  • 31. Data: 2009-06-19 11:46:56
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:10:43 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Głupiś, żalmi ciebie. Przestań czytać Fakt i Superekspres, zacznij samemu
    > patrzeć.

    Prawdę mówiąc, żadnej z tych gazet nie miałem nigdy w ręce, naprawdę.
    Czytam Rzeczpospolitą, tobie pozostawiam Wyborczą, Dziennik już praktycznie
    upadł - czyli w tym temacie mamy posprzątane?

    T.

  • 32. Data: 2009-06-19 11:48:30
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:09:38 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > i co na nic innego już miejsca w świecie nie ma? tylko schlebianie prostym
    > gustom? Może trzeba sie troszkę otworzyć. Naprawdę współczesna sztuka to eni
    > tylko kupy, członki itp. bo ktoś kto tak tylko widzi sztukę współczesną jest
    > ograniczonym idiotą który świat ogląda oczami gazet typu Fakt czy
    > Superekspres.

    No popatrz - wymyślanie dyskutantom od idiotów, do tego ograniczonych, to
    ma być ta nowoczesna, prawdziwie europejska i postępowa erystyka?
    Gratuluję!

    T.

  • 33. Data: 2009-06-19 12:08:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > No popatrz - wymyślanie dyskutantom od idiotów, do tego
    > ograniczonych, to ma być ta nowoczesna, prawdziwie europejska i
    > postępowa erystyka? Gratuluję!

    ty pośrednio obrażasz wszystkich odbiorców twórców współczesnej sztuki
    którzy nie interesują sie szokowaniem dla samego szoku.

    zamykasz sie w 4 ścianach swojego prostego gustu nie próbując nawet zobaczyć
    co masz za oknem.

    ja też lubię oglądać klasyczne przedstawienia. Pamiętaj że wiele z tego co
    dzisiaj nazywamy mieszczańskim bezpiecznym teatrem kiedyś dawno temu było
    obscenicznym i obraźliwym dla Tomaszów Nowaków tamtych czasów.

    Pozdrowienia.

    BTW:

    zabawne jest to że większość prawicowych tradycjonalistów tylko o kupach i
    członkach zawsze gada. Jakaś trauma z dzieciństwa?

  • 34. Data: 2009-06-19 15:55:30
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:08:47 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ty pośrednio obrażasz wszystkich odbiorców twórców współczesnej sztuki
    > którzy nie interesują sie szokowaniem dla samego szoku.

    No popatrz, popatrz - najwyraźniej niektórych obraża samo istnienie ludzi o
    odmiennych poglądach, a już na pewno to, że mają czelność o nich mówić.

    > zamykasz sie w 4 ścianach swojego prostego gustu nie próbując nawet zobaczyć
    > co masz za oknem.

    Ulicę, a dalej park i szkołę - nawet niebrzydkie.

    > ja też lubię oglądać klasyczne przedstawienia. Pamiętaj że wiele z tego co
    > dzisiaj nazywamy mieszczańskim bezpiecznym teatrem kiedyś dawno temu było
    > obscenicznym i obraźliwym dla Tomaszów Nowaków tamtych czasów.

    No wiesz - dla normalnych ludzi zawsze obraźliwe było drwienie z tego, co
    szanują, np. ojczyzny, religii, rodziny itp. Ale w kwestii obrażania się -
    to ty tu jęczysz, że są tacy, co nie doceniają nowoczesnego teatru. I
    obrzucasz ich mianem idiotów. Tak więc, ja może i jestem idiotą - ale ty z
    całą pewnością jesteś chamem. A Tomasza Nowaka nie miałem przyjemności
    poznać.

    > zabawne jest to że większość prawicowych tradycjonalistów tylko o kupach i
    > członkach zawsze gada. Jakaś trauma z dzieciństwa?

    Mówimy o tym, co nam się nie podoba w środkach wyrazu współczesnej
    "sztuki". Nie moja wina, że są to akurat fekalia, wymiociny i inne
    wydzieliny organizmu człowieka - jacy artyści, taki sztafaż.

    T.

