  • 11. Data: 2009-02-24 09:41:35
    Temat: Re: Jak usunąć opiłki metalu z szyby ?
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 24 Lut, 10:11, "jangr" <j...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "Legato" <y...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gnmd0g$qnv$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Jeżeli są to opiłki stalowe, spróbować dużym magnesem neodymowym.
    > Strasznie to cholerstwo silne. Może da radę.

    Naiwniak. Wtopione w szkło - prędzej szyba pęknie, a nie chodzi o
    ikrustację, a przywrócenie stanu powierzchni aby nie placić za wymianę
    - delikwent nie pisze jakie rozmiary ma szyba - może być wystawowa i
    kosztować, że ho ...ho...
    Lepiej dogadać się ze szklarzem, który ma urządzenia i UMIE
    matowić przez piaskowanie - wyjdzie taniej - jakieś logo firmy lub
    motyw osdobny...

  • 12. Data: 2009-02-25 06:31:26
    Od: Legato <y...@o...pl>

    Witam

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

    - wymiana na razie nie wchodzi w rachubę - koszt szyby zintegrowanej o
    pow. ok 1,1m2
    - piaskowanie również odpada
    - wyrównać powierzchnię czymś metalowym trochę ryzykowne żeby nie porysować.

    Latem zdejmę okno i spróbuje to jakoś wytrawić.

    Pozdrawiam
    L.

  • 13. Data: 2009-02-27 22:51:13
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]
    > - wyrównać powierzchnię czymś metalowym trochę ryzykowne żeby nie porysować.
    >
    > Latem zdejmę okno i spróbuje to jakoś wytrawić.

    Mialem podobny przypadek z ceramiką łazienkową[wc]
    Pracownik ładnie załatwił[zakropił] kompakt-kwas solny załatwił
    sprawe[klikakrotne przetarcie małym pendzelkiem] spróbuj moze w tym wypadku sie uda.
    pozdro.jack

  • 14. Data: 2009-03-01 13:54:45

    > Mialem podobny przypadek z ceramiką łazienkową[wc]
    > Pracownik ładnie załatwił[zakropił] kompakt-kwas solny załatwił
    > sprawe[klikakrotne przetarcie małym pendzelkiem] spróbuj moze w tym wypadku s

    Ja natomiast zabrudzenia z glazury usunąłem płynem atlas shop. Nie były to
    jednak zatopione opiłki metalu ale czarne plamki. Posmarowałem preparatem i po
    15 minutach plamki zniknęły.