałymi kwiatkami, czasem
    zasiedlonymi przez czarne mszyce. Ale to będzie za jakieś dwa miesiące.
    Teraz w choinkach kosy i drozdy budują gniazda, a p. kowalikowie budkę
    na wiśni oblepiają gliną, uszczelniając dokładnie. Na lipie zamieszkały
    sikory modre.
    Na razie wychodzą z ziemi hiacynty, tulipany i narcyzy. Zakwitły
    krokusy, przypominając odrobinkę Siwą Polanę z bacą Józefem. Kwitną
    jeszcze wciąż przebiśniegi. Pigwowiec ma już wielkie pąki. Widać
    startujące niezapominajki, wyłażą fiołki i zawilce.
    Nasionka z zeszłorocznych zbiorów czekają na wysianie, a te sklepowe w
    kolorowych torebkach dopiero będą kusić. Już chyba niedługo sypnę
    nagietki i aksamitki pod płot. No i maciejkę. Niepozorny kwiatek, bez
    którego nie ma wiejskiego ogrodu.
    Choć tutaj wiejskie ogrody to głównie wyprężone tuje, błękitne iglaki i
    rododendrony sterczące ze starannie wystrzyżonych i codziennie
    podlewanych trawniczków.

    --
    B.

  • 26. Data: 2012-03-26 15:43:06
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przebiśniegi. Pigwowiec ma już wielkie pąki. Widać startujące
    > niezapominajki, wyłażą fiołki i zawilce.

    Hejka. W powyższym opisie brakuje mi kwitnących ranników i wawrzynków (u
    mnie kwitnie biały).
    Od dwóch dni u nas strasznie wieje wiatr. Porywy rozrywają na strzępy
    folię na szklarniach i nawet zrywają papę z dachów. Mam już zasiany bób,
    szpinak, cztery odmiany sałaty na rozsadę oraz wysadzoną dymkę. Jutro mam
    zamiar zasiać pietruszkę. :-)
    Pozdrawiam wietrznie Ja...cki

  • 27. Data: 2012-03-26 17:11:29
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-03-26 15:43, Dirko pisze:

    > Hejka. W powyższym opisie brakuje mi kwitnących ranników i wawrzynków (u
    > mnie kwitnie biały).

    Ranniki wykopały dziki. Wierzba nad płotem kwitnie całą żółta i pachnie
    miodem, a akacjowe chwaściory-samosiejki zostały wyplenione. Wawrzynki
    są obok, w lesie.
    Czekam na smardze, na ich stałym miejscu jeszcze się nie pokazały, ale
    lada moment wychyną.
    --
    B.

  • 28. Data: 2012-03-26 18:31:49
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:jkprp8$doi$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zasiany bób, szpinak, cztery odmiany sałaty na rozsadę oraz wysadzoną
    > dymkę. Jutro mam zamiar zasiać pietruszkę. :-)

    I w taki to oto sposób dowiadujemy się "jak posiać owies" he he :)
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 29. Data: 2012-03-26 19:22:02
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I w taki to oto sposób dowiadujemy się "jak posiać owies" he he :)

    Hejka. Nie ja zacząłem. ;-) A jak posiać owies? Płaski talerz -
    lignina - owies - lignina i zalać całość wodą. I dbać, żeby było mokro. :-)
    Pozdrawiam tradycyjnie Ja...cki