  • 35. Data: 2009-06-19 16:18:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > No popatrz, popatrz - najwyraźniej niektórych obraża samo istnienie
    > ludzi o odmiennych poglądach, a już na pewno to, że mają czelność o
    > nich mówić.

    ależ masz prawo mówić tylko ze ty sprowadzasz cała sztukę współczesną do
    fekaliów i innych dewiacyjnych działań nastawionych na szokowanie ludzi.

    a to o czym ty piszesz jest marginesem sztuki współczesnej.

    > Ulicę, a dalej park i szkołę - nawet niebrzydkie.

    tja ja pisze w przenośni, zbyt trudne do zrozumienia?

    > No wiesz - dla normalnych ludzi zawsze obraźliwe było drwienie z
    > tego, co szanują, np. ojczyzny, religii, rodziny itp.

    kiedyś to bylo ważne taeraz to niema znaczenia ojczyzna to tylko kawałek
    ziemi, religia to urojenie, rodzina to czasowy związek ludzi. świat sie
    zmienia.

> [...]
    > może i jestem idiotą - ale ty z całą pewnością jesteś chamem. A
    > Tomasza Nowaka nie miałem przyjemności poznać.

    idiotyzmem nazywam sprowadzenie wszytskeiogo co nie jest klasycznym teatrem
    do jakiego ekstremum od kału i innych obrzydliwości. To tak jakbym napisał
    ze kościół to zbiorowisków łasych na forsę pedofilii.

    > Mówimy o tym, co nam się nie podoba w środkach wyrazu współczesnej
    > "sztuki". Nie moja wina, że są to akurat fekalia, wymiociny i inne
    > wydzieliny organizmu człowieka - jacy artyści, taki sztafaż.

    ale to jest kurna margines sztuki współczesnej. podobnie jak pedofile w
    sutannach sa marginesem kleru.

  • 36. Data: 2009-06-19 18:29:50
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 18:18:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a to o czym ty piszesz jest marginesem sztuki współczesnej.

    Rząd jak widać najchętniej sponsoruje margines - zadziwiające!
    Oczywiście, wiem, że gdzieś tam istnieje sporo ponad tę pseudoartystyczną
    wypowiedź nieartykułowanym wrzaskiem - ale "nie ma przebicia na rynek".
    Dominuje wrzask i fekalia. I zniechęca spokojnych ludzi.

    > tja ja pisze w przenośni,

    A ja to nie? :)

    > kiedyś to bylo ważne taeraz to niema znaczenia ojczyzna to tylko kawałek
    > ziemi, religia to urojenie, rodzina to czasowy związek ludzi. świat sie
    > zmienia.

    Bądź łaskaw, że zachowam własną, skrajnie odmienną od powyższej opinię. I
    wiedz, że gotów będę bronić moich wartości przed napaściami, których celem
    jest mnie zranić lub poniżyć. A tak traktuję publiczne prezentacje fiutów
    przybitych do krzyża, polskich flag wtykanych w gówno itp. Zboczeńcy niech
    się nurzają w swoich obrzydlistwach poza przestrzenią publiczną i za własne
    pieniądze.

    Zresztą, finansowanie sztuki to całkiem odrębna kwestia - może udało ci sie
    zauważyć, że najwspanialsze dzieła sztuki powstawały poza oficjalnym
    mecenatem?

    > idiotyzmem nazywam sprowadzenie wszytskeiogo co nie jest klasycznym teatrem
    > do jakiego ekstremum od kału i innych obrzydliwości. To tak jakbym napisał
    > ze kościół to zbiorowisków łasych na forsę pedofilii.

    Sęk w tym, że wizytówką sztuki współczesnej (głównie rozmawiamy o teatrze i
    czymś, co jest nazywane "instalacją", a co stoi między rzeźbą, malarstwem,
    rękodziełem i pantomimą) są te właśnie ekskrementa, zaś wizytówką Kościoła
    są męczennicy, dobroczyńcy, nauczyciele i filozofowie (acz faktycznie, nie
    brakuje w nim złych czy zepsutych ludzi, jak wszędzie).

    > ale to jest kurna margines sztuki współczesnej. podobnie jak pedofile w
    > sutannach sa marginesem kleru.

    Już wyjaśniłem - Kościół pedofilów się wstydzi, a środowiska artystyczne
    koprofilów promują - jakoś nie słyszę protestów ze strony artystów po
    różnych "odkrywczych" performance'ach czy instalacjach.

    A tak BTW, obrzydliwy pedofil Martin Schulz jest wodzem eurolewaków i to
    jakoś nikomu nie przeszkadza...

    T.

  • 37. Data: 2009-06-19 19:25:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
    > pseudoartystyczną wypowiedź nieartykułowanym wrzaskiem - ale "nie ma
    > przebicia na rynek". Dominuje wrzask i fekalia. I zniechęca

    gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

    obserwacja świata poprzez media daje ci bardzo fałszywy jego obraz

> [...]
    >
    > Zresztą, finansowanie sztuki to całkiem odrębna kwestia - może udało
    > ci sie zauważyć, że najwspanialsze dzieła sztuki powstawały poza

    A co to jest oficjalny mecenat?

    Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
    dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
    samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

> [...]
    > ekskrementa, zaś wizytówką Kościoła są męczennicy, dobroczyńcy,
    > nauczyciele i filozofowie (acz faktycznie, nie brakuje w nim złych

    tpo ty widzisz to tak a ja widze inaczej.

    dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

    > Już wyjaśniłem - Kościół pedofilów się wstydzi

    nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,
    zwykły człowiek oskarżony o coś takiego ląduje na dołku na długie miesiące
    nawet jak to sa tylko słowa. księża odpowiadaj az wolnej stopy a wyroki
    skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
    byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

    a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
    gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
    dobrodzieja.

    ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
    rzędzie podczas pogrzebu JPII

    > , a środowiska
    > artystyczne koprofilów promują - jakoś nie słyszę protestów ze strony
    > artystów po różnych "odkrywczych" performance'ach czy instalacjach.

    a co ich obchodzą ci co chca robić skandale. artyści to nie sekta czy partia
    polityczna.

  • 38. Data: 2009-06-22 13:31:42
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 21:25:15 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

    Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
    normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

    > Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
    > dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
    > samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

    Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że chciał nim
    być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne zlecenia.

    > dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

    Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

    > nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,

    Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

    > skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
    > byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

    Zbyt ogólnikowo o tym piszesz, by traktować to jako poważny argument.

    > a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
    > gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
    > dobrodzieja.

    Owszem, toksyczne układy bywają u nas wszędzie, zwłaszcza tam, gdzie
    zablokowano lustrację. Pamiętaj, że kwestie obyczajowe zawsze były
    najlepszym narzędziem szantażu politycznego.

    > ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
    > rzędzie podczas pogrzebu JPII

    Nie nam sprawy.

    T.

  • 39. Data: 2009-06-23 19:15:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
    > normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

    Ludzie kultury zwykle nie sa prawicowymi oszołomami z problemami seksualnymi
    tylko ludzmi zainteresowanymi swoją sztuką i co ich obchodzi że ktoś jakąs
    obscenę robi.

    > Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że
    > chciał nim być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne
    > zlecenia.

    ale byll w gruncei rzeczy mecenatem państwowym i wspierali dzieła nie
    akceptowane przez kosciółw choćby.

    > Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

    bo ich nei szukam. to tak jak z pornografią normalni ludzie nie zuawaząją
    gazetek z gołymi cyckami bo sie nimi niezdrowo nie jarają. Gołe cycki
    zauwaząją jakieś dewotki i dewoci, z problememi seksualnymi.

    > Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

    jesteś wierzący i nie interesujesz sie tymi problemami

  • 40. Data: 2009-09-03 12:50:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 10:01:38 +0200, Radek D napisał(a):
    > Rodzice kupili kuchnie indukcyjną (Amica czy coś w tym stylu),
    > która ma tylko 10 stopni regulacji mocy. I za każdym razem
    > kiedy przyjdzie przegotować mleko to albo się przypali albo wykipi
    > (nawet na 1. stopniu mocy).
    >
    > Macie jakiś pateny jak przegotować mleko ?

    Wiem że stary temat - ale nie padła najprostsza odpowiedź: dokładnie tak
    samo jak na kuchence gazowej :)

    Ja sobie niemal codziennie podgrzewam mleko do płatków... i po prostu mam
    wyrobione "procedury" typu xxx ml mleka, grzanie na "7", timer na 2 minuty -
    i już...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